Komunikaty PR

Galeria Młociny na Bielanach zagra jeszcze niejeden mecz

2022-03-02  |  17:00
Biuro prasowe

Bielańska Galeria Młociny zagra z Hutnikiem Warszawa również w tym roku. Centrum handlowe przedłużyło umowę sponsoringową z klubem piłkarskim do końca listopada 2022, a więc do czasu zakończenia jesiennych rozgrywek IV ligi. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. angażujące zajęcia sportowe dla dzieci i młodzieży, spotkania z piłkarzami i trenerami, konkursy oraz turnieje sportowe.

Oficjalna współpraca Galerii Młociny oraz „Dumy Bielan” rozpoczęła się wraz z początkiem marca 2021 roku. Tym samym centrum handlowe dołączyło do grona partnerów Hutnika Warszawa. Od tego czasu obiekt aktywnie wspiera klub piłkarski, regularnie kontynuując współpracę oraz organizując liczne inicjatywy sportowe i nie tylko. Celem wspólnych działań jest m.in. zachęcenie kibiców Hutnika Warszawa do odwiedzin bielańskiego centrum handlowego oraz zwiększenie rozpoznawalności marki Galerii Młociny w tej części stolicy.

Cieszymy się, że Galeria Młociny ponownie wspiera nasz klub. Jednym z nadrzędnych celów „Dumy Bielan” jest aktywizacja lokalnej młodzieży oraz wychowanie przez sport. Dzięki dostępowi do infrastruktury centrum handlowego możemy realizować szereg pomysłów i inicjatyw zachęcających młodych ludzi do aktywnego spędzania czasu. Jest to szczególnie ważne w czasach pandemii, gdzie nauka zdalna nie zawsze sprzyja aktywnościom fizycznym – twierdzi Michał Hasik, rzecznik prasowy Hutnika Warszawa, który dodaje, że za sprawą partnerstwa z Hutnikiem, Galeria Młociny coraz bardziej wtapia się w krajobraz dzielnicy, stając się ważnym punktem na mapie lokalnych atrakcji kulturalnych oraz rekreacyjnych.

W ramach wspólnie zrealizowanych działań podczas ferii w Galerii Młociny odbyły się zajęcia z przeróżnych dyscyplin sportowych dla dzieci i młodzieży z trenerami z bielańskiego klubu. Dla miłośników gier karcianych przewidziano cykl turniejów w brydża, natomiast tuż przed startem rundy wiosennej rozgrywek IV ligi odbędzie się spotkanie z zespołem Hutnika Warszawa. Grafik na najbliższe miesiące również został zapełniony sportowymi aktywnościami, a informacje na temat wspólnie zaplanowanych inicjatyw będą publikowane na stronie internetowej galerii. Przedsięwzięcia mają na celu zaszczepić wśród odwiedzających ducha zdrowej, sportowej rywalizacji, a tym samym zachęcić do aktywności fizycznej.

Galeria Młociny w ramach strategii lokalnej regularnie angażuje się w społeczne życie dzielnicy i w miarę możliwości wspiera swoich sąsiadów. Współpraca z Hutnikiem Warszawa przyniosła dla obu stron wiele korzyści, a jej kontynuacja była jedynie formalnością. Cieszę się, że wraz z naszym partnerem udało nam się zorganizować liczne, sportowe inicjatywy. To jednak dopiero początek, a przed nami wiele wspólnych planów, które z pewnością miło zaskoczą niejednego mieszkańca stolicy – dodaje Emilia Szkudlarek, Senior Marketing Manager w Galerii Młociny.

Więcej informacji na temat atrakcji organizowanych w Galerii Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.