Dunlop rozwija sprawdzoną linię opon dla nowego sezonu Moto2™ i Moto3™
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
• Nowe opony dla Moto2™ w przygotowaniu.
• Producent przyspiesza rozwój, by sięgnąć po wyższe osiągi.
• Trzynasty i jedenasty sezon Dunlop w roli dostawcy opon dla Moto2™ i Moto3™.
Dunlop gotowy na nowy sezon i rozwijanie opon dla Moto2™ i Moto3™ 2022, dwóch wysoce konkurencyjnych klas wyścigów Grand Prix. To oznacza, że brytyjska marka będzie odpowiednio po raz trzynasty i jedenasty z rzędu wyłącznym dostawcą opon dla Moto2™ i Moto3™.
Będzie to najdłuższy w historii sezon Moto2™ i Moto3™ obejmujący 21 rund, w tym powrót wielu wyścigów odwołanych podczas pandemii, takich jak Grand Prix Argentyny, Japonii, Tajlandii, Australii i Malezji, a do kalendarza dołączą także wyścigi na Kymi Ring w Finlandii i ulicznym torze Mandalika w Indonezji.
W ramach przygotowań do napiętego harmonogramu Dunlop sprawdził nowe opony podczas oficjalnego testu przedsezonowego na portugalskim torze Algarve w dniach 19-21 lutego.
Moto2™: Nowe opony testowane po rekordowym sezonie
Ciągłe ulepszanie parametrów opon Dunlop to jeden z powodów, dzięki któremu klasa Moto2™ w ubiegłym roku mogła pochwalić się jednym z najszybszych sezonów w historii. Motocykle Moto2™ o pojemności 765 cm3 odwiedziły w 2021 roku 14 torów, a na dziesięciu z nich pobiły rekordy okrążenia, w niemałym stopniu właśnie dzięki postępowi technologicznemu w oponach Dunlop.
Stephen Bickley, starszy inżynier wyścigowy w Dunlop, powiedział: „Nieustannie oceniamy i rozwijamy nasze opony, aby poprawiać ich osiągi. Będąc jedynym dostawcą łatwo spocząć na laurach, ale filozofia Dunlop zakłada ciągłe doskonalenie. W związku z tym opracowujemy szereg nowych opon przednich i tylnych, które będą wprowadzane na rynek w trakcie sezonu. Niektóre z nich zostały już sprawdzone podczas testów przedsezonowych w Portugalii w ubiegłym miesiącu, a proces ten będzie kontynuowany podczas kolejnych testów odbywających się w weekendy wyścigowe w dalszej części sezonu.“
Moto3™: Nowa średnia opona przednia dla ostrej konkurencji
Najmniejsze motocykle często dają największe pole do popisu, dlatego Dunlop udoskonala swoją ofertę opon również dla Moto3™. Klasa 250 cm3 otrzyma dwie nowe opony przednie, które wzmocnią ofertę. W nowych oponach Medium (M3) i Hard (H3) zastosowano ulepszoną technologię osnowy w porównaniu z poprzednimi modelami, aby zapewnić większą stabilność i precyzję kierowania. Dunlop planuje w tym roku testować kolejne wersje opon podczas weekendów wyścigowych, a wspomniane dwie nowości były sprawdzane podczas wyścigów w ubiegłym roku.
Najbliższe zmagania Grand Prix odbędą się w Indonezji w dniach 18-20 marca, a następnymi przystankami będą tory w Argentynie i Stanach Zjednoczonych na początku kwietnia. Potem karawana wyścigowa przeniesie się na Stary Kontynent - do Portugalii.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.