Galeria Młociny na Bielanach zagra jeszcze niejeden mecz
Bielańska Galeria Młociny zagra z Hutnikiem Warszawa również w tym roku. Centrum handlowe przedłużyło umowę sponsoringową z klubem piłkarskim do końca listopada 2022, a więc do czasu zakończenia jesiennych rozgrywek IV ligi. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. angażujące zajęcia sportowe dla dzieci i młodzieży, spotkania z piłkarzami i trenerami, konkursy oraz turnieje sportowe.
Oficjalna współpraca Galerii Młociny oraz „Dumy Bielan” rozpoczęła się wraz z początkiem marca 2021 roku. Tym samym centrum handlowe dołączyło do grona partnerów Hutnika Warszawa. Od tego czasu obiekt aktywnie wspiera klub piłkarski, regularnie kontynuując współpracę oraz organizując liczne inicjatywy sportowe i nie tylko. Celem wspólnych działań jest m.in. zachęcenie kibiców Hutnika Warszawa do odwiedzin bielańskiego centrum handlowego oraz zwiększenie rozpoznawalności marki Galerii Młociny w tej części stolicy.
– Cieszymy się, że Galeria Młociny ponownie wspiera nasz klub. Jednym z nadrzędnych celów „Dumy Bielan” jest aktywizacja lokalnej młodzieży oraz wychowanie przez sport. Dzięki dostępowi do infrastruktury centrum handlowego możemy realizować szereg pomysłów i inicjatyw zachęcających młodych ludzi do aktywnego spędzania czasu. Jest to szczególnie ważne w czasach pandemii, gdzie nauka zdalna nie zawsze sprzyja aktywnościom fizycznym – twierdzi Michał Hasik, rzecznik prasowy Hutnika Warszawa, który dodaje, że za sprawą partnerstwa z Hutnikiem, Galeria Młociny coraz bardziej wtapia się w krajobraz dzielnicy, stając się ważnym punktem na mapie lokalnych atrakcji kulturalnych oraz rekreacyjnych.
W ramach wspólnie zrealizowanych działań podczas ferii w Galerii Młociny odbyły się zajęcia z przeróżnych dyscyplin sportowych dla dzieci i młodzieży z trenerami z bielańskiego klubu. Dla miłośników gier karcianych przewidziano cykl turniejów w brydża, natomiast tuż przed startem rundy wiosennej rozgrywek IV ligi odbędzie się spotkanie z zespołem Hutnika Warszawa. Grafik na najbliższe miesiące również został zapełniony sportowymi aktywnościami, a informacje na temat wspólnie zaplanowanych inicjatyw będą publikowane na stronie internetowej galerii. Przedsięwzięcia mają na celu zaszczepić wśród odwiedzających ducha zdrowej, sportowej rywalizacji, a tym samym zachęcić do aktywności fizycznej.
– Galeria Młociny w ramach strategii lokalnej regularnie angażuje się w społeczne życie dzielnicy i w miarę możliwości wspiera swoich sąsiadów. Współpraca z Hutnikiem Warszawa przyniosła dla obu stron wiele korzyści, a jej kontynuacja była jedynie formalnością. Cieszę się, że wraz z naszym partnerem udało nam się zorganizować liczne, sportowe inicjatywy. To jednak dopiero początek, a przed nami wiele wspólnych planów, które z pewnością miło zaskoczą niejednego mieszkańca stolicy – dodaje Emilia Szkudlarek, Senior Marketing Manager w Galerii Młociny.
Więcej informacji na temat atrakcji organizowanych w Galerii Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.