SCB nagradza za polecanie kredytów gotówkowych w programie „Po znajomości 2023”
Santander Consumer Bank rusza z nowym programem poleceń „Po znajomości 2023”. Jest to jedyna na rynku inicjatywa, która nagradza klientów za polecanie kredytów gotówkowych. Na polecającego czeka nawet 1000 zł nagrody w postaci e-voucherów Sodexo, które może wymienić na zakupy u rozpoznawalnych marek z różnych branż.
Wrocław, 31 maja 2023 r. W programie „Po znajomości 2023” może zyskać zarówno polecający, jak i osoba, której zarekomendował kredyt gotówkowy w Santander Consumer Banku. By tak się stało wystarczy, że klient banku przekaże swój indywidualny kod poleceń znajomemu, a ten wykorzysta go do zawarcia umowy o kredyt gotówkowy. Nagrodą dla obu osób będzie 200 zł w postaci e-voucherów Sodexo, które można wymienić na zakupy u marki z dowolnej branży np. spożywczej, rozrywkowej czy podróżniczej. Bony zostaną przyznane po zawarciu umowy przez znajomego i spłaceniu przez niego pierwszej raty zobowiązania.
To jednak nie wszystko. Każdy klient, który przekaże dalej swój indywidualny kod poleceń może zyskać nawet 1000 zł w postaci e-voucherów Sodexo. Musi jedynie polecić dowolny kredyt gotówkowy dostępny w Santander Consumer Banku 5 znajomym, którzy skorzystają z jego rekomendacji.
- Przewagą naszego programu jest jego unikalność – komentuje Patrycja Przybytek, Menadżer Produktu – Kredyt Gotówkowy Santander Consumer Banku. – Według naszej wiedzy, żaden inny bank na polskim rynku nie przewiduje nagród dla klientów za polecanie kredytów gotówkowych. Atrakcyjność akcji podbija również niski próg wejścia. W regulaminie programu nie ma ograniczeń co do typu umowy, którą musi zawrzeć znajomy osoby polecającej. Nie ma tutaj z góry określonego okresu kredytowania czy minimalnej lub maksymalnej kwoty zobowiązania. Dlatego polecić można również umowy na cenach promocyjnych, co jest dodatkową korzyścią dla kredytobiorcy, który chce wziąć udział w programie.
Akcja „Po znajomości 2023” ruszyła w maju br. i zakończy się 31 grudnia. Pełny regulamin akcji i warunki, które trzeba spełnić, żeby wziąć w niej udział, są dostępne na stronie Santander Consumer Banku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.