Santander Leasing z tytułem Marka Godna Zaufania
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Zaszczytny tytuł Marka Godna Zaufania 2020 w kategorii leasing trafił do Santander Leasing. Jak co roku organizator badania poprosił przedsiębiorców o spontaniczne wskazanie w 25 kategoriach produktów i usług, do których prezesi i kadra kierownicza mają największe zaufanie. Liderem badania, przeprowadzonego w branży leasingowej, po raz pierwszy został Santander Leasing.
- Dla nas od lat odbiór naszego wizerunku i podejścia do biznesu z punktu widzenia klientów, partnerów biznesowych i rynku odgrywa kluczową rolę. Rozwijamy się stabilnie wspierając od lat inwestycje polskich przedsiębiorców praktycznie z każdej gałęzi gospodarki, również w obecnych czasach niepewności wynikającej z pandemii. Dzieje się tak dzięki strategii biznesowej, którą wyróżniają uniwersalność, elastyczności oraz transparentności warunków umowy leasingu. Tym bardziej chciałbym w imieniu całej Spółki podziękować za zaufanie jakim obdarzyli nas badani przedsiębiorcy w ramach projektu Marka Godna Zaufania – podkreśla Tomasz Jąder, prezes zarządu Santander Leasing. - Jestem przekonany, że uczciwość i dbałość o etykę w biznesie, szczególnie teraz powinny być coraz powszechniejsze. Przedsiębiorcy są świadomi, że świat się kurczy i dostęp do informacji, możliwości efektywnej weryfikacji swoich partnerów są powszechnie dostępne. Działania nieetyczne po prostu nie popłacają – dodaje.
Badanie Marka Godna Zaufania już po raz piąty przeprowadził na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” instytut badawczy Kantar Polska, realizując ankietę wśród prawie 1 200 przedsiębiorców. Respondenci (wg stanowisk była to w ponad 43 proc. kadra kierownicza, prawie 34 proc. prezesi oraz ponad 22 proc. specjaliści)
w wypełnionych ankietach wymienili łącznie blisko 250 cenionych przez siebie marek a nagrodzonych zostały firmy w 25 kategoriach branżowych, m.in. takich jak: firma leasingowa, firma ubezpieczenia, audyt finansowy, samochód osobowy czy dostawczy dla firmy, linie lotnicze czy Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. W każdej kategorii przedsiębiorcy mogli wskazać tylko jedną markę. Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu, co jeszcze bardziej podkreśla znaczenie tytułu Marka Godna Zaufania i rolę zaufania przedsiębiorców z segmentu B2C czy B2B.
Vivus zmienia się w Vivigo – nowa nazwa, ta sama wygoda i niezawodność
Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
Smartney wprowadza do swojej oferty ubezpieczenia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.