Sokołów promuje aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży
Sportowe emocje
Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci, do którego mogły się zgłaszać drużyny z całego województwa mazowieckiego w kategorii wiekowej U-10. W rozgrywkach wzięło udział ponad 120 drużyn, a do finału zakwalifikowało się 16 najlepszych. Dla zwycięzców przygotowano atrakcyjne nagrody, w tym sfinansowanie obozu sportowego, vouchery na sprzęt dla drużyny, bilety na mecze reprezentacji oraz udział w warsztatach kulinarnych.
12 czerwca rozegrany został wielki finał turnieju Sokoliki Cup. Tytuł mistrzowski trafił do drużyny MKS Mazovia Mińsk Mazowiecki, która po zaciętej sportowej rywalizacji, pokonała drużynę UKS Varsovia Warszawa wynikiem 1:0. Finał turnieju Sokoliki Cup zgromadził wielu kibiców, którzy gorąco dopingowali młodych piłkarzy i piłkarki. Nagrody wręczali: Bogusław Miszczuk - Prezes Zarządu Sokołów S.A., Łukasz Fabiański – ambasador marki Sokoliki, Sławomir Pietrzyk – Prezes MZPN, Michał Listkiewicz – sędzia i były Prezes PZPN oraz Renata Kaznowska – Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy.
Z myślą o promocji zdrowego trybu życia
Sponsorem turnieju Sokoliki Cup była firma Sokołów, która od lat jest mecenasem sportu. - Sokołów realizuje szeroko zakrojone działania z zakresu społecznej odpowiedzialności, a jednym z ich najbardziej istotnych elementów jest promowanie zdrowego trybu życia – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A.- W szczególny sposób zwracamy się do dzieci i młodzieży. Zachęcamy do codziennej aktywności fizycznej, jak również edukujemy na temat właściwie zbilansowanej diety. Dostarczamy także pożywne, wysokiej jakości produkty. Nasze wędliny i przekąski z linii Sokoliki stanowią źródło energii i ważnych składników odżywczych, w tym wartościowego białka, mają też dobry, czysty skład. Przekonujemy również, że to, co zdrowe, może być jednocześnie pyszne, dlatego nasze Sokoliki mają tak lubiany przez najmłodszych delikatny smak.
Sokołów jest partnerem bądź organizatorem wielu wydarzeń sportowych skierowanych do dzieci i młodzieży. Jednym z takich wydarzeń jest właśnie turniej Sokoliki Cup. Na rozgrywkach finałowych nie mogło zabraknąć ambasadora linii Sokoliki – Łukasza Fabiańskiego, utytułowanego bramkarza i reprezentanta Polski. – Z wielką przyjemnością angażuję się w wydarzenia skierowane do młodych pasjonatów sportu - mówi Łukasz Fabiański. – Uważam, że osobiste doświadczenie jest najlepszą nauką, dlatego w ten sposób możemy pokazać, jak wiele pozytywnych przeżyć przynosi aktywność fizyczna. Sport nie tylko jest podstawą zdrowia i świetnej kondycji, ale też naprawdę daje mnóstwo radości i emocji.
Turniej Sokoliki Cup był nie tylko sportowym widowiskiem, ale też wspaniałą imprezą rodzinną, z wieloma atrakcjami dla dzieci oraz poczęstunkiem w postaci smacznych i pożywnych hot-dogów z parówkami Sokoliki. – Poprzez tego typu wydarzenia chcemy docierać z naszą misją edukacyjną zarówno do dzieci, jak i rodziców – mówi Maciej Częścik, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A. – W moim przekonaniu promocję zdrowego trybu życia oraz diety opartej na wartościowych składnikach powinniśmy łączyć z dobrą zabawą dla całej rodziny. To przyniesie najlepszy efekt.
Prezes Bogusław Miszczuk podkreślił, że firma Sokołów będzie kontynuować działania promujące zdrowy tryb życia na wielu polach. - Liczne zgłoszenia do turnieju Sokoliki Cup i wielkie zaangażowanie wszystkich drużyn dają nam szczególną satysfakcję. Jestem pewien, że poprzez takie sportowe inicjatywy, możemy najskuteczniej zachęcać dzieci i młodzież do codziennej aktywności i z pewnością będziemy nadal aktywnie wspierać ich organizację.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.