Serwisy z Grupy Primavera Parfum usprawniają proces zakupowy

Główne portale kosmetyczne z Grupy Primavera Parfum wprowadziły rozwiązanie poprawiające łatwość zakupów. Perfumeria.pl i Tagomago.pl zostały zaopatrzone w funkcje InPost Pay.
Oba serwisy sprzedażowe należące do Grupy Primavera Parfum cieszą się rosnąca popularnością, a dzięki obecności na kolejnych platformach zakupowych, zyskują coraz szersze rzesze klientów. Oferta Tagomago.pl dostępna jest od niedawna w serwisie Erli.pl, a za sprawą implementacji do czeskiej wersji Allegro, z szerokiego asortymentu tego sklepu perfumeryjnego online mogą również korzystać nasi południowi sąsiedzi.
Kolejny krokiem na drodze rozwoju obu serwisów było wdrożenie opcji zakupowej InPost Pay. Dzięki unikalnej usłudze, użytkownicy obu platform mogą zapłacić za produkt i wybrać formę jego dostawy za pomocą tylko jednego przycisku, który przenosi ich do aplikacji InPost Mobile. To znaczące uproszczenie procesu zakupowego, które oszczędza czas i przede wszystkim zwiększa komfort użytkowników.
– Wdrożenie InPost Pay ma na celu uprościć i przyśpieszyć proces zakupowy a tym samym pozytywnie wpływać na konwersję i podwyższać sprzedaż – powiedziała Magdalena Krzywoń, Head of Pure Players w Primavera Parfum.
Co istotne, InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie jak płatności kartą VISA i Mastercard, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK.
Kilka tygodni temu firma InPost poinformowała, że z usługi InPost Pay korzysta już 1,5 mln użytkowników. Według zarządu spółki aplikacja ta staje się integralną częścią wygodnych, szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.