Komunikaty PR

Skinwallet uruchomił nowe funkcjonalności platformy Skinwallet Market

2021-01-11  |  17:00
Biuro prasowe

Skinwallet, pierwsza spółka z sektora e-sportu notowana na warszawskiej giełdzie, uruchomił dzisiaj część sprzedażową platformy Market. Wśród nowych narzędzi jest przede wszystkim możliwość wymiany i handlu bezpośrednio pomiędzy użytkownikami. Tym samym Market uzupełnia działanie drugiej platformy, Skinwallet Instant, która umożliwia natychmiastową sprzedaż dóbr cyfrowych przez użytkowników.

Platforma Skinwallet Market została uruchomiona 5 października br. W dotychczasowym kształcie umożliwiała kupno dóbr cyfrowych z katalogu Skinwallet. Uruchomione dzisiaj funkcjonalności pozwalają na handel i wymianę aktywów bezpośrednio pomiędzy użytkownikami. Otwiera to spółkę na zupełnie nowe rynki.

Poza marketplace, Skinwallet jest także właścicielem platformy działającej w modelu instant, oferującej usługę sprzedaży wirtualnych przedmiotów z natychmiastową wyceną i wypłatą środków.

- Skinwallet Instant oferuje natychmiastową wycenę i wypłatę środków za zakupione przedmioty. Skinwallet Market pozwala na handel bezpośrednio między użytkownikami, ale z realizacją transakcji w dłuższej perspektywie czasowej. Prowizja Skinwallet utrzymuje się średnio na poziomie 15-20 proc. - mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.

Aktualnie Market odpowiada za 40 proc. wartości wszystkich dóbr cyfrowych sprzedanych przez Skinwallet od momentu jego uruchomienia. Platforma zgromadziła już ponad 12 tys. aktywnych użytkowników.

- Dzięki uruchomieniu nowych funkcjonalności Marketu dysponujemy wszystkimi opcjami niezbędnymi w naszym ekosystemie. Możliwości, które od dziś oferujemy, pozwalają graczom na swobodne nabywanie i obrót dobrami wirtualnymi w wybranej przez nich formie. Rozpoczynamy tym samym etap skalowania działalności platformy, w tym wdrażamy intensywne działania na rzecz pozyskiwania nowych użytkowników - dodaje Kornel Szwaja.

Przychody Skinwallet w III kwartale br. wyniosły 2,9 mln zł, czyli 73 proc. więcej niż w tym samym kwartale ubiegłego roku. W okresie od 1 stycznia do 30 września br. wysokość przychodów Skinwallet wyniosła
9,7 mln zł w porównaniu do 3,6 mln zł odnotowanych w analogicznym okresie roku wcześniejszego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.