Shamir Glacier Expression™ - powłoka PREMIUM do codziennego użytku!
Kontynuując rozwój portfolio powłok antyrefleksyjnych, Shamir wprowadza na polski rynek innowacyjny produkt, który spełni oczekiwania najbardziej wymagających - Shamir Glacier Expression™. Nowa powłoka zapewnia zdumiewający poziom przejrzystości, pozbawiony przeszkadzających refleksów. Niezrównana przejrzystość, lepsza jakość widzenia, aż 96% zadowolenia!
Powłoka antyrefleksyjna Shamir Glacier Expression™ jest oparta na najnowszej, autorskiej technologii LayerCalc™, została opracowana przez dział badawczo-rozwojowy w ramach intensywnych prac nad wielowarstwowymi powłokami soczewek okularowych. Nowa technologia pozwala na dodanie dodatkowych warstw, z których każda ma precyzyjnie obliczony współczynnik załamania światła dla określonej długości fali świetlnej i jest ukierunkowana na te, na które oko jest najbardziej wrażliwe. Pomimo dodania kolejnych warstw, zachowana zostaje ta sama grubość powłoki i poziom trwałości soczewki okularowej, podczas gdy niechciane odbicia są minimalizowane, a transmisja niezbędnego światła jest zachowana.
Potwierdzone badaniami
Wyniki wewnętrznych testów porównawczych ze standardowymi soczewkami antyrefleksyjnymi Shamir wykazały, że powłoka Shamir Glacier Expression™ zapewnia o 70% mniej odbić i o 20% lepszy kontrast. Podobnie w kolejnym badaniu, przeprowadzonym wśród 100 specjalistów ochrony wzroku na całym świecie, 96% wybrało Glacier Expression™ ze względu na ogólne zadowolenie, co czyni ją zdecydowanym zwycięzcą.
„SEE BETTER, FEEL BETTER - zobacz więcej, poczuj się lepiej.”
Badania Shamir, w których wzięło udział 1200 respondentów w Stanach Zjednoczonych, opierały się na założeniu, że w dzisiejszym świecie komunikacji za pośrednictwem ekranów lub
za maskami, odczytywanie reakcji i ekspresji osoby coraz bardziej koncentruje się na oczach, które potrafią powiedzieć wiele, szczególnie to, co myślimy i czujemy. Reakcje badanych ze standardowymi soczewkami antyrefleksyjnymi Shamir, w porównaniu z osobami noszącymi soczewki okularowe z powłoką Shamir Glacier Expression™, były jednoznaczne. Osoby z soczewkami i powłoką Glacier Expression™ były uważane za godne zaufania, bardziej sympatyczne i wzbudzające więcej empatii. W trakcie badań respondenci zgłaszali, że widzą wyraźniej, odczuwają większy komfort i czują się bardziej zrelaksowane. Podsumowując - soczewki z powłoką antyrefleksyjną Shamir Glacier Expression™ zwiększają zdolność do nawiązywania kontaktów, tak ważną w dzisiejszym wirtualnym i zdystansowanym społecznie świecie.
Znaczenie powłoki antyrefleksyjnej
Zmniejszenie odbicia światła w połączeniu ze zwiększoną transmisją przez soczewkę daje Glacier Expression™ o 25% lepszą czułość kontrastu w porównaniu ze standardowymi powłokami antyrefleksyjnymi Glacier, umożliwiając ostrzejsze widzenie i lepszą jakość widzenia. Badania kliniczne wykazały, że skutkuje to również poprawą czasu reakcji aż o 50%, tak ważnego podczas np. prowadzenia samochodu. Ze względu na zwiększoną wyrazistość, soczewki Shamir Glacier Expression™ redukują również szumy tła, zwiększając tym samym SNR (Signal to Noise Ratio - stosunek sygnału do szumu), pomagają również ograniczyć zmęczenie oczu. Wreszcie, Glacier Expression™ zapewnia dodatkową ochronę przed promieniowaniem UV, zarówno przed światłem przychodzącym, jak i odbitym od wewnętrznej powierzchni soczewki.
Najbardziej zaawansowana powłoka soczewek, Glacier Expression™ firmy Shamir, oferuje lepsze widzenie, korzystniejszy wygląd, a tym samym lepsze samopoczucie - lepsze soczewki dla współczesnego, pełnego wyzwań cyfrowego świata. Już teraz dostępne w ofercie firmy Shamir.

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Zrób sercu przysługę tego lata

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.