BasketFan – pierwsza polska aplikacja społecznościowa dla fanów koszykówki
Wyniki na żywo, statystyki graczy, harmonogram meczów, aktualna tabela, najświeższe informacje, najlepsze akcje, profile ulubionych zawodników i klubów, posty zamieszczane bezpośrednio przez kluby – to wszystko jest dostępne w nowej bezpłatnej aplikacji mobilnej – BasketFan stworzonej przez firmę Softiero we współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki oraz Energa Basket Ligą. Aplikacja jest już dostępna w Sklepie Google Play oraz App Store.
Nowa aplikacja mobilna BasketFan to najciekawsze materiały i informacje dotyczące polskich ligi koszykówki, które macie zawsze pod ręką – w Waszych telefonach.
Wszyscy, którzy chcą zgłębić tajniki polskiego basketu i stać się częścią koszykarskiej społeczności, będą to mogli zrobić za pomocą jednego narzędzia. BasketFan to pierwsza polska aplikacja, dzięki której każdy – kibic, zawodnik, dziennikarz, organizator czy reprezentant organizacji branżowych – zyskuje dostęp do największej platformy informacyjno-społecznościowej, z najświeższymi wynikami i statystykami. Ponadto aplikacja umożliwia użytkownikom publikowanie własnych tekstów i materiałów wideo oraz wchodzenie w interakcję z innymi (komentowanie, dodawanie reakcji).
Aplikacja jest już dostępna w Sklepie Google Play oraz App Store.
- Podoba mi się idea stworzenia miejsca dla wszystkich fanów koszykówki, nie tylko działaczy i zawodników, ale też amatorów, których umiejętności nierzadko wprawiają nas w zdumienie. Dzięki możliwości dzielenia się materiałami z treningów i meczów, aplikacja będzie też miała cenny walor edukacyjny. Koszykówka to pasjonujący sport i warto ją promować – mówi Łukasz Koszarek, wieloletni kapitan reprezentacji Polski, zawodnik Legii Warszawa.
- Koszykówka to wspaniały sport, który pasjonuje wielu ludzi. Nie wszyscy jednak mają okazję oglądać basket na żywo, dlatego cieszę się, że powstała specjalna przestrzeń, gdzie można zobaczyć w akcji koszykarki i koszykarzy, niezależnie od poziomu rozgrywek, i podzielić się nie tylko swoimi opiniami, ale przede wszystkim ekscytującymi sportowymi emocjami – mówi Agnieszka Szott-Hejmej, wielokrotna reprezentantka Polski a obecnie trener koszykówki, i dodaje: – Łączy nas miłość do basketu, a teraz także BasketFan!
Najważniejsze funkcjonalności BasketFan:
- Szybki podgląd meczów rozgrywanych danego dnia – wyniki, statystyki
- Tworzenie aktywnej społeczności fanowskiej – interakcja z klubami, zawodnikami, innymi użytkownikami poprzez posty i komentarze
- Dodawanie relacji, w ramach głównego feedu oraz na grupach oraz stronach – popularne wpisy mogą stać się tzw. wiralem i zostać zaprezentowane całej społeczności fanów
- Możliwość publikacji własnych zdjęć i filmów
- Statystyki, wyniki i informacje o drużynach z polskich lig
- Transmisje wideo na żywo z wybranych spotkań
Aplikacja BasketFan można bezpłatnie pobrać w sklepach: Google Play (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.softiero.basketfan) i App Store (https://apps.apple.com/tt/app/basketfan-koszykówka-łączy/id1520254396)
Zobacz wideo o aplikacji BasketFan - kliknij w przycisk WIĘCEJ INFORMACJI
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.