Komunikaty PR

Arctic Lines - przygoda zaczyna się teraz.

2021-02-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Antti Autti fiński snowboardzista, medalista mistrzostw świata i pasjonat ekstremalnych wypraw wraz z marką Suunto zapraszają na wyjątkowy cykl filmów, które zainspirują każdego miłośnika mocnych wrażeń i zimowych, skandynawskich krajobrazów.

 

Arctic Lines - przygoda zaczyna się teraz

Fiński snowboardzista Antti Autti wraz z marką Suunto przygotowali niezwykły cykl filmów zatytułowanych “Arctic Lines”. To dokumentacja zimowych wypraw - specjalisty w freerideowej jeździe na snowboardzie - po terenach w okolicy koła podbiegunowego. Ich celem jest wędrówka i jazda na 30 kultowych trasach backcountry na północ od koła podbiegunowego. 

Arktyka jest integralną częścią krajów skandynawskich. To właśnie tam wraz z kamerą rusza nasz bohater, odkrywając niesamowite trasy w pobliżu własnego domu. Ekstremalne warunki pogodowe, noc polarna, dzikie tereny północnej Skandynawii, długie wędrówki i wreszcie zjazdy ze szczytów gór - to właśnie “Arctic Lines”. To także historie pełne niesamowitych przygód oraz przydatne rady dla początkujących i zaawansowanych miłośników sportów zimowych.

 

Arcitic Lines - wyprawy z marką Suunto

Wędrówki w ramach “Arctic Lines” nawigują i zabezpieczają produkty marki Suunto. Niezawodne GPSy, możliwość wcześniejszego planowania tras z poziomu aplikacji, alerty pogodowe, trendy barometryczne, informacje o współrzędnych położenia oraz dane dotyczące tętna pomagające dobrze rozplanować wysiłek na trasie. Wszystko to mieści się w nowoczesnych i niezawodnych zegarkach sportowych od Suunto, które zaprojektowane zostały właśnie w Finlandii.

Co więcej, podczas wypraw zegarki te poddawane są przez Anttiego Auttiego i jego ekipę testom w ekstremalnych warunkach. 

Więcej inspirujących porad i historii Arctic Lines na: https://www.suunto.com/pl-pl/

 

Arctic Lines - Suunto 9 Baro

Suunto 9 Baro to multisportowy zegarek z GPS, który został stworzony z myślą o długich wyprawach i wyczerpujących treningach w ekstremalnych warunkach. Wytrzymała bateria, mechanizmy odporne na niskie temperatury i pomiary dokonywane z niezwykłą dokładnością, to gwarancja bezpieczeństwa i komfort podczas długich wędrówek i ekspedycji. 

Suunto 9 Baro posiada funkcję umożliwiającą ciągłe śledzenie aktywności aż do 120 godzin. Ponadto algorytm FusedTrack™ firmy Suunto łączy dane GPS i czujnika ruchu, by zwiększyć dokładność śledzenia i określania dystansu. Zegarek wyposażony jest m.in. w barometr, nadgarstkowy pomiar tętna oraz ponad 80 trybów sportowych. Jego działanie uzupełnia darmowa aplikacja Suunto, w której można na przykład sprawdzić dokładne statystyki z odbytych treningów. Ponadto jest to doskonałe i pełne wspomnień podsumowanie Twoich odbytych wypraw. 

Tak więc do dzieła - Adventure starts here!

-------

 

Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:

Amer Sports Poland Sp. z o. o.

ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.