Komunikaty PR

Dunlop rozwija sprawdzoną linię opon dla nowego sezonu Moto2™ i Moto3™

2022-03-09  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Dunlop ( 0.06 MB )

• Nowe opony dla Moto2™ w przygotowaniu.

• Producent przyspiesza rozwój, by sięgnąć po wyższe osiągi.

• Trzynasty i jedenasty sezon Dunlop w roli dostawcy opon dla Moto2™ i Moto3™.

 

Dunlop gotowy na nowy sezon i rozwijanie opon dla Moto2™ i Moto3™ 2022, dwóch wysoce konkurencyjnych klas wyścigów Grand Prix. To oznacza, że brytyjska marka będzie odpowiednio po raz trzynasty i jedenasty z rzędu wyłącznym dostawcą opon dla Moto2™ i Moto3™.

Będzie to najdłuższy w historii sezon Moto2™ i Moto3™ obejmujący 21 rund, w tym powrót wielu wyścigów odwołanych podczas pandemii, takich jak Grand Prix Argentyny, Japonii, Tajlandii, Australii i Malezji, a do kalendarza dołączą także wyścigi na Kymi Ring w Finlandii i ulicznym torze Mandalika w Indonezji.

W ramach przygotowań do napiętego harmonogramu Dunlop sprawdził nowe opony podczas oficjalnego testu przedsezonowego na portugalskim torze Algarve w dniach 19-21 lutego.

Moto2™: Nowe opony testowane po rekordowym sezonie

Ciągłe ulepszanie parametrów opon Dunlop to jeden z powodów, dzięki któremu klasa Moto2™ w ubiegłym roku mogła pochwalić się jednym z najszybszych sezonów w historii. Motocykle Moto2™ o pojemności 765 cm3 odwiedziły w 2021 roku 14 torów, a na dziesięciu z nich pobiły rekordy okrążenia, w niemałym stopniu właśnie dzięki postępowi technologicznemu w oponach Dunlop.

Stephen Bickley, starszy inżynier wyścigowy w Dunlop, powiedział: „Nieustannie oceniamy i rozwijamy nasze opony, aby poprawiać ich osiągi. Będąc jedynym dostawcą łatwo spocząć na laurach, ale filozofia Dunlop zakłada ciągłe doskonalenie. W związku z tym opracowujemy szereg nowych opon przednich i tylnych, które będą wprowadzane na rynek w trakcie sezonu. Niektóre z nich zostały już sprawdzone podczas testów przedsezonowych w Portugalii w ubiegłym miesiącu, a proces ten będzie kontynuowany podczas kolejnych testów odbywających się w weekendy wyścigowe w dalszej części sezonu.“

Moto3™: Nowa średnia opona przednia dla ostrej konkurencji

Najmniejsze motocykle często dają największe pole do popisu, dlatego Dunlop udoskonala swoją ofertę opon również dla Moto3™. Klasa 250 cm3 otrzyma dwie nowe opony przednie, które wzmocnią ofertę. W nowych oponach Medium (M3) i Hard (H3) zastosowano ulepszoną technologię osnowy w porównaniu z poprzednimi modelami, aby zapewnić większą stabilność i precyzję kierowania. Dunlop planuje w tym roku testować kolejne wersje opon podczas weekendów wyścigowych, a wspomniane dwie nowości były sprawdzane podczas wyścigów w ubiegłym roku.

Najbliższe zmagania Grand Prix odbędą się w Indonezji w dniach 18-20 marca, a następnymi przystankami będą tory w Argentynie i Stanach Zjednoczonych na początku kwietnia. Potem karawana wyścigowa przeniesie się na Stary Kontynent - do Portugalii.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.