SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation. Tytuł wydawany przez Gaming Factory od 6 listopada będzie już dostępny dla graczy w sklepach Microsoftu oraz Sony. Cena regularna gry została ustalona na 17,99 USD, a w pierwszych dniach po premierze tytuł na Xbox będzie można nabyć z 20 proc. zniżką.
- Cieszymy się, że będziemy mogli rozszerzyć dystrybucję gry SlavicPunk: Oldtimer o najpopularniejsze konsole, która daje nam możliwość zwiększenia sprzedaży i popularności naszej produkcji. Tytuł od 6 listopada br. będzie dostępny na urządzeniach od Sony, Microsoftu. To kolejny projekt, który Red Square Games realizuje dla partnera zewnętrznego, co jest jednym z filarów naszej działalności, czyli portowanie gier. Oczywiście liczymy na to, że pojawienie się naszej gry na nowych platformach będzie miało wpływ na wyniki sprzedaży również na PC. SlavicPunk: Oldtimer to projekt długofalowy, który chcemy rozwijać, dlatego planujemy w najbliższym czasie dystrybucję nowych dodatków do gry, o których będziemy informować wkrótce - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
SlavicPunk: Oldtimer, produkcji krakowskiego studia Red Square Games, po premierze w czerwcu 2023 roku na PC, już 6 listopada pojawi się w wersji na konsole od Microsoftu oraz Sony. Cena pojedynczego egzemplarza gry to 17,99 USD, natomiast tuż po premierze wersję na Xbox będzie można nabyć 20 proc. taniej . Tytuł aktualnie jest dostępny w dystrybucji na platformach Steam, GOG, Epic Games Store oraz STOVE Indie.
W ramach podpisanej umowy Gaming Factory został wydawcą wspomnianego tytułu na PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz Xbox Series X i Xbox Series S. Dodatkowo Red Square Games przysługuje umowne wynagrodzenie z tytułu portowania gry na platformy objęte umową. Gaming Factory będzie odpowiedzialne za dystrybucję, promocję oraz marketing portowanej gry.
- Segment wydawniczy stanowi istotny filar naszej działalności, dlatego starannie podchodzimy do doboru projektów, mając na uwadze nie tylko potencjalne zainteresowanie graczy, ale również możliwości sprzedażowe. SlavicPunk: Oldtimer to produkcja, która idealnie wpisuje się w tę strategię i przy odpowiednim wsparciu marketingowym ma szansę zyskać popularność wśród konsolowych graczy nie tylko w Polsce, ale także na rynkach międzynarodowych. Wciągająca fabuła autorstwa uznanego pisarza oraz złożona mechanika gry sprawiają, że tytuł ten wyróżnia się na tle konkurencji i oferuje unikalne doświadczenia dla graczy szukających rozbudowanej rozgrywki - podsumowuje Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory S.A.
SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości Michała Gołkowskiego, uznanego polskiego autora science-fiction i fantasy. To właśnie współzałożyciel i przewodniczący rady nadzorczej Red Square Games stworzył historię Yanusa – prywatnego detektywa z burzliwą przeszłością, który próbuje rozwiązać sprawę skradzionych danych, walcząc ze swoimi wewnętrznymi demonami, miejskimi gangami i wszechpotężną korporacją odpowiedzialną za rozkład miasta, które kiedyś nazywał swoim. Gra jest wyjątkową mieszanką motywów cyberpunkowych i neo-noir z wpływami słowiańskimi, która zawiera responsywne systemy walki i poruszania się, bazuje na elementach battlehackingu, a przede wszystkim wprowadza autentyczną atmosferę ukazując ponurą i czarująco chaotyczną wizję tego, jak mogłoby wyglądać hipotetyczne środkowoeuropejskie miasto w cyberpunkowej scenerii.
Ponadto w trakcie październikowej edycji Festiwalu Steam Next, Red Square Games zaprezentowało swój najnowszy tytuł produkowany dla Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny, mroczny slasher TPP z segmentu indie premium z elementami rogue-lite. Produkcja stanowi rozszerzenie historii książkowego uniwersum Komornik autorstwa Michała Gołkowskiego. Twórcy gry zapowiadają premierę w ramach wczesnego dostępu na początku 2025 roku. Dla krakowskiego studia to kolejna część działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów.
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Już 30 października br. zobaczymy najnowsze demo gry Play of Battle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Ukraina ze względu na wielkość terytorium i żyzne grunty jest rolniczą potęgą. Jej przystąpienie do Unii Europejskiej może być wyzwaniem dla całego europejskiego rolnictwa. Pokazały to ostatnie lata, kiedy zwolnienie z ceł ukraińskich produktów zdestabilizowało sytuację rynków rolnych w części krajów. Ukraińskie rolnictwo wciąż nie spełnia unijnych wymagań. Komisja Europejska oceniła gotowość branży rolnej na 2 w sześciopunktowej skali.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.