Galeria Młociny na Bielanach zagra jeszcze niejeden mecz
Bielańska Galeria Młociny zagra z Hutnikiem Warszawa również w tym roku. Centrum handlowe przedłużyło umowę sponsoringową z klubem piłkarskim do końca listopada 2022, a więc do czasu zakończenia jesiennych rozgrywek IV ligi. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. angażujące zajęcia sportowe dla dzieci i młodzieży, spotkania z piłkarzami i trenerami, konkursy oraz turnieje sportowe.
Oficjalna współpraca Galerii Młociny oraz „Dumy Bielan” rozpoczęła się wraz z początkiem marca 2021 roku. Tym samym centrum handlowe dołączyło do grona partnerów Hutnika Warszawa. Od tego czasu obiekt aktywnie wspiera klub piłkarski, regularnie kontynuując współpracę oraz organizując liczne inicjatywy sportowe i nie tylko. Celem wspólnych działań jest m.in. zachęcenie kibiców Hutnika Warszawa do odwiedzin bielańskiego centrum handlowego oraz zwiększenie rozpoznawalności marki Galerii Młociny w tej części stolicy.
– Cieszymy się, że Galeria Młociny ponownie wspiera nasz klub. Jednym z nadrzędnych celów „Dumy Bielan” jest aktywizacja lokalnej młodzieży oraz wychowanie przez sport. Dzięki dostępowi do infrastruktury centrum handlowego możemy realizować szereg pomysłów i inicjatyw zachęcających młodych ludzi do aktywnego spędzania czasu. Jest to szczególnie ważne w czasach pandemii, gdzie nauka zdalna nie zawsze sprzyja aktywnościom fizycznym – twierdzi Michał Hasik, rzecznik prasowy Hutnika Warszawa, który dodaje, że za sprawą partnerstwa z Hutnikiem, Galeria Młociny coraz bardziej wtapia się w krajobraz dzielnicy, stając się ważnym punktem na mapie lokalnych atrakcji kulturalnych oraz rekreacyjnych.
W ramach wspólnie zrealizowanych działań podczas ferii w Galerii Młociny odbyły się zajęcia z przeróżnych dyscyplin sportowych dla dzieci i młodzieży z trenerami z bielańskiego klubu. Dla miłośników gier karcianych przewidziano cykl turniejów w brydża, natomiast tuż przed startem rundy wiosennej rozgrywek IV ligi odbędzie się spotkanie z zespołem Hutnika Warszawa. Grafik na najbliższe miesiące również został zapełniony sportowymi aktywnościami, a informacje na temat wspólnie zaplanowanych inicjatyw będą publikowane na stronie internetowej galerii. Przedsięwzięcia mają na celu zaszczepić wśród odwiedzających ducha zdrowej, sportowej rywalizacji, a tym samym zachęcić do aktywności fizycznej.
– Galeria Młociny w ramach strategii lokalnej regularnie angażuje się w społeczne życie dzielnicy i w miarę możliwości wspiera swoich sąsiadów. Współpraca z Hutnikiem Warszawa przyniosła dla obu stron wiele korzyści, a jej kontynuacja była jedynie formalnością. Cieszę się, że wraz z naszym partnerem udało nam się zorganizować liczne, sportowe inicjatywy. To jednak dopiero początek, a przed nami wiele wspólnych planów, które z pewnością miło zaskoczą niejednego mieszkańca stolicy – dodaje Emilia Szkudlarek, Senior Marketing Manager w Galerii Młociny.
Więcej informacji na temat atrakcji organizowanych w Galerii Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.
Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem
Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.