Soul & Mind przejmuje obsługę WSP Społem
Do zadań agencji należy opracowanie planu komunikacji biura prasowego WSP Społem oraz social mediów zarówno znanego Majonezu Kieleckiego, jak i pozostałych marek WSP Społem: Snacku Przysmak Świętokrzyski, Musztard Kieleckich, Ketchupów Kieleckich, Sosów Kieleckich, Chrzanów Luksusowych oraz Octów Kieleckich.
– Przekonaliśmy do siebie nie tylko doświadczeniem w branży FMCG, ale i odświeżonym kierunkiem komunikacji: zarówno na poziomie graficznym, jak i językowym – mówi Maciej Zaremba, Prezes Zarządu Soul & Mind, dodając: – Do projektów podeszliśmy w sposób śmielszy i wyrazistszy niż dotychczas, zachowując jednak tradycyjne wartości naszego klienta. Cieszymy się, że WSP Społem ponownie zaufał naszym specjalistom.
Agencja wypracowała odświeżony layout komunikacji social mediowej, wprowadzając nowoczesne elementy zdjęciowo-graficzne oraz nowy styl komunikacji słownej. Działania PR-owe kontynuują jednak obraną przez klienta strategię, bazującą na wartościach: jakość, tradycja czy regionalność.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.