Komunikaty PR

FeelGood! Nowa odsłona programu lojalnościowego GO Sport

2021-05-10  |  16:46
Biuro prasowe

FeelGood! to program lojalnościowy, który nagradza klientów GO Sport oraz docenia ich aktywność fizyczną. Każde zakupy w sklepach sieci sportowej, a także każdy kilometr i przebyte kroki zarejestrowane przez aplikację mobilną GO Sport, to punkty na koncie użytkownika. W ten sposób FeelGood! działał od zawsze i to się nie zmienia. Zmienia się jednak sposób wymieniania punktów na rabaty.

 

W nowej wersji tego programu lojalnościowego jeden zebrany punkt to jedna złotówka rabatu. Jednakże obowiązują maksymalne ograniczenia rabatowe podczas jednego zakupu:      -30% na produkty oprócz sprzętu, -15% na sprzęt i -30% na serwis. Oznacza to, że klient mający 15 punktów na koncie może od razu wymieniać je na 15 zł rabatu (ale kupując np. ubrania, rabat nie może wynieść więcej niż 30% ceny pierwotnej produktu, analogicznie w przypadku sprzętu i serwisu).

 

Jak zdobywać punkty? Po pierwsze, robiąc zakupy w GO Sport. Im częściej się ich dokonuje, tym większa szansa wspięcia się na wyższy poziom, a to z kolei wpływa na większą liczbę punktów, przyznawanych za każdorazowy zakup. Istnieją bowiem trzy poziomy w programie – brązowy, srebrny i złoty, a przynależność do nich zależy od liczby wydanych pieniędzy w GO Sport. Rozpoczynający przygodę z FeelGood! klient, który znajduje się na brązowym poziomie, za zakup spodni za 100 zł dostanie 10 punktów. Z kolei regularnie kupująca w GO Sport osoba, która osiągnęła poziom złoty, za ten sam produkt, w tej samej cenie, otrzyma aż 30 punktów.

 

Co więcej, nowa odsłona programu FeelGood! to więcej okazji do nagradzania przykładem są chociażby punkty bonusowe w dniu urodzin. Połączenie aplikacji GO Sport z Google Fit lub Apple Health również działa na korzyść za aktywność fizyczną, każdy kilometr i przebyte kroki, przyznawana jest odpowiednia liczba dodatkowych punktów.

 

Dołączenie do programu możliwe jest poprzez rejestrację w sklepie stacjonarnym przy kasie, za pośrednictwem aplikacji mobilnej GO Sport lub strony internetowej www.go-sport.pl.

Nowi klienci w programie „FeelGood!” otrzymają 10% dodatkowego rabatu na pierwszy zakup, a także 50% cashback, co oznacza, że 50% wydanej kwoty przy pierwszym zakupie, trafi w punktach na konto nowego klienta.  

Nadchodzące lato sprzyja motywacji i zwiększa chęci do rozpoczęcia przygody ze sportem. Dołączając do programu lojalnościowego FeelGood!, można mniejszym kosztem wyposażyć się w niezbędny sprzęt, odzież i obuwie sportowe dostępne w sklepach GO Sport.

 

Więcej informacji dotyczących nowej odsłony programu lojalnościowego FeelGood! znajduje się na stronie: https://www.go-sport.pl/feelgood

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.