Komunikaty PR

FeelGood! Nowa odsłona programu lojalnościowego GO Sport

2021-05-10  |  16:46
Biuro prasowe

FeelGood! to program lojalnościowy, który nagradza klientów GO Sport oraz docenia ich aktywność fizyczną. Każde zakupy w sklepach sieci sportowej, a także każdy kilometr i przebyte kroki zarejestrowane przez aplikację mobilną GO Sport, to punkty na koncie użytkownika. W ten sposób FeelGood! działał od zawsze i to się nie zmienia. Zmienia się jednak sposób wymieniania punktów na rabaty.

 

W nowej wersji tego programu lojalnościowego jeden zebrany punkt to jedna złotówka rabatu. Jednakże obowiązują maksymalne ograniczenia rabatowe podczas jednego zakupu:      -30% na produkty oprócz sprzętu, -15% na sprzęt i -30% na serwis. Oznacza to, że klient mający 15 punktów na koncie może od razu wymieniać je na 15 zł rabatu (ale kupując np. ubrania, rabat nie może wynieść więcej niż 30% ceny pierwotnej produktu, analogicznie w przypadku sprzętu i serwisu).

 

Jak zdobywać punkty? Po pierwsze, robiąc zakupy w GO Sport. Im częściej się ich dokonuje, tym większa szansa wspięcia się na wyższy poziom, a to z kolei wpływa na większą liczbę punktów, przyznawanych za każdorazowy zakup. Istnieją bowiem trzy poziomy w programie – brązowy, srebrny i złoty, a przynależność do nich zależy od liczby wydanych pieniędzy w GO Sport. Rozpoczynający przygodę z FeelGood! klient, który znajduje się na brązowym poziomie, za zakup spodni za 100 zł dostanie 10 punktów. Z kolei regularnie kupująca w GO Sport osoba, która osiągnęła poziom złoty, za ten sam produkt, w tej samej cenie, otrzyma aż 30 punktów.

 

Co więcej, nowa odsłona programu FeelGood! to więcej okazji do nagradzania przykładem są chociażby punkty bonusowe w dniu urodzin. Połączenie aplikacji GO Sport z Google Fit lub Apple Health również działa na korzyść za aktywność fizyczną, każdy kilometr i przebyte kroki, przyznawana jest odpowiednia liczba dodatkowych punktów.

 

Dołączenie do programu możliwe jest poprzez rejestrację w sklepie stacjonarnym przy kasie, za pośrednictwem aplikacji mobilnej GO Sport lub strony internetowej www.go-sport.pl.

Nowi klienci w programie „FeelGood!” otrzymają 10% dodatkowego rabatu na pierwszy zakup, a także 50% cashback, co oznacza, że 50% wydanej kwoty przy pierwszym zakupie, trafi w punktach na konto nowego klienta.  

Nadchodzące lato sprzyja motywacji i zwiększa chęci do rozpoczęcia przygody ze sportem. Dołączając do programu lojalnościowego FeelGood!, można mniejszym kosztem wyposażyć się w niezbędny sprzęt, odzież i obuwie sportowe dostępne w sklepach GO Sport.

 

Więcej informacji dotyczących nowej odsłony programu lojalnościowego FeelGood! znajduje się na stronie: https://www.go-sport.pl/feelgood

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność! Biuro prasowe
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi
Sport Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open
2024-10-07 | 14:00

Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open

Austriacka firma waterdrop® rozpoczyna wieloletnie partnerstwo z Australian Open. Jako oficjalny partner, firma dostarczy butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej zawodnikom, ich
Sport 46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa
2024-09-05 | 15:15

46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa

Badania amerykańskich naukowców pokazują, że osoby pijące więcej wody częściej deklarują, że są szczęśliwe. Jednocześnie co trzeci respondent przyznaje, że regularne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.