Sidolux wprowadza nowe produkty z linii Expert

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
SIDOLUX®, polska marka produktów do sprzątania, uzupełnia swoją popularną linię Expert o nowe pozycje. Klienci mogą cieszyć się jakością SIDOLUX® już nie tylko w nowej odsłonie wizualnej, ale także w wariantach premium – SIDOLUX® Expert Gold – dostępnych w popularnej sieci drogerii.
Obecna już od 30 lat na rynku, polska marka SIDOLUX® odświeża swoją linię Expert, dedykowaną myciu i pielęgnacji podłóg. Niedawno, w procesie rebrandingu, cały asortyment producenta zyskał nowe logo oraz projekty etykiet i opakowań. Ponadto, linia Expert została rozszerzona o dwie nowości – warianty premium:
- SIDOLUX® Expert Gold do drewna i paneli,
- SIDOLUX® Expert Gold do płytek i winylu.
To produkty wzbogacone o ekstrakt z perły, zawierające naturalne woski, podkreślające głębię koloru, odżywiające podłogę i maskujące rysy. Płyny pozostawiają po sobie niepowtarzalny, subtelny zapach kwiatu lotosu. Są dostępne drogeriach Rossmann.
W linii Expert znajdziemy także znane i lubiane przez klientów klasyczne warianty, w odświeżonej szacie graficznej. Są to m.in.: SIDOLUX® Expert do mycia paneli i drewna z olejkiem arganowym czy SIDOLUX® Expert do mycia paneli z olejkiem z awokado.
Nr 1 w pielęgnacji podłóg
SIDOLUX® to znana i ceniona przez polskich konsumentów, rodzima marka środków do sprzątania, rozpoznawalna szczególnie w kontekście specjalistycznych preparatów do mycia i pielęgnacji podłóg[1].
– Nasze produkty są jedną z ulubionych marek wśród konsumentów chcących zadbać o domowe powierzchnie, w szczególności te drewniane. Potwierdzają to badania przeprowadzone przez Nielsen oraz Grupę IQS, które wskazują, że SIDOLUX® jest najsilniejszą marką w kategorii pielęgnacji podłóg. W niemal co drugim gospodarstwie domowym, korzystającym z płynów do drewna oraz paneli, znajdziemy SIDOLUX®[2]. Co więcej, ponad 60% badanych osób, zapytanych o producentów środków do pielęgnacji podłóg, wskazuje bez podpowiedzi właśnie naszą markę (tzw. świadomość spontaniczna)[3] – mówi Marta Całus, Trade & Marketing Manager marki SIDOLUX®.
[1] Źródło: Źródło: Badanie znajomości i wizerunku marki SIDOLUX w trzech kategoriach produktowych, IQS, styczeń 2022 r.
[2] Źródło: Postawy wobec Sidolux i sprzątania, badania ilościowe, Nielsen, styczeń 2021 r.
[3] Źródło: Źródło: Badanie znajomości i wizerunku marki SIDOLUX w trzech kategoriach produktowych, IQS, styczeń 2022 r.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.