Komunikaty PR

Galeria Młociny na Bielanach zagra jeszcze niejeden mecz

2022-03-02  |  17:00
Biuro prasowe

Bielańska Galeria Młociny zagra z Hutnikiem Warszawa również w tym roku. Centrum handlowe przedłużyło umowę sponsoringową z klubem piłkarskim do końca listopada 2022, a więc do czasu zakończenia jesiennych rozgrywek IV ligi. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. angażujące zajęcia sportowe dla dzieci i młodzieży, spotkania z piłkarzami i trenerami, konkursy oraz turnieje sportowe.

Oficjalna współpraca Galerii Młociny oraz „Dumy Bielan” rozpoczęła się wraz z początkiem marca 2021 roku. Tym samym centrum handlowe dołączyło do grona partnerów Hutnika Warszawa. Od tego czasu obiekt aktywnie wspiera klub piłkarski, regularnie kontynuując współpracę oraz organizując liczne inicjatywy sportowe i nie tylko. Celem wspólnych działań jest m.in. zachęcenie kibiców Hutnika Warszawa do odwiedzin bielańskiego centrum handlowego oraz zwiększenie rozpoznawalności marki Galerii Młociny w tej części stolicy.

Cieszymy się, że Galeria Młociny ponownie wspiera nasz klub. Jednym z nadrzędnych celów „Dumy Bielan” jest aktywizacja lokalnej młodzieży oraz wychowanie przez sport. Dzięki dostępowi do infrastruktury centrum handlowego możemy realizować szereg pomysłów i inicjatyw zachęcających młodych ludzi do aktywnego spędzania czasu. Jest to szczególnie ważne w czasach pandemii, gdzie nauka zdalna nie zawsze sprzyja aktywnościom fizycznym – twierdzi Michał Hasik, rzecznik prasowy Hutnika Warszawa, który dodaje, że za sprawą partnerstwa z Hutnikiem, Galeria Młociny coraz bardziej wtapia się w krajobraz dzielnicy, stając się ważnym punktem na mapie lokalnych atrakcji kulturalnych oraz rekreacyjnych.

W ramach wspólnie zrealizowanych działań podczas ferii w Galerii Młociny odbyły się zajęcia z przeróżnych dyscyplin sportowych dla dzieci i młodzieży z trenerami z bielańskiego klubu. Dla miłośników gier karcianych przewidziano cykl turniejów w brydża, natomiast tuż przed startem rundy wiosennej rozgrywek IV ligi odbędzie się spotkanie z zespołem Hutnika Warszawa. Grafik na najbliższe miesiące również został zapełniony sportowymi aktywnościami, a informacje na temat wspólnie zaplanowanych inicjatyw będą publikowane na stronie internetowej galerii. Przedsięwzięcia mają na celu zaszczepić wśród odwiedzających ducha zdrowej, sportowej rywalizacji, a tym samym zachęcić do aktywności fizycznej.

Galeria Młociny w ramach strategii lokalnej regularnie angażuje się w społeczne życie dzielnicy i w miarę możliwości wspiera swoich sąsiadów. Współpraca z Hutnikiem Warszawa przyniosła dla obu stron wiele korzyści, a jej kontynuacja była jedynie formalnością. Cieszę się, że wraz z naszym partnerem udało nam się zorganizować liczne, sportowe inicjatywy. To jednak dopiero początek, a przed nami wiele wspólnych planów, które z pewnością miło zaskoczą niejednego mieszkańca stolicy – dodaje Emilia Szkudlarek, Senior Marketing Manager w Galerii Młociny.

Więcej informacji na temat atrakcji organizowanych w Galerii Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.