Komunikaty PR

Sieć Grano Hotels z blisko 90% obłożeniem

2020-06-26  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Obiekty gdańskiej sieci Grano Hotels zanotowały podczas długiego weekendu niemalże pełne obłożenie. Hotel Number One by Grano, Grano Apartments oraz Hotel Grano kuszą turystów wakacyjną ofertą, która będzie obowiązywać od początku czerwca do końca września. Obiekty zapewniają komfortowe noclegi, atrakcyjne udogodnienia i wypoczynek w kameralnych warunkach. Zlokalizowane tuż przy starówce, stanowią dobrą bazę wypadową dla turystów spragnionych zwiedzania najważniejszych miejskich atrakcji.

 

4 maja na nowo otworzyły się drzwi obiektów turystycznych. Do działalności powróciły zlokalizowane na terenie gdańskiej Wyspy Spichrzów obiekty sieci Grano Hotels - Hotel Number One by Grano*** i kompleks apartamentów Grano Apartments. Z kolei Hotel Grano**** 14 maja przyjął gości po raz pierwszy w historii. Nowy hotel oferuje 136 komfortowych pokoi oraz atrakcyjne udogodnienia w postaci basenu a także autorskiej restauracji “Młyn”.

W długi czerwcowy weekend obiekty Grano Hotels zanotowały blisko 90% obłożenie.

Cieszymy się, że nasze obiekty już w kilka tygodni po otwarciu przyciągają tak wielu gości. Osiągane wyniki pozwalają nam patrzeć w przyszłość z optymizmem. Ze względu na ograniczone możliwości podróżowania poza granice kraju, spodziewamy się utrzymania wysokiego obłożenia przez całe wakacje, a także po ich zakończeniu - mówi Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Grano Hotels.

Grano Hotels przygotowuje się do wysokiego sezonu turystycznego. Od początku czerwca do końca września 2020 r. można skorzystać z promocyjnych pobytów w hotelach sieci. Cena za pakiet wakacyjny ze śniadaniem, obiadokolacjami i atrakcjami wynosi w Hotelu Grano 500 zł za 2 osoby.  Dodatkowe atrakcje, jakie zaoferuje sieć w pakietach wakacyjnych to darmowy wstęp do wielu popularnych gdańskich zabytków i atrakcji turystycznych m.in. obiektów należących do Muzeum Gdańska, Narodowego Muzeum Morskiego czy gdańskiego ZOO.

Również hotelowe restauracje, “Mamma Mia Zielona Pietruszka” (znajdująca się na terenie Hotelu Number One by Grano przy ul. Jaglanej) oraz “Młyn” (zlokalizowana w Hotelu Grano przy ul. Pszennej), zostały przygotowane do bezpiecznego przyjęcia gości. Restauracja “Mamma Mia Zielona Pietruszka” specjalizuje się w daniach kuchni włoskiej, z kolei “Młyn” to lokal, w którym można skosztować dań kuchni polskiej, ale w nowej, zaskakującej odsłonie. Na terenie obiektów można też już korzystać z basenów.

Sieć Grano Hotels pracuje bezpiecznie

Sieć Grano Hotels pragnie zapewnić, że przestrzega rygorystycznych procedur sanitarnych związanych z przeciwdziałaniem zarażeniu koronawirusem. Wdrożone reguły są w pełni zgodne z odgórnymi zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz WHO.

Wszelkie powierzchnie znajdujące się w przestrzeniach ogólnodostępnych (lobby, recepcje, korytarze, windy, restauracje itd.) oraz pokoje hotelowe są systematycznie i bardzo dokładnie dezynfekowane. Podobnie dzieje się w przypadku kart i kluczy do pokojów. Na terenie obiektów można znaleźć liczne punkty wyposażone w płyny do dezynfekcji. Pracownicy sieci Grano Hotels obsługując gości noszą środki ochronne w postaci maseczek, przyłbic oraz rękawiczek jednorazowych. Są też poddawani pomiarom temperatury każdorazowo przed rozpoczęciem zmiany. Posiłki wydawane w hotelowych restauracjach są przygotowywane i podawane w sposób w pełni higieniczny i bezpieczny. Na terenie obiektów sieci Grano Hotels zapewniono także możliwość utrzymania odpowiedniego dystansu pomiędzy gośćmi. Wprowadzono limity związane z liczbą oczekujących na obsłużenie w recepcji czy gości w hotelowych restauracjach.

Chcemy, aby goście czuli się w naszych hotelach bezpiecznie, a także, aby mogli się w nich w pełni zrelaksować. Wiemy, że spoczywa na nas duża odpowiedzialność i przykładamy wielką wagę do wszelkich wytycznych sanitarnych, przestrzegając w 100% zaleceń odgórnych. Będziemy w najbliższych miesiącach szczególnie otwarci na wszelkie indywidualne prośby i sugestie gości, które mogą umilić im pobyt u nas – dodaje Arkadiusz Skobrosz, dyrektor generalny Hotelu Grano.

Więcej informacji na temat procedur bezpieczeństwa wdrożonych w obiektach sieci Grano Hotels można znaleźć na stronie: www.granohotels.pl/zasady-bezpieczenstwa

Więcej informacji na temat pobytów w obiektach sieci Grano Hotels można znaleźć na stronie: www.granohotels.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z
Turystyka Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
2024-04-18 | 14:45

Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści

Zbliża się majówka, która w 2024 roku będzie wyjątkowa. Nie dość, że dla wielu potrwa ona aż dziewięć dni, to jest szansą na wypróbowanie najlepszych atrakcji w
Turystyka Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
2024-04-15 | 11:00

Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę

10 kwietnia br. w Centrum Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki odbyło się Forum Turystyki w Krakowie. Jednym z punktów programu była debata dotycząca postulatów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.