Komunikaty PR

Santander Leasing rozpoczął współpracę z Elocity

2021-04-01  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Santander Leasing, jedna z największych spółek leasingowych w Polsce, nawiązał współpracę z Elocity, firmą oferującą kompletny system zarządzania stacjami ładowania aut elektrycznych dla biznesu.

 

Oferta Elocity skierowana jest do wszystkich podmiotów, które dysponują prawem do miejsca parkingowego i odpowiednim przyłączem prądowym. Zgodnie z danymi spółki z pierwszego kwartału 2021 r. największe zainteresowanie wykazują zarządcy dużych nieruchomości, przede wszystkim powierzchni handlowych oraz biurowych, deweloperzy, firmy kurierskie, dla których elektryczny transport jest optymalnym rozwiązaniem oraz jednostki samorządu terytorialnego.

 

- Umowa z Elocity to kolejny krok w poszerzeniu naszej oferty w zakresie rozwoju elektromobilności w Polsce. Oferta w zakresie finansowania “zielonych” środków trwałych, zarówno pojazdów jak i segmentu maszyn i urządzeń oraz fotowoltaiki, od ponad 10 lat stanowi kontynuację strategii wspierania eko-inwestycji. Tylko w całym 2020 r. sfinansowaliśmy eko-pojazdy o łącznej wartości prawie 164  mln zł, co daje dynamikę 19 proc. r/r. Wszystko wskazuje na to, że 2021 r. powinien przynieść kolejne wzrosty, a przyczyną do tego będzie m.in. dalszy rozwój infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych czy też możliwość uzyskania wsparcia ze środków NFOŚiGWmówi Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing.

 

Zgodnie z podpisaną umową o współpracy Santander Leasing będzie dostarczać rozwiązania finansowe w zakresie leasingu stacji ładowania oferowanych przez Elocity. Tym samym przedsiębiorcy zainteresowani inwestycją w rozwój rozwiązań wspierających elektromobilność w będą mogli liczyć na specjalne oferty finansowania dostępne na terenie całej Polski.

 

- Zespół Santander Leasing wykazał się dużym zrozumieniem nowej branży, elastycznym podejściem oraz ogromnym zaangażowaniem. Do pracy nad projektem został oddelegowany zespół pracowników, rozumiejących indywidualne podejście do klienta. Współpraca z jedną z największych grup bankowych na świecie jest dla nas powodem do dumy i satysfakcji. Cieszymy się, że nasz partner finansowy z taką uwagą i pieczołowitością podszedł
do projektu ekologicznego, zaawansowanego technologicznie jakim jest produkt Elocity
– podkreśla Michał Baranowski, prezes zarządu Elocity.

 

Rozwój sieci stacji ładowania jest z oczywistych względów skorelowany z rynkiem sprzedaży samochodów elektrycznych. Jak wynika z Licznika Elektromobilności PSPA oraz PZPM, rok 2020 był w Polsce rekordowy pod względem liczby rejestracji samochodów z napędem elektrycznym. Łącznie pojawiło się ich nad Wisłą prawie 10 tysięcy, czyli o 140 proc. więcej niż rok wcześniej. Z najnowszych informacji przedstawionych przez ekspertów z Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar na podstawie danych z Centralnej Ewidencji Pojazdów wynika, że obecnie w Polsce zarejestrowanych jest 22 009 aut „z wtyczką”, w tym 10 377 samochodów elektrycznych i 11 632 hybryd plug-in.

 

Obecnie stacji ładowania jest w kraju 1 364, co przekłada się na 2 641 punktów. 67 proc. stacji to stacje AC (prąd przemienny), a 33 proc. to DC (prąd stały). Najwięcej stacji ładowania jest oczywiście w Warszawie -160 sztuk. Jak wynika z najnowszego raportu PSPA „Polish EV Outlook 2020”, do 2025 r. w Polsce może powstać nawet 48 tys. ogólnodostępnych punktów ładowania samochodów elektrycznych. W zakresie infrastruktury prywatnej i półprywatnej, PSPA szacuje polski potencjał nawet na 110 tys. punktów.

 

Elocity jest integratorem elektromobilności, łączy kierowców-użytkowników z operatorami stacji ładowania. Kierowcom oferuje bezpłatną aplikację, umożliwiającą odnalezienie odpowiedniej stacji, uruchomienie ładowania i jego rozliczenie. Z kolei dla przedsiębiorców oferuje elektryczne karty paliwowe oraz możliwość zarządzania flotą. Operatorom, czyli podmiotom chcącym oferować i zarabiać na usłudze ładowania Elocity dostarcza kompletny pakiet, a mianowicie stację ładowania wraz z jej montażem, pozwolenia formalne oraz system do zarządzania stacją ładowania w chmurze.

 

Dodatkowo Elocity posiada swoje autorskie patenty i oprogramowanie, dostosowane do reguł panujących na polskim rynku. Firma ma podpisane umowy dystrybucyjne z renomowanymi producentami stacji ładowania. Spółka oferuje również programy abonamentowe, umożliwiające klientom rozłożenie inwestycji w czasie. Dzięki temu oferta zyskała uznanie wśród podmiotów chcących szybko i sprawnie rozpocząć oferowanie usługi  ładowania samochodów elektrycznych.

 

- W najbliższym czasie oczekujemy dużego wzrostu popytu ze strony wspólnot mieszkaniowych, gdzie potrzeba staje się coraz bardziej paląca: kolejni mieszkańcy osiedli przesiadają się na samochody z napędem elektrycznym i pilnie potrzebują odpowiedniej infrastruktury w miejscu zamieszkania. Spodziewamy się też wzrostu zapotrzebowania na obsługę dużych flot bezpośrednio lub poprzez firmy wynajmu długoterminowego – podsumowuje Michał Baranowski.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja Biuro prasowe
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.