Komunikaty PR

Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa

2021-03-01  |  13:20
Biuro prasowe

Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.

 

Oficjalna współpraca rozpocznie się z początkiem marca tego roku i potrwa przynajmniej do końca lipca. Dzięki podpisanej umowie Galeria Młociny dołączy do grona oficjalnych partnerów „Dumy Bielan”, jak potocznie nazywany jest wielosekcyjny klub sportowy z siedzibą w najbardziej zielonej dzielnicy Warszawy. Poza klasycznymi formatami reklamy BTL oraz szeroko zakrojoną akcją promocyjną w social mediach planowany jest także szereg atrakcji dla kibiców.

– Już w marcu, o ile pozwolą na to obostrzenia sanitarne, zamierzamy zorganizować na terenie Galerii Młociny oficjalną prezentację zespołu. To szansa dla kibiców oraz wszystkich osób sympatyzujących z naszym zespołem na poznanie nowych zawodników drużyny, porozmawianie z trenerami oraz zadanie pytań na temat oczekiwań i planów sztabu związanych z drugą częścią sezonu – przekonuje Wojciech Jurkiewicz, wiceprezes zarządu Hutnik Warszawa. 

Wspólne działania mają na celu przyciągnąć kibiców do Galerii oraz zaszczepić wśród nich ducha zdrowej, sportowej rywalizacji. W wakacje na Bielańskich Dechach (taras w Galerii Młociny) odbędzie się cykl otwartych warsztatów sportowych dla dzieci i młodzieży z różnych dyscyplin, prowadzonych pod okiem doświadczonych instruktorów i trenerów Hutnika.

Marka Galerii Młociny będzie obecna nie tylko na meczach seniorskiej piłki, ale również podczas innych projektów organizowanych lub realizowanych przez „Dumę Bielan”. Wsparcie Partnera obejmuje między innymi turnieje dla dzieci oraz cykl „Stalowych Zawodów”, przygotowujących do najbliższej edycji Przeszkodowego Biegu Hutnika (zawody OCR).

- Wspieranie „Dumy Bielan” idealnie wpisuje się w naszą strategię opartą na angażowaniu się w lokalne inicjatywy oraz budowaniu dobrych relacji z mieszkańcami sąsiadującej z nami dzielnicy. Hutnik to klub wielopokoleniowy, od blisko 65 lat osadzony w kulturze i folklorze Bielan. Zależy nam, aby podobnie „wsiąknąć” w klimat tej dzielnicy i wywoływać zbliżone emocje co nasz sportowym partner – twierdzi Kamila Kiersikowska, Dyrektor Galerii Młociny.

Umowa potrwa pięć miesięcy z możliwością jej późniejszego przedłużenia. - Chcemy nauczyć się współpracy z Galerią Młociny, poznać oczekiwania naszego Partnera oraz przetestować dostępne narzędzia promocji, dzięki czemu będziemy w stanie realizować skuteczne kampanie marketingowe. Po okresie „przetarcia” usiądziemy do rozmów i porozmawiamy o dalszym, być może szerszym zakresie współpracy – uzupełnia swoją wypowiedź Wojciech Jurkiewicz.

Galeria Młociny to największe centrum handlowe zbudowane w Warszawie od 15 lat, otwarte dla klientów w maju 2019 roku. Obiekt położony jest przy stacji metra Młociny i przy węźle komunikacyjnym (pętla autobusowa i tramwajowa).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem Biuro prasowe
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.