Skinwallet wśród sponsorów charytatywnego turnieju CS:GO-Fight Before Christmas!
Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi, został jednym ze sponsorów Fight Before Christmas - charytatywnego turnieju CS:GO. Organizatorem wydarzenia, które odbyło się 6 grudnia br., jest GRID Esports. Celem było wsparcie londyńskiej fundacji charytatywnej Rethink Mental Illness, zajmującej się budowaniem świadomości wokół zdrowia psychicznego. Impreza odbyła się na platformie streamingowej Twitch.
Skinwallet jest jednym z wiodących serwisów związanych z handlem dobrami cyfrowymi. Posiada dwie platformy działające w modelu instant oraz marketplace.
- Rethink Mental Illness to brytyjska organizacja charytatywna, której celem jest budowanie świadomości
w kwestiach dotyczących zdrowia psychicznego. Edukacja na ten temat jest niezwykle ważna, szczególnie
w grupie młodych ludzi, którzy stanowią dużą część społeczności zbudowanej wokół gamingu i e-sportu
– mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet. – Cieszymy się, że jako sponsor mogliśmy wesprzeć wydarzenie mające taki cel i wsparcie wielu znanych w branży postaci. Dziękujemy organizatorowi, czyli GRID Esports,
a także pozostałym partnerom: TheEsportsBible i Xtrfy. Mamy nadzieję, że Fight Before Christmas stanie się grudniową tradycją – dodaje.
Z inicjatywy organizatora rozgrywki odbyły się w mieszanych składach - przy formułowaniu drużyn brano pod uwagę m.in. równy udział mężczyzn i kobiet. Ze względu na panującą sytuację epidemiologiczną impreza odbyła się online i streamowana była w serwisie Twitch. Oglądający mogli w dowolnym momencie wesprzeć cel wpłatami, które zostały w całości przekazane fundacji.
- Pandemia pokazała, jak ważne jest skupienie uwagi na kwestiach związanych z dobrostanem psychicznym. W czasie pierwszego lockdownu odnotowaliśmy bardzo duże zwiększenie ruchu na naszej platformie, co potwierdza, że młodzi ludzie zwrócili się wtedy ku rozrywkom online. Chcemy wykorzystać ten wzrost zainteresowania graczy i przyczynić się do działań edukacyjnych w tej kwestii – uzupełnia Kornel Szwaja.
Skinwallet działa od 2019 roku. W modelu instant platforma pozwala użytkownikom sprzedawać wirtualne przedmioty za pieniądze – uzyskują przy tym natychmiastową wycenę. Uruchomiony 5 października model marketplace – Skinwallet Market – aktualnie umożliwia użytkownikom zakup dóbr cyfrowych, a docelowo będzie obsługiwać zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.