Komunikaty PR

SOFTSWISS zdobył nagrodę Global Eventex Awards za organizację Values Fest

2024-05-23  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z dostarczania wiodących rozwiązań technologicznych w dziedzinie iGamingu, a na polskim rynku znany jest z dużych centrów rozwoju, które działają aktywnie w Poznaniu i Warszawie.

Kluczowym celem konkursu Global Eventex Awards jest docenienie wybitnych osiągnięć i kreatywności firm w zakresie organizacji wydarzeń, jak również ocena wysokiej jakości usług świadczonych przez wykonawców. Zwycięzcy zostali wyłonieni w maju spośród rekordowej liczby 1207 zgłoszeń, które pochodziły z 62 krajów i 6 kontynentów. Wśród uczestników i konkurentów w tegorocznej edycji prestiżowych nagród znalazły się tak renomowane firmy jak Lufthansa, Unilever, Vodafone, Cisco i wiele innych.

Wydarzenie korporacyjne Values Fest, które przyniosło SOFTSWISS nagrodę, odbyło się jesienią 2023 roku i zgromadziło 1200 pracowników z 40 krajów. Festiwal odbywał się przez 5 dni na tureckim wybrzeżu Antalya i obejmował ponad 50 różnych aktywności, od ćwiczeń integracyjnych i profesjonalnych szkoleń z umiejętności wystąpień publicznych po amatorskie wydarzenia sportowe i e-sportowe. Dla uczestników zapewniono komfortowy transfer. Pierwszy dzień festiwalu był dniem integracyjnym, podczas którego miał miejsce aktywny team-building. Podczas drugiego dnia odbyła się główna impreza: white party, gdzie za konsoletą DJ-ską stanęli pracownicy firmy, założyciel SOFTSWISS Ivan Monitk, a także światowe gwiazdy Global Deejays. Festiwal zakończył się kameralnym wieczorem na plaży przy ognisku i dźwiękach koncertu akustycznego.

Jednym z głównych celów wydarzenia było zaprezentowanie zaktualizowanego systemu wartości firmy: We see people, We care, We embrace changes, We push for customer success, We excel (Dostrzegamy ludzi, Troszczymy się, Przyjmujemy zmiany, Dążymy do sukcesu klienta, Wyróżniamy się). Na tej podstawie zorganizowano wszystkie wydarzenia, w tym konferencję ekspertów korporacyjnych, podczas której każdy mógł podzielić się swoją wiedzą z kolegami i wystąpić na dużej scenie. Oprócz programu edukacyjnego każdy dzień festiwalu był również wypełniony rozrywkami, które pomogły w integracji pracowników i kierownictwa.


„Dla zespołu SOFTSWISS ta nagroda to prawdziwe uznanie naszych wysiłków i zaangażowania w wartości firmy” – powiedział Maksim Hrachou, HR Event Team Lead. „Jesteśmy dumni, że nasz wkład w tworzenie spójnego środowiska pracy został doceniony na tak wysokim poziomie. Inspiruje nas to do dalszych działań i wspiera nasze zaangażowanie w doskonalenie kultury korporacyjnej”.


Tak ogromny event korporacyjny jak Values Fest nie jest odosobnionym przykładem aktywności firmy SOFTSWISS. Wiodący twórca oprogramowania organizuje tego typu spotkania pracownicze co roku. Na początku 2023 roku pracownicy spotkali się w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Pracownicy SOFTSWISS pracują zarówno w krajach, gdzie firma posiada biura, jak również zdalnie, więc takie wydarzenia korporacyjne są niezwykle cenne, pomagając firmie w rozwoju, wymianie doświadczeń i komunikacji na żywo.

 

O FIRMIE

SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi swoje 15-lecie. Centra rozwoju (5 biur) działają w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników zatrudnionych stacjonarnie oraz zdalnie na całym świecie wynosi ponad 2000 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland, nagrodę Crypto Company of the Year, a także 9 innych wyróżnień.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Hisense TV w czołówce światowego rynku telewizorów w Q1 2024 r. Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:00

Hisense TV w czołówce światowego rynku telewizorów w Q1 2024 r.

Hisense, światowy lider w dziedzinie elektroniki użytkowej i urządzeń gospodarstwa domowego, umacnia swoją pozycję na globalnym rynku telewizorów. Najnowsze dane Omdia, wiodącego
IT i technologie Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie
2024-07-02 | 01:00

Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie

Światło stanowi jeden z najważniejszych elementów architektonicznych, którego rola nie ogranicza się wyłącznie do kreowania estetyki przestrzeni. Coraz bardziej zaawansowane
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.