FeelGood! Nowa odsłona programu lojalnościowego GO Sport
FeelGood! to program lojalnościowy, który nagradza klientów GO Sport oraz docenia ich aktywność fizyczną. Każde zakupy w sklepach sieci sportowej, a także każdy kilometr i przebyte kroki zarejestrowane przez aplikację mobilną GO Sport, to punkty na koncie użytkownika. W ten sposób FeelGood! działał od zawsze i to się nie zmienia. Zmienia się jednak sposób wymieniania punktów na rabaty.
W nowej wersji tego programu lojalnościowego jeden zebrany punkt to jedna złotówka rabatu. Jednakże obowiązują maksymalne ograniczenia rabatowe podczas jednego zakupu: -30% na produkty oprócz sprzętu, -15% na sprzęt i -30% na serwis. Oznacza to, że klient mający 15 punktów na koncie może od razu wymieniać je na 15 zł rabatu (ale kupując np. ubrania, rabat nie może wynieść więcej niż 30% ceny pierwotnej produktu, analogicznie w przypadku sprzętu i serwisu).
Jak zdobywać punkty? Po pierwsze, robiąc zakupy w GO Sport. Im częściej się ich dokonuje, tym większa szansa wspięcia się na wyższy poziom, a to z kolei wpływa na większą liczbę punktów, przyznawanych za każdorazowy zakup. Istnieją bowiem trzy poziomy w programie – brązowy, srebrny i złoty, a przynależność do nich zależy od liczby wydanych pieniędzy w GO Sport. Rozpoczynający przygodę z FeelGood! klient, który znajduje się na brązowym poziomie, za zakup spodni za 100 zł dostanie 10 punktów. Z kolei regularnie kupująca w GO Sport osoba, która osiągnęła poziom złoty, za ten sam produkt, w tej samej cenie, otrzyma aż 30 punktów.
Co więcej, nowa odsłona programu FeelGood! to więcej okazji do nagradzania – przykładem są chociażby punkty bonusowe w dniu urodzin. Połączenie aplikacji GO Sport z Google Fit lub Apple Health również działa na korzyść – za aktywność fizyczną, każdy kilometr i przebyte kroki, przyznawana jest odpowiednia liczba dodatkowych punktów.
Dołączenie do programu możliwe jest poprzez rejestrację w sklepie stacjonarnym przy kasie, za pośrednictwem aplikacji mobilnej GO Sport lub strony internetowej www.go-sport.pl.
Nowi klienci w programie „FeelGood!” otrzymają 10% dodatkowego rabatu na pierwszy zakup, a także 50% cashback, co oznacza, że 50% wydanej kwoty przy pierwszym zakupie, trafi w punktach na konto nowego klienta.
Nadchodzące lato sprzyja motywacji i zwiększa chęci do rozpoczęcia przygody ze sportem. Dołączając do programu lojalnościowego FeelGood!, można mniejszym kosztem wyposażyć się w niezbędny sprzęt, odzież i obuwie sportowe dostępne w sklepach GO Sport.
Więcej informacji dotyczących nowej odsłony programu lojalnościowego FeelGood! znajduje się na stronie: https://www.go-sport.pl/feelgood

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.