Komunikaty PR

Skinwallet wśród sponsorów charytatywnego turnieju CS:GO-Fight Before Christmas!

2020-12-09  |  09:00
Biuro prasowe

Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi, został jednym ze sponsorów Fight Before Christmas - charytatywnego turnieju CS:GO. Organizatorem wydarzenia, które odbyło się 6 grudnia br., jest GRID Esports. Celem było wsparcie londyńskiej fundacji charytatywnej Rethink Mental Illness, zajmującej się budowaniem świadomości wokół zdrowia psychicznego. Impreza odbyła się na platformie streamingowej Twitch.

Skinwallet jest jednym z wiodących serwisów związanych z handlem dobrami cyfrowymi. Posiada dwie platformy działające w modelu instant oraz marketplace.

- Rethink Mental Illness to brytyjska organizacja charytatywna, której celem jest budowanie świadomości
w kwestiach dotyczących zdrowia psychicznego. Edukacja na ten temat jest niezwykle ważna, szczególnie
w grupie młodych ludzi, którzy stanowią dużą część społeczności zbudowanej wokół gamingu i e-sportu

– mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet. – Cieszymy się, że jako sponsor mogliśmy wesprzeć wydarzenie mające taki cel i wsparcie wielu znanych w branży postaci. Dziękujemy organizatorowi, czyli GRID Esports,
a także pozostałym partnerom:
TheEsportsBible i Xtrfy. Mamy nadzieję, że Fight Before Christmas stanie się grudniową tradycją – dodaje.

Z inicjatywy organizatora rozgrywki odbyły się w mieszanych składach - przy formułowaniu drużyn brano pod uwagę m.in. równy udział mężczyzn i kobiet. Ze względu na panującą sytuację epidemiologiczną impreza odbyła się online i streamowana była w serwisie Twitch. Oglądający mogli w dowolnym momencie wesprzeć cel wpłatami, które zostały w całości przekazane fundacji.

 - Pandemia pokazała, jak ważne jest skupienie uwagi na kwestiach związanych z dobrostanem psychicznym. W czasie pierwszego lockdownu odnotowaliśmy bardzo duże zwiększenie ruchu na naszej platformie, co potwierdza, że młodzi ludzie zwrócili się wtedy ku rozrywkom online. Chcemy wykorzystać ten wzrost zainteresowania graczy i przyczynić się do działań edukacyjnych w tej kwestii – uzupełnia Kornel Szwaja.

Skinwallet działa od 2019 roku. W modelu instant platforma pozwala użytkownikom sprzedawać wirtualne przedmioty za pieniądze – uzyskują przy tym natychmiastową wycenę. Uruchomiony 5 października model marketplace – Skinwallet Market – aktualnie umożliwia użytkownikom zakup dóbr cyfrowych, a docelowo będzie obsługiwać zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.