Komunikaty PR

Czwarta edycja Biegu Szklarskiego – zapisy trwają

2022-05-30  |  10:11
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Wójcicka
Pilkington IGP

ul. Portowa 24
27-600 Sandomierz
Ewelina.Wojcicka|pl.nsg.com| |Ewelina.Wojcicka|pl.nsg.com
+48 22 548 75 03
https://www.pilkington.com/pl-PL/pl

25 września 2022 roku po raz czwarty biegacze wyruszą w ramach Biegu Szklarskiego. Zebrane w trakcie wydarzenia pieniądze zostaną przekazane na pomoc dzieciom poszkodowanym w wyniku wojny w Ukrainie. Organizatorami imprezy są NSG Group przy współpracy z MOSiR w Sandomierzu i Tarnobrzegu.

Organizowany od 2018 roku Bieg Szklarski wpisał się w już sportowy kalendarz Sandomierza i Tarnobrzegu. Od samego początku organizatorem biegu jest NSG Group, jeden z największych producentów szkła na świecie. Nazwa nawiązuje nie tylko do działalności firmy, ale również do bogatej historii hutnictwa szkła na ziemi sandomierskiej.

Edycja 2022 będzie miała miejsce 25 września. W ramach zawodów uczestnicy pobiegną na trzech dystansach. Bieg Główny odbędzie się na trasie o długości 25 km, a zawodnicy, tak jak w pierwszej edycji, wystartują w zakładzie Pilkington Automotive Poland w Chmielowie, zaś zakończą w Pilkington Polska w Sandomierzu. Kolejnym biegiem będzie Szklana 5-tka. Pięciokilometrowy bieg odbędzie się na trasie Stadion Sandomierz – Pilkington Polska w Sandomierzu.

Tegoroczną nowością jest możliwość udziału w Biegu Wirtualnym. Ponieważ filie NSG Group znajdują się w całym kraju, organizatorzy udostępnili możliwość biegu w wybranej przez siebie trasie na jednym z trzech dystansów obowiązujących w Biegu Szklarskim.

W trakcie Biegu Szklarskiego zbierane będą pieniądze na fundację Happy Kids. Środki zostaną przeznaczone na pomoc dzieciom dotkniętym wojną w Ukrainie i sfinansowanie działań takich jak pomoc w ewakuacji, pozyskanie miejsc pobytu czy organizacja transportu. W tym roku organizatorzy Biegu wychodzą również do dzieci – w jego ramach odbędzie się seria biegów na dystansach 100-800 m, których uczestnikami będą dzieci
w wieku od 5 do 12 lat. Otrzymają one pamiątkowe medale i będą miały dostęp do bufetu.

W tych szczególnych czasach zwracamy uwagę na pomoc najbardziej potrzebującym
i poszkodowanym
– mówi Józef Banaś, pracownik Pilkington Automotive Poland
i organizator biegu. – Chcemy pomagać w każdy możliwy sposób. Sport ma moc łączenia ludzi i wierzymy, że dzięki jego magii uda nam się uzbierać rekordową kwotę, którą przekażemy na pomoc ukraińskim dzieciom. Wiemy, że wspólnymi siłami da się osiągnąć wszystko.

Każdy uczestnik biegu otrzyma pakiet startowy oraz pamiątkowy medal, zaś na mecie czekać będą owoce i posiłki regeneracyjne. Zwycięzcy otrzymają nagrody, a spośród uczestników rozlosowane zostaną podarunki rzeczowe.

Szczegóły oraz regulamin znaleźć można na stronie internetowej Biegu (www.biegszklarski.pl), fanpage’u na Facebook (https://pl-pl.facebook.com/biegszklarski/), a także u organizatorów pod numerem 605 192 289. Zapisy dostępne są pod adresem https://biegszklarski.pl/zapisy.

 

O firmie:

NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w trzech podstawowych sektorach: Motoryzacyjnym, Architektonicznym i Nowych Technologii. Sektor architektoniczny dostarcza szkło do zastosowań architektonicznych, energii słonecznej oraz innych sektorów. Sektor motoryzacyjny obsługuje rynek oryginalnego wyposażenia (OE) i części zamienne (AGR). Nowe Technologie to sektor obejmujący zróżnicowane i złożone procesy biznesowe
i produkcyjne takie jak soczewki, światłowody do drukarek i skanerów, specjalistyczne włókno szklane służące do produkcji kordów stosowanych w paskach rozrządu oraz płatki szklane.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.pl.

KONIEC

Kontakt dla dziennikarzy:

Natalia Kubowicz, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej NSG Group w Polsce

tel. +48 514 863 601

e-mail: natalia.kubowicz@pl.nsg.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Pilkington IGP
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem Biuro prasowe
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.