Komunikaty PR

SM Mlekpol ponownie triumfuje w konkursie Lider Forum 2022

2022-11-04  |  10:00
Biuro prasowe

Medium branży mleczarskiej – magazyn Forum Mleczarskie Handel – ogłosiło wyniki konkursu Lider Forum Produkty. W tegorocznej edycji SM Mlekpol zdobyła aż 6 nagród, zajmując miejsce na każdym stopniu podium, w tak istotnych kategoriach, jak np. Mleko, Tłuszcze czy Tradycyjny wizerunek.

Konkurs Lider Forum to jedno z najważniejszych, corocznych wydarzeń polskiej branży mleczarskiej. W jego wyniku wyłonione zostają te mleczarnie, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego i hurtowego w kraju, a handlowcy wskazują najciekawsze ich zdaniem produkty. To także znakomita okazja do prezentacji szerszemu gronu odbiorców trendów i innowacji rynkowych.

Przedstawiciele handlu tym razem wskazali najciekawsze ich zdaniem produkty mleczarskie obecne na rynku w 2022 roku, biorąc pod uwagę innowacyjność wyrobu, atrakcyjność i wygodę opakowania, wolumen sprzedaży, a także swoją współpracę z producentem.

W 18. edycji konkursu Lider Forum SM Mlekpol ponownie potwierdziła swoją silną pozycję w branży, zdobywając aż 6 nagród: 2 złota, 3 srebra oraz 1 brąz w następujących kategoriach:

  • kat. Mleko – mleko UHT Łaciate 3,2% 1 l – 1. miejsce (ex aequo);
  • kat. Kefiry i maślanki – Maślanka Mrągowska naturalna 1 l – 1. miejsce;
  • kat. Tradycyjny wizerunek – serek homogenizowany Rolmlecz – 2. miejsce;
  • kat. Twarogi i twarożki – twaróg Mazurski Smak półtłusty klinek 250 g – 2. miejsce;
  • kat. Tłuszcze – masło ekstra Łaciate 200 g, – 2. miejsce (ex aequo);
  • kat. Sery topione – serek topiony Norweski z łososiem i koprem 150 g – 3. miejsce.

Wyróżnienia te są dla nas niezwykle wartościowe. Docenienie marek SM Mlekpol przez przedstawicieli handlu cieszy szczególnie, gdyż mając na co dzień kontakt z Klientami, doskonale wiedzą oni, jakie artykuły sprzedają się najlepiej. Tegoroczny, ogromny sukces Mlekpolu dowodzi, że nasze starania oraz praca są potrzebne i idą w dobrym kierunku, a produkowane przez nas wyroby cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród Konsumentów. Równocześnie jest to dla nas impuls do dalszych wysiłków, zaangażowania i realizacji kolejnych planów – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.