Komunikaty PR

Sparta Loyalty partnerem warsztatów Loyalty Academy CLMP

2023-03-13  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr

Już 21-23 marca 2023 w Amsterdamie odbędą warsztaty certyfikacyjne Loyalty Academy CLMP przeznaczone dla branży lojalnościowej. Uczestniczyć w nich będą menedżerowie, dyrektorzy marketingu, specjaliści od planowania strategicznego, rozwoju biznesu, a także klienci i agencje, które na co dzień zajmują się marketingiem lojalnościowym. Każdy, kto ukończy szkolenie, otrzyma prestiżowy, branżowy certyfikat Loyalty Academy CLMP. Partnerem warsztatów została firma Sparta Loyalty.

Warsztat certyfikacyjny Loyalty Academy CLMP to trzydniowy, intensywny program szkoleniowy, którego celem jest przekazanie aktualnej i szczegółowej wiedzy oraz zaprezentowanie najlepszych praktyk, które rządzą marketingiem lojalnościowym. Kończy się egzaminem, którego pozytywny wynik uprawnia do posługiwania się certyfikatem zawodowym CLMP (Certified Loyalty Marketing Professional).

Warsztaty w Amsterdamie to wydarzenie ważne tak naprawdę dla każdej osoby prowadzącej biznes. Bez lojalności trudno dziś nie tylko o sprzedaż, ale również o istnienie na rynku, które opiera się przecież na budowaniu i utrzymaniu relacji z klientami – mówi Tomasz Wawrzynów, dyrektor generalny Sparta Loyalty.

Warsztaty w Amsterdamie będą prowadzone w formie interaktywnych wykładów, dyskusji oraz studiów przypadków. Podczas zajęć omówione zostaną i najpopularniejsze, i mniej oczywiste narzędzia lojalnościowe. Prowadzący opowiedzą o sposobach oceny i mierzenia efektów podjętych działań i metod. Pokażą też nowości i możliwości najnowocześniejszych programów lojalnościowych, które wdrażane są przez firmy na całym świecie.

Nasza obecność podczaas tego wydarzenia nie jest przypadkowa. Od dawna angażujemy się w budowanie świadomości roli nowoczesnej lojalności – mówi Tomasz Wawrzynów. – W branży loyalty pracujemy ponad 20 lat. Mamy więc nie tylko szeroką wiedzę, ale przede wszystkim doświadczenie we wdrażaniu najbardziej skutecznych programów lojalnościowych prawie w każdym segmencie rynku – poczynając od branży oil&gas, poprzez farmację czy FMCG, po Horeca.

Warsztaty Loyalty Academy CLMP Certification Workshop odbędą się po raz pierwszy w Europie. Ich głównym zadaniem jest usystematyzowanie zawodowej specjalizacji w marketingu, jaką jest lojalność. Oprócz Spartavity sponsorami tego wydarzenia są też firmy Antavo i Snipp. Organizatorem jest The Wise Marketer Group (WMG), wydawca jednego z najpopularniejszych portali na temat marketingu i lojalności na świecie, oraz The Loyalty Academy™, branżowy program certyfikacji zawodowej, oferujący osobom kończącym program nauczania tytuł Certified Loyalty Marketing Professional™ (CLMP).

Certyfikat CLMP zostanie przyznany wszystkim uczestnikom warsztatów, którzy aktywnie zaangażują się w zajęcia, wezmą udział w dyskusjach oraz wykażą się zrozumieniem zasad, praktyk, technologii i elementów finansowych związanych z prezentowanymi strategiami lojalnościowymi.

Wśród prelegentów warsztatów znajdą się Tom Peace – Customer Loyalty Expert, Deon Olivier, CLMP™ oraz Margaret Meraw, MBA, CLMP.

Więcej szczegółów na temat tego wydarzenia można znaleźć pod linkiem: https://loyaltyacademy.org/clmp-europe/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.