Komunikaty PR

Euroleague Basketball i Motorola ogłaszają partnerstwo sportowe

2024-01-09  |  13:30
Biuro prasowe

9 stycznia 2024 r. - Euroleague Basketball i Motorola poinformowały o zawarciu kilkuletniej umowy, na mocy której do końca 2026 roku Motorola będzie smartfonowym partnerem premium (Mobile Smartphone Partner) obu serii elitarnych, koszykarskich rozgrywek: Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup. Oficjalne ogłoszenie partnerstwa odbędzie się 9 stycznia, podczas meczu Turkish Airlines EuroLeague, pomiędzy cenionymi drużynami Bayern Monachium i Real Madryt.

- Cieszymy się, mogąc powitać marki Motorola i Lenovo w naszej rosnącej rodzinie partnerów strategicznych - powiedział Paulius Motiejunas, dyrektor generalny Euroleague Basketball. - Podobnie jak Euroleague Basketball, Motorola słynie z bogatej historii, innowacyjności oraz pasji. Wspólnymi siłami będziemy łączyć ludzi za pośrednictwem sportu i technologii.

Motorola jest spółką zależną Lenovo od 2014 roku. Jest również liderem innowacyjności, który odgrywa zasadniczą rolę w rozwoju technologii mobilnych. Euroleague Basketball, znana z organizacji najważniejszych rozgrywek koszykarskich w Europie, zawsze zwraca szczególną uwagę na kibiców i niepowtarzalną atmosferę podczas meczów. Świadczy o tym także współpraca z marką Motorola. Partnerstwo skoncentruje się na zaspokajaniu zmieniających się potrzeb docelowych odbiorców - pasjonatów koszykówki, dzięki którym spotkania Euroligi są naprawdę wyjątkowe.

Euroleague Basketball to najnowszy przykład globalnego partnerstwa sportowego nawiązanego przez marki Motorola i Lenovo. Firma organizująca koszykarskie rozgrywki dołącza do innych słynnych organizacji, takich jak F1, Ducati Corse, Chicago Bulls, Milwaukee Bucks, La Liga czy San Diego Padres.

Fabio Capocchi, dyrektor generalny Motorola EMEA MBG, skomentował tę współpracę sponsorską następująco:

- W 2023 roku odnieśliśmy ogromny sukces dzięki partnerstwom w regionie EMEA, które odzwierciedlały pasje użytkowników naszych smartfonów. Nowy rok inaugurujemy jako sponsor Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup, a więc najważniejszych europejskich rozgrywek koszykarskich. To doniosła chwila dla Motoroli i kamień milowy w ewolucji naszej marki. Jesteśmy marką zorientowaną na potrzeby konsumentów, a dzięki najnowszemu partnerstwu możemy dotrzeć do społeczności całej Euroligi. Chcemy pomagać kibicom żyć ich własnym stylem i realizować ich pasje. Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Euroleague Basketball i cieszymy się, że będziemy mogli realizować naszą ambicję bycia motorem pozytywnych zmian.

Lara Rodini, dyrektor ds. sponsoringu i aktywacji w Lenovo, dodała:

- Z prawdziwą przyjemnością ogłaszamy nowe partnerstwo z Euroleague Basketball. To kolejny przykład na to, jak ważna dla naszej firmy jest obecność w świecie sportu. Posłuży ona zwiększeniu rozpoznawalności marki i umacnianiu pozycji Lenovo na globalnej scenie. Wyznajemy te same wartości. Łączą nas pasja, silna motywacja, poświęcenie, orientacja na wyniki oraz duch zespołowy. Będziemy współpracować w środowisku, w którym kibice reprezentują długą historię przywiązania do sportowych, społecznych oraz etycznych wartości.  Sponsoring Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup to dla nas także znakomita okazja, aby połączyć tysiące ludzi pochodzących z różnych krajów, dając im możliwość opowiedzenia własnych historii. Dzięki temu partnerstwu Motorola będzie mogła tworzyć bardziej ekskluzywne treści, promujące europejską koszykówkę i angażujące fanów tego sportu na całym świecie.

- Z radością ogłaszamy współpracę z firmą Motorola, jedną z ikonicznych marek w świecie technologii mobilnych. Cieszy nas, że Motorola podziela nasze kluczowe wartości: zorientowanie na fanów oraz ciągłą innowacyjność. Euroleague Basketball szczyci się ugruntowaną obecnością w całym regionie, dzięki czemu stanowimy dla marek jedną z niewielu prawdziwie ogólnoeuropejskich platform - podkreślił Gawain Davies, starszy dyrektor ds. partnerstwa korporacyjnego i licencjonowania Euroleague Basketball. – Czekamy teraz na możliwość współpracy, aby zapewnić zupełnie nowe wrażenia wszystkim fanom Euroleague Basketball.

Na mocy umowy marka Motorola będzie eksponowana podczas wszystkich meczów Euroleague i EuroCup - zarówno na miejscu podczas rozgrywek, jak i podczas transmisji za pośrednictwem platform cyfrowych.

Kolejne inicjatywy skierowane do kibiców Euroleague i EuroCup, które wykorzystają rozbudowaną infrastrukturę firm Lenovo oraz Motorola, zostaną zapowiedziane w późniejszym terminie.

Współpraca Euroleague Basketball oraz marki Motorola pozwoli na wspólne przesuwanie granic innowacyjności z myślą o realizacji potrzeb oraz oczekiwań kibiców. W ramach rozwoju partnerstwa obie strony planują wprowadzanie przełomowych rozwiązań, które zapewnią nowe doznania miłośnikom europejskiej koszykówki.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.