Komunikaty PR

Czwarta edycja Biegu Szklarskiego – zapisy trwają

2022-05-30  |  10:11
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Wójcicka
Pilkington IGP

ul. Portowa 24
27-600 Sandomierz
Ewelina.Wojcicka|pl.nsg.com| |Ewelina.Wojcicka|pl.nsg.com
+48 22 548 75 03
https://www.pilkington.com/pl-PL/pl

25 września 2022 roku po raz czwarty biegacze wyruszą w ramach Biegu Szklarskiego. Zebrane w trakcie wydarzenia pieniądze zostaną przekazane na pomoc dzieciom poszkodowanym w wyniku wojny w Ukrainie. Organizatorami imprezy są NSG Group przy współpracy z MOSiR w Sandomierzu i Tarnobrzegu.

Organizowany od 2018 roku Bieg Szklarski wpisał się w już sportowy kalendarz Sandomierza i Tarnobrzegu. Od samego początku organizatorem biegu jest NSG Group, jeden z największych producentów szkła na świecie. Nazwa nawiązuje nie tylko do działalności firmy, ale również do bogatej historii hutnictwa szkła na ziemi sandomierskiej.

Edycja 2022 będzie miała miejsce 25 września. W ramach zawodów uczestnicy pobiegną na trzech dystansach. Bieg Główny odbędzie się na trasie o długości 25 km, a zawodnicy, tak jak w pierwszej edycji, wystartują w zakładzie Pilkington Automotive Poland w Chmielowie, zaś zakończą w Pilkington Polska w Sandomierzu. Kolejnym biegiem będzie Szklana 5-tka. Pięciokilometrowy bieg odbędzie się na trasie Stadion Sandomierz – Pilkington Polska w Sandomierzu.

Tegoroczną nowością jest możliwość udziału w Biegu Wirtualnym. Ponieważ filie NSG Group znajdują się w całym kraju, organizatorzy udostępnili możliwość biegu w wybranej przez siebie trasie na jednym z trzech dystansów obowiązujących w Biegu Szklarskim.

W trakcie Biegu Szklarskiego zbierane będą pieniądze na fundację Happy Kids. Środki zostaną przeznaczone na pomoc dzieciom dotkniętym wojną w Ukrainie i sfinansowanie działań takich jak pomoc w ewakuacji, pozyskanie miejsc pobytu czy organizacja transportu. W tym roku organizatorzy Biegu wychodzą również do dzieci – w jego ramach odbędzie się seria biegów na dystansach 100-800 m, których uczestnikami będą dzieci
w wieku od 5 do 12 lat. Otrzymają one pamiątkowe medale i będą miały dostęp do bufetu.

W tych szczególnych czasach zwracamy uwagę na pomoc najbardziej potrzebującym
i poszkodowanym
– mówi Józef Banaś, pracownik Pilkington Automotive Poland
i organizator biegu. – Chcemy pomagać w każdy możliwy sposób. Sport ma moc łączenia ludzi i wierzymy, że dzięki jego magii uda nam się uzbierać rekordową kwotę, którą przekażemy na pomoc ukraińskim dzieciom. Wiemy, że wspólnymi siłami da się osiągnąć wszystko.

Każdy uczestnik biegu otrzyma pakiet startowy oraz pamiątkowy medal, zaś na mecie czekać będą owoce i posiłki regeneracyjne. Zwycięzcy otrzymają nagrody, a spośród uczestników rozlosowane zostaną podarunki rzeczowe.

Szczegóły oraz regulamin znaleźć można na stronie internetowej Biegu (www.biegszklarski.pl), fanpage’u na Facebook (https://pl-pl.facebook.com/biegszklarski/), a także u organizatorów pod numerem 605 192 289. Zapisy dostępne są pod adresem https://biegszklarski.pl/zapisy.

 

O firmie:

NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w trzech podstawowych sektorach: Motoryzacyjnym, Architektonicznym i Nowych Technologii. Sektor architektoniczny dostarcza szkło do zastosowań architektonicznych, energii słonecznej oraz innych sektorów. Sektor motoryzacyjny obsługuje rynek oryginalnego wyposażenia (OE) i części zamienne (AGR). Nowe Technologie to sektor obejmujący zróżnicowane i złożone procesy biznesowe
i produkcyjne takie jak soczewki, światłowody do drukarek i skanerów, specjalistyczne włókno szklane służące do produkcji kordów stosowanych w paskach rozrządu oraz płatki szklane.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.pl.

KONIEC

Kontakt dla dziennikarzy:

Natalia Kubowicz, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej NSG Group w Polsce

tel. +48 514 863 601

e-mail: natalia.kubowicz@pl.nsg.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.