Komunikaty PR

Słodki podarunek dla szpitali

2020-04-30  |  15:25
Biuro prasowe

Każdy gest pomocy lekarzom, w tym trudnym czasie, ma wielką moc. Perfetti Van Melle, producent i dystrybutor słodyczy oraz gum do żucia, dołączył do ogólnopolskiej akcji #WzywamyPosiłki przekazując produkty Mentos i Fruittella, które trafią do personelu medycznego.

Perfetti Van Melle to jeden z największych reprezentantów branży FMCG, do którego portfolio należą popularne marki tj: Mentos, Fruittella czy Chupa Chups. Firma dystrybuuje w ponad 150 krajach kultowe lizaki, gumy do żucia oraz inne słodkości. W dobie pandemii, PVM dzieli się swoimi produktami z lekarzami. Firma zaangażowała się w pomoc szpitalom w ramach akcji #WzywamyPosiłki. Inicjatywa powstała z myślą o medykach, którzy każdego dnia z wielkim zaangażowaniem walczą o nasze zdrowie. Wielogodzinne dyżury, uniemożliwiają im wypełnianie codziennych, domowych powinności. Uczestnicy akcji,  chcąc pomóc i wyręczyć ich w przygotowywaniu posiłków – dzielą się żywnością w różnej formie. Perfetti Van Melle przekazało słodkie przekąski, idealne na krótką przerwę – cukierki Fruittella i Mentos oraz odświeżające oddech gumy do żucia Mentos Pure Fresh.

- Pomaganie to dla nas wartość nadrzędna i dlatego w dobie koronawirusa chcieliśmy wesprzeć tych, którzy pracują na pierwszej linii frontu. Cały personel medyczny to dziś nasi najwięksi bohaterowie. Z niesamowitym oddaniem walczą o nasze życie i zdrowie często zapominając o własnych potrzebach. Chcąc wesprzeć ich w codziennej pracy przekazaliśmy  na rzecz akcji #WzywamyPosiłki nasze produkty - cukierki Fruittella i Mentos oraz gumy do żucia Mentos Pure Fresh. Mamy nadzieję, że zapewnią medykom lekkie odświeżenie i chociaż na chwilę umilą czas w tych trudnych okolicznościach – mówi Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Zarządzający, Perfetti Van Melle Polska.

#WzywamyPosiłki to ogólnopolska oddolna inicjatywa obywatelska, której celem jest  wsparcie personelu medycznego w czasie walki z pandemią. Założenie pomysłodawców   „dbamy o tych, którzy dbają o nas” uwzględnia dostarczanie medykom żywności w różnej formie – zarówno pełnych posiłków, jak i produktów spożywczych, przekąsek. W akcji biorą udział restauracje, firmy FMCG oraz przedstawiciele innych sektorów. Perfetti Van Melle Polska dołącza do szerokiego grona darczyńców

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.