Soundly by Platige powiększa zespół o nowego realizatora dźwięku
W marcu br. studio działające w ramach grupy Platige Image zaczęło funkcjonować pod zmienioną nazwą. Jednak to nie koniec, zachodzących w Soundly by Platige zmian. Do zespołu dołączył właśnie Jacek „Dżeksong” Onaszkiewicz - realizator dźwięku z wieloletnim doświadczeniem.
Poszerzenie zespołu jest wynikiem rozwoju studia i pozyskaniem nowych zleceń na realizację telewizyjnych i radiowych projektów reklamowych. Onaszkiewicz będzie odpowiedzialny za obsługę nowych klientów.
Jacek Onaszkiewicz posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży. Przygotowywał m.in. materiały dźwiękowe dla takich marek jak: Play, Opel, Škoda, BMW, Aldi, OLX, PKO, BEKO, Lotto, Gazeta Wyborcza, Wedel, OTOMOTO, Whirlpool, Getin Bank. Pracował również przy produkcjach filmowych, zarówno dokumentalnych (PRO8L3M - Reality check - koncert, wyprodukowany dla CANAL+, „Wszystkie role Stanisława Barei", „Pod ciśnieniem”), fabularnych, serialach („Tak czy nie?”), jak i animacjach.
– Z muzyką jestem związany praktycznie od zawsze. Mam to szczęście, że zawodowo mogę zajmować się dokładnie tym, czym się pasjonuje. Praca w tak renomowanej firmie, jaką jest Platige, to wyzwanie i kolejny ważny krok w mojej karierze – mówi Jacek Onaszkiewicz, Sound Designer w Soundly by Platige.
Poza pracą w studiu Jacek Onaszkiweicz aktywnie zajmuje się muzyką. Jest liderem i jednym z założycieli legendarnej warszawskiej grupy Immanuel oraz inicjatorem KaCeZet & Fundamenty. W trakcie swojej kariery współpracował z wieloma zespołami i artystami, takimi jak Armia, Izrael, Tomek Lipiński, Malec Reggae Rockers, Kasia Klich. W jego twórczym dorobku znajdują się także transmisje i koncerty na żywo dla Radia Jazz.
– Wbrew pozorom, w filmie czy reklamie obraz nie jest najważniejszym elementem. Przecież, to co słyszymy buduje emocje, potęguje doznania i sprawia, że chcemy nie tylko oglądać, ale i słuchać. Jacek to prawdziwy artysta, malarz brzmienia, który, dzięki ogromnemu doświadczeniu, jak mało kto potrafi opowiadać historię za pomocą ścieżki dźwiękowej. Jego szczerość, otwartość i uśmiech, budują atmosferę sprzyjającą projektom, których każdy chce słuchać – dodaje Sabina Pająk-Maciaś, Senior Sound Producer.
Soundly by Platige swoją ofertę kieruje do agencji reklamowych, domów produkcyjnych, firm i samych twórców, którzy działają nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Studio dźwiękowe miało możliwość współpracować z Netflixem przy animowanej antologii „Love, Death & Robots", a jedną z ostatnich realizacji była seria projektów reklamowych dla platformy inwestycyjnej XTB ze znanymi twarzami ze świata sportu - Joanną Jędrzejczyk, Connorem McGregorem, Ikerem Casillasem oraz Jiřím Procházką.

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.