SOFTSWISS zdobył nagrodę Global Eventex Awards za organizację Values Fest
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z dostarczania wiodących rozwiązań technologicznych w dziedzinie iGamingu, a na polskim rynku znany jest z dużych centrów rozwoju, które działają aktywnie w Poznaniu i Warszawie.
Kluczowym celem konkursu Global Eventex Awards jest docenienie wybitnych osiągnięć i kreatywności firm w zakresie organizacji wydarzeń, jak również ocena wysokiej jakości usług świadczonych przez wykonawców. Zwycięzcy zostali wyłonieni w maju spośród rekordowej liczby 1207 zgłoszeń, które pochodziły z 62 krajów i 6 kontynentów. Wśród uczestników i konkurentów w tegorocznej edycji prestiżowych nagród znalazły się tak renomowane firmy jak Lufthansa, Unilever, Vodafone, Cisco i wiele innych.
Wydarzenie korporacyjne Values Fest, które przyniosło SOFTSWISS nagrodę, odbyło się jesienią 2023 roku i zgromadziło 1200 pracowników z 40 krajów. Festiwal odbywał się przez 5 dni na tureckim wybrzeżu Antalya i obejmował ponad 50 różnych aktywności, od ćwiczeń integracyjnych i profesjonalnych szkoleń z umiejętności wystąpień publicznych po amatorskie wydarzenia sportowe i e-sportowe. Dla uczestników zapewniono komfortowy transfer. Pierwszy dzień festiwalu był dniem integracyjnym, podczas którego miał miejsce aktywny team-building. Podczas drugiego dnia odbyła się główna impreza: white party, gdzie za konsoletą DJ-ską stanęli pracownicy firmy, założyciel SOFTSWISS Ivan Monitk, a także światowe gwiazdy Global Deejays. Festiwal zakończył się kameralnym wieczorem na plaży przy ognisku i dźwiękach koncertu akustycznego.
Jednym z głównych celów wydarzenia było zaprezentowanie zaktualizowanego systemu wartości firmy: We see people, We care, We embrace changes, We push for customer success, We excel (Dostrzegamy ludzi, Troszczymy się, Przyjmujemy zmiany, Dążymy do sukcesu klienta, Wyróżniamy się). Na tej podstawie zorganizowano wszystkie wydarzenia, w tym konferencję ekspertów korporacyjnych, podczas której każdy mógł podzielić się swoją wiedzą z kolegami i wystąpić na dużej scenie. Oprócz programu edukacyjnego każdy dzień festiwalu był również wypełniony rozrywkami, które pomogły w integracji pracowników i kierownictwa.
„Dla zespołu SOFTSWISS ta nagroda to prawdziwe uznanie naszych wysiłków i zaangażowania w wartości firmy” – powiedział Maksim Hrachou, HR Event Team Lead. „Jesteśmy dumni, że nasz wkład w tworzenie spójnego środowiska pracy został doceniony na tak wysokim poziomie. Inspiruje nas to do dalszych działań i wspiera nasze zaangażowanie w doskonalenie kultury korporacyjnej”.
Tak ogromny event korporacyjny jak Values Fest nie jest odosobnionym przykładem aktywności firmy SOFTSWISS. Wiodący twórca oprogramowania organizuje tego typu spotkania pracownicze co roku. Na początku 2023 roku pracownicy spotkali się w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Pracownicy SOFTSWISS pracują zarówno w krajach, gdzie firma posiada biura, jak również zdalnie, więc takie wydarzenia korporacyjne są niezwykle cenne, pomagając firmie w rozwoju, wymianie doświadczeń i komunikacji na żywo.
O FIRMIE
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi swoje 15-lecie. Centra rozwoju (5 biur) działają w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników zatrudnionych stacjonarnie oraz zdalnie na całym świecie wynosi ponad 2000 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland, nagrodę Crypto Company of the Year, a także 9 innych wyróżnień.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.