Sokołów z nowym Wiceprezesem
Strategiczne działania i współpraca
Odchodzący ze stanowiska Wiceprezesa ds. Handlu i Marketingu Mieczysław Walkowiak był związany z Grupą Sokołów od 22 lat. Gdy w wyniku fuzji sześciu zakładów produkcyjnych, we wrześniu 2000 roku, powstała firma Sokołów S.A., Mieczysław Walkowiak brał czynny udział w tym przedsięwzięciu. Pod jego przewodnictwem została opracowana i wdrożona strategia handlowa oraz marketingowa, w tym cały system wizualizacji i komunikacji. W kolejnych latach Wiceprezes Walkowiak aktywnie działał m.in. w zakresie implementacji nowoczesnych technologii, nowatorskich systemów informatycznych oraz efektywnych rozwiązań organizacyjnych.
Mieczysław Walkowiak zawsze podkreślał znaczenie pracy zespołowej. Dzięki konsekwentnej realizacji założonej strategii, prowadzone przez niego i zespół działania handlowe oraz marketingowe przynosiły znakomite efekty. Na przestrzeni 20 lat wartość sprzedaży zwiększyła się siedmiokrotnie. Spontaniczna znajomość marki wzrosła w tym czasie z kilku do niemal 70%. Kolejnym znaczącym sukcesem stało się zdobycie w bieżącym roku pierwszego miejsca w prowadzonym przez dziennik „Rzeczpospolita” Rankingu Najcenniejszych Marek Polskich, w kategorii „Branża Spożywcza”.
Plany na dalszy rozwój
Nowy Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A. – Maciej Częścik, pracuje w firmie od 1995 roku, przez cały czas niezmiennie w Pionie Handlu i Marketingu. Przez ostatnie lata piastował różne stanowiska managerskie, a od 2018 roku był Dyrektorem Spółki ds. Cen w Biurze Zarządu. W swej karierze zawodowej tworzył i zarządzał zespołami handlowymi w Oddziale Sokołów, jak również w Biurze Zarządu.
Jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Posiada szeroką wiedzę z zakresu zarządzania sprzedażą oraz marketingu.
Nowy Wiceprezes planuje rozwijać dotychczasową strategię handlową spółki. – Moim celem będzie dalsze wzmacnianie pozycji Sokołowa na rynku polskim i europejskim – podkreśla Maciej Częścik. – Jestem przekonany, iż zdobyte przeze mnie doświadczenie, jak i wiedza z zakresu nowoczesnych technik sprzedaży i marketingu, ze wsparciem naszego profesjonalnego zespołu handlowego, stanowić będą twardą podstawę dla dalszych sukcesów Grupy Sokołów.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.