Sparta Loyalty partnerem warsztatów Loyalty Academy CLMP
Symetria PR
Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Już 21-23 marca 2023 w Amsterdamie odbędą warsztaty certyfikacyjne Loyalty Academy CLMP przeznaczone dla branży lojalnościowej. Uczestniczyć w nich będą menedżerowie, dyrektorzy marketingu, specjaliści od planowania strategicznego, rozwoju biznesu, a także klienci i agencje, które na co dzień zajmują się marketingiem lojalnościowym. Każdy, kto ukończy szkolenie, otrzyma prestiżowy, branżowy certyfikat Loyalty Academy CLMP. Partnerem warsztatów została firma Sparta Loyalty.
Warsztat certyfikacyjny Loyalty Academy CLMP to trzydniowy, intensywny program szkoleniowy, którego celem jest przekazanie aktualnej i szczegółowej wiedzy oraz zaprezentowanie najlepszych praktyk, które rządzą marketingiem lojalnościowym. Kończy się egzaminem, którego pozytywny wynik uprawnia do posługiwania się certyfikatem zawodowym CLMP (Certified Loyalty Marketing Professional).
– Warsztaty w Amsterdamie to wydarzenie ważne tak naprawdę dla każdej osoby prowadzącej biznes. Bez lojalności trudno dziś nie tylko o sprzedaż, ale również o istnienie na rynku, które opiera się przecież na budowaniu i utrzymaniu relacji z klientami – mówi Tomasz Wawrzynów, dyrektor generalny Sparta Loyalty.
Warsztaty w Amsterdamie będą prowadzone w formie interaktywnych wykładów, dyskusji oraz studiów przypadków. Podczas zajęć omówione zostaną i najpopularniejsze, i mniej oczywiste narzędzia lojalnościowe. Prowadzący opowiedzą o sposobach oceny i mierzenia efektów podjętych działań i metod. Pokażą też nowości i możliwości najnowocześniejszych programów lojalnościowych, które wdrażane są przez firmy na całym świecie.
– Nasza obecność podczaas tego wydarzenia nie jest przypadkowa. Od dawna angażujemy się w budowanie świadomości roli nowoczesnej lojalności – mówi Tomasz Wawrzynów. – W branży loyalty pracujemy ponad 20 lat. Mamy więc nie tylko szeroką wiedzę, ale przede wszystkim doświadczenie we wdrażaniu najbardziej skutecznych programów lojalnościowych prawie w każdym segmencie rynku – poczynając od branży oil&gas, poprzez farmację czy FMCG, po Horeca.
Warsztaty Loyalty Academy CLMP Certification Workshop odbędą się po raz pierwszy w Europie. Ich głównym zadaniem jest usystematyzowanie zawodowej specjalizacji w marketingu, jaką jest lojalność. Oprócz Spartavity sponsorami tego wydarzenia są też firmy Antavo i Snipp. Organizatorem jest The Wise Marketer Group (WMG), wydawca jednego z najpopularniejszych portali na temat marketingu i lojalności na świecie, oraz The Loyalty Academy™, branżowy program certyfikacji zawodowej, oferujący osobom kończącym program nauczania tytuł Certified Loyalty Marketing Professional™ (CLMP).
Certyfikat CLMP zostanie przyznany wszystkim uczestnikom warsztatów, którzy aktywnie zaangażują się w zajęcia, wezmą udział w dyskusjach oraz wykażą się zrozumieniem zasad, praktyk, technologii i elementów finansowych związanych z prezentowanymi strategiami lojalnościowymi.
Wśród prelegentów warsztatów znajdą się Tom Peace – Customer Loyalty Expert, Deon Olivier, CLMP™ oraz Margaret Meraw, MBA, CLMP.
Więcej szczegółów na temat tego wydarzenia można znaleźć pod linkiem: https://loyaltyacademy.org/clmp-europe/

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.