Komunikaty PR

Skyliner w 100% wynajęty

2024-07-24  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów energii odnawialnej w Polsce -  zajmie w budynku ok. 1.500 mkw., całe 7. piętro.

Skyliner – jeden z siedmiu najwyższych biurowców w Polsce (195 m) - został oddany do użytku w styczniu 2021 roku jako pierwsza część kompleksu biurowego. Posiada certyfikat BREEAM na poziomie Excellent i jest zasilany w 100 proc. z odnawialnych źródeł energii. Całkowita powierzchnia biurowa do wynajęcia to 45.000 mkw. i właśnie została w pełni skomercjalizowana – Karimpol podpisał umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń - 7. piętro biurowca. Najemca był reprezentowany przez CBRE. Skyliner jest dziś, tym samym, siedzibą dla 24 najemców z różnych branż. Swoje miejsce znaleźli tu zarówno światowi giganci w swoich sektorach, jak i lokalne firmy.

- Zawarcie umowy najmu na ostatnią wolną powierzchnię biurową w Skylinerze to dla nas znaczące osiągnięcie. Jesteśmy dumni z tak dużego zainteresowania i faktu, że nowoczesne przestrzenie naszego budynku spełniają oczekiwania najemców. Dziękujemy wszystkim za zaufanie i dotychczasową współpracę i już dziś serdecznie zapraszamy do rozmów na temat wynajmu powierzchni w drugim etapie kompleksu – dodaje Michał Orłowski, Head of Leasing and Asset Management w Karimpol Polska.

Najemcami pierwszej wieży kompleksu są: Aon, Bolt, Booksy, Capital.com, Coca-Cola Poland Services, Colonnade Insurance Oddział w  Polsce, Dom Maklerski X-Trade Brokers (XTB), DXC Technology, ENATA Bread, Falck, Greenville, Luxoft, Meet & Eat, MicroStrategy, Noble Securities, Onwelo, Process Solutions, Tarkett, Werfen, Vention, Villa Foksal, Wento, globalny operator elastycznych przestrzeni biurowych Mindspace, Xperi.

Od lutego br. trwa budowa II etapu kompleksu przy Rondzie Daszyńskiego, której zakończenie jest planowane na końcówkę 2026 roku. Druga wieża będzie mieć 130 metrów wysokości, 28 kondygnacji i 24 000 mkw. powierzchni do wynajmu. Większość przestrzeni użytkowej – 23.000 mkw. – zostanie przeznaczona na biura. Lokale handlowo-usługowe na parterze budynku zajmą blisko 1.000 mkw. Standardowa powierzchnia piętra biurowego wyniesie około 1.300 mkw. Na najwyższych piętrach budynku powstaną tarasy-ogrody o łącznej powierzchni blisko 900 mkw. Karimpol Polska ubiega się o certyfikat BREEAM na poziomie Outstanding i – podobnie jak w przypadku pierwszego etapu – planuje zasilanie budynku z odnawialnych źródeł energii. Głównym wykonawcą inwestycji jest WARBUD S.A., a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia APA Wojciechowski Architekci.
W komercjalizacji drugiej fazy kompleksu wspiera inwestora zespół CBRE Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.