Komunikaty PR

Sieć Leonardo Hotels otwiera swój trzeci hotel w Polsce. Tym razem Kraków

2022-02-16  |  10:35
Biuro prasowe

Grupa Leonardo Hotels Central Europe buduje swoją pozycję w europejskim hotelarstwie od 15 lat. Do tej pory mogliśmy korzystać z dwóch obiektów sieci w naszym kraju. Zarówno Leonardo Royal Warsaw i NYX Hotel Warsaw położone są w stolicy. Trzeci obiekt izraelskiej grupy Leonardo Hotels został otwarty 1 lutego 2022 roku w Krakowie o nazwie Leonardo Boutique Kraków Old Town.

Leonardo Hotels Central Europe proponuje swoim klientom cztery marki: Leonardo, Leonardo Royal, NYX Hotels i Leonardo Boutique – i właśnie ta ostatnia pojawiła się w Krakowie.  Z początkiem stycznia dawny hotel Legend zmienił nazwę na Leonardo Boutique Kraków Old Town. Tym samym Leonardo Hotels Central Europe rozszerzył swoje ogólne portfolio do łącznie 85 hoteli w Europie Środkowej. Proces przejęcia i przygotowania obiektu do otwarcia nadzorowała Paulina Kołodziejczyk General Manager NYX Hotel Warsaw, która z powodzeniem wprowadziła lifestylową markę NYX na polski rynek w marcu 2021 roku. Na stanowisku dyrektora hotelu Leonardo Boutique Kraków Old Town pracuje już Monika Wacowska - Maciąg. Wieloletnie doświadczenie w pracy zdobyła w hotelach, przechodząc przez wszystkie szczeble kariery w branży. Jej osobowość, pracowitość, ale przede wszystkim naturalna troska o gości i współpracowników idealnie wpisują się w naszą rodzinę Leonardo – komentuje Paulina Kołodziejczyk, która miała szansę przekonać się o tym podczas pracy z Moniką Wacowską - Maciąg w hotelu innej sieci.

 

Czas na Kraków

 – Rozpoczynamy działalność w Krakowie i jesteśmy bardzo podekscytowani tą ekspansją- przekonuje Yoram Biton, dyrektor zarządzający Leonardo Hotels Central Europe. – Jako drugie co do wielkości miasto w Polsce, Kraków jest również znany jako „Florencja Północy” i stanowi ważny dodatek do Warszawy w naszym portfolio, gdzie działamy już od kilku lat. Polska gospodarka okazała się odporna na kryzys i oczekuje się, że w 2022 roku będzie rosła szybciej niż średnia UE. To właśnie tutaj chcielibyśmy wnieść swój wkład w postaci naszego doświadczenia i jesteśmy również otwarci na ekspansję oraz rozszerzenie marki w innych kluczowych miastach Polski – wyjaśnia.

 

Nowy hotel Leonardo Boutique Kraków Old Town zlokalizowany w samym środku Starego Miasta jest idealnym rozwiązaniem dla turystów oraz gości podróżujących w celach biznesowych. Położenie w niewielkiej odległości od Rynku Głównego, Kościoła Mariackiego, Sukiennic, a tym samym blisko głównych linii komunikacji miejskiej sprawia, że zwiedzanie Krakowa, nawet po ciężkim, pracowitym dniu, będzie przyjemne i łatwe. Dodatkowo dla podróżujących biznesowo atrakcyjne będzie także usytuowanie w niewielkiej odległości od lotniska czy dworca kolejowego. Hotel oferuje 100 pokoi, w tym jedno i dwuosobowe, a także apartamenty biznesowe oraz pokoje dla rodzin z dziećmi. Poza restauracją, w części konferencyjnej dostępne będą trzy sale w pełni wyposażone w niezbędny sprzęt audio dla łącznie 40 osób. Najciekawszym elementem hotelu jest Lobby bar oraz Patio. Jednak uroki relaksu na świeżym powietrzu w klimatycznej przestrzeni tarasu goście będą mogli doświadczyć dopiero wraz z przybyciem pierwszego wiosennego słońca.

Hotel jest już w pełni gotowy na przyjęcie pierwszych klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.