Komunikaty PR

Słodki podarunek dla szpitali

2020-04-30  |  15:25
Biuro prasowe

Każdy gest pomocy lekarzom, w tym trudnym czasie, ma wielką moc. Perfetti Van Melle, producent i dystrybutor słodyczy oraz gum do żucia, dołączył do ogólnopolskiej akcji #WzywamyPosiłki przekazując produkty Mentos i Fruittella, które trafią do personelu medycznego.

Perfetti Van Melle to jeden z największych reprezentantów branży FMCG, do którego portfolio należą popularne marki tj: Mentos, Fruittella czy Chupa Chups. Firma dystrybuuje w ponad 150 krajach kultowe lizaki, gumy do żucia oraz inne słodkości. W dobie pandemii, PVM dzieli się swoimi produktami z lekarzami. Firma zaangażowała się w pomoc szpitalom w ramach akcji #WzywamyPosiłki. Inicjatywa powstała z myślą o medykach, którzy każdego dnia z wielkim zaangażowaniem walczą o nasze zdrowie. Wielogodzinne dyżury, uniemożliwiają im wypełnianie codziennych, domowych powinności. Uczestnicy akcji,  chcąc pomóc i wyręczyć ich w przygotowywaniu posiłków – dzielą się żywnością w różnej formie. Perfetti Van Melle przekazało słodkie przekąski, idealne na krótką przerwę – cukierki Fruittella i Mentos oraz odświeżające oddech gumy do żucia Mentos Pure Fresh.

- Pomaganie to dla nas wartość nadrzędna i dlatego w dobie koronawirusa chcieliśmy wesprzeć tych, którzy pracują na pierwszej linii frontu. Cały personel medyczny to dziś nasi najwięksi bohaterowie. Z niesamowitym oddaniem walczą o nasze życie i zdrowie często zapominając o własnych potrzebach. Chcąc wesprzeć ich w codziennej pracy przekazaliśmy  na rzecz akcji #WzywamyPosiłki nasze produkty - cukierki Fruittella i Mentos oraz gumy do żucia Mentos Pure Fresh. Mamy nadzieję, że zapewnią medykom lekkie odświeżenie i chociaż na chwilę umilą czas w tych trudnych okolicznościach – mówi Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Zarządzający, Perfetti Van Melle Polska.

#WzywamyPosiłki to ogólnopolska oddolna inicjatywa obywatelska, której celem jest  wsparcie personelu medycznego w czasie walki z pandemią. Założenie pomysłodawców   „dbamy o tych, którzy dbają o nas” uwzględnia dostarczanie medykom żywności w różnej formie – zarówno pełnych posiłków, jak i produktów spożywczych, przekąsek. W akcji biorą udział restauracje, firmy FMCG oraz przedstawiciele innych sektorów. Perfetti Van Melle Polska dołącza do szerokiego grona darczyńców

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.