Komunikaty PR

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

2024-12-31  |  10:00
Biuro prasowe

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi, produkty te podbijają serca konsumentów.

W prowadzonej kampanii Piątnica podkreśla rolę Skyrów jako smacznej, pożywnej przekąski, idealnej dla osób prowadzących intensywny tryb życia. Bohaterowie spotów reklamowych – przedstawieni podczas codziennych czynności, takich jak trening, praca czy zabawa z dziećmi – sięgają po Skyry, które dodają im energii i sił do działania. Dzięki prostemu, naturalnemu składowi oraz gęstej, kremowej konsystencji, produkty te spełniają oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów.

Skyry z Piątnicy mają moc

Skyry OSM Piątnica dostępne są w wielu wariantach smakowych – zarówno w formie pitnej, jak i łyżeczkowej. To propozycje stworzone z myślą o różnorodnych gustach konsumentów, które jednocześnie wpisują się w globalny trend poszukiwania funkcjonalnych produktów spożywczych.

Skyry z Piątnicy są uwielbiane przez konsumentów ze względu na pyszne owocowe smaki oraz dużą zawartość białka. Często wybierane są jako pożywna przekąska, ale równie często stanowią inspirację do przygotowywania wyśmienitych potraw na ich bazie. Podążając za preferencjami konsumentów, OSM Piątnica rozwija ofertę, wprowadzając nowe smaki. Najnowsze propozycje to entuzjastycznie przyjęte na rynku Skyry pitne nektarynka z maliną, kokos z ananasem oraz wiśnia.

Kampania reklamowa

Kampania promocyjna Skyrów z Piątnicy obejmie telewizję oraz internet, w tym programmatic, VOD, media społecznościowe i YouTube. Jej celem jest dalsze umacnianie pozycji marki na rynku oraz zachęcenie nowych konsumentów do „Przejścia na dobrą stronę mocy”.

Zobacz spot: https://youtu.be/B5yRS9zfk6M

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Handel

Są już pierwsze propozycje deregulacji przepisów dla biznesu. Ten proces może pobudzić inwestycje i zwiększyć konkurencyjność Polski

– Deregulacja prawa gospodarczego ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia konkurencyjności polskich firm i przyciągania inwestycji – ocenia prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu Andrzej Dycha. W tym tygodniu zespół ds. tej deregulacji, który powstał w odpowiedzi na apel premiera Donalda Tuska, przedstawił już pierwsze propozycje zmian, w tym m.in. ograniczenie kontroli firm, uproszczenie przepisów podatkowych i ułatwienia w zatrudnianiu cudzoziemców. Prezes PAIH wskazuje, że jednym z punktów tej listy powinno być również wzmocnienie roli izb gospodarczych, które mogą odgrywać większą rolę w dialogu między biznesem a rządem.

Polityka

Trzy lata wojny w Ukrainie. UE i kraje członkowskie przeznaczyły na wsparcie ponad 134 mld euro

Instytucje UE deklarują w dalszym ciągu mocne poparcie dla Ukrainy. Łącznie w ciągu trzech lat od rozpoczęcia rosyjskiej agresji Unia i jej państwa członkowskie przeznaczyły na wsparcie walczącej Ukrainy i jej obywateli 134 mld euro, w tym ponad 67 mld euro pomocy finansowej i 50 mld wojskowej. Skala potrzeb nadal jest jednak ogromna. Tym bardziej że dalsze wsparcie ze strony amerykańskiego sojusznika stoi pod znakiem zapytania.

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.