Komunikaty PR

Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa

2021-03-01  |  13:20
Biuro prasowe

Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.

 

Oficjalna współpraca rozpocznie się z początkiem marca tego roku i potrwa przynajmniej do końca lipca. Dzięki podpisanej umowie Galeria Młociny dołączy do grona oficjalnych partnerów „Dumy Bielan”, jak potocznie nazywany jest wielosekcyjny klub sportowy z siedzibą w najbardziej zielonej dzielnicy Warszawy. Poza klasycznymi formatami reklamy BTL oraz szeroko zakrojoną akcją promocyjną w social mediach planowany jest także szereg atrakcji dla kibiców.

– Już w marcu, o ile pozwolą na to obostrzenia sanitarne, zamierzamy zorganizować na terenie Galerii Młociny oficjalną prezentację zespołu. To szansa dla kibiców oraz wszystkich osób sympatyzujących z naszym zespołem na poznanie nowych zawodników drużyny, porozmawianie z trenerami oraz zadanie pytań na temat oczekiwań i planów sztabu związanych z drugą częścią sezonu – przekonuje Wojciech Jurkiewicz, wiceprezes zarządu Hutnik Warszawa. 

Wspólne działania mają na celu przyciągnąć kibiców do Galerii oraz zaszczepić wśród nich ducha zdrowej, sportowej rywalizacji. W wakacje na Bielańskich Dechach (taras w Galerii Młociny) odbędzie się cykl otwartych warsztatów sportowych dla dzieci i młodzieży z różnych dyscyplin, prowadzonych pod okiem doświadczonych instruktorów i trenerów Hutnika.

Marka Galerii Młociny będzie obecna nie tylko na meczach seniorskiej piłki, ale również podczas innych projektów organizowanych lub realizowanych przez „Dumę Bielan”. Wsparcie Partnera obejmuje między innymi turnieje dla dzieci oraz cykl „Stalowych Zawodów”, przygotowujących do najbliższej edycji Przeszkodowego Biegu Hutnika (zawody OCR).

- Wspieranie „Dumy Bielan” idealnie wpisuje się w naszą strategię opartą na angażowaniu się w lokalne inicjatywy oraz budowaniu dobrych relacji z mieszkańcami sąsiadującej z nami dzielnicy. Hutnik to klub wielopokoleniowy, od blisko 65 lat osadzony w kulturze i folklorze Bielan. Zależy nam, aby podobnie „wsiąknąć” w klimat tej dzielnicy i wywoływać zbliżone emocje co nasz sportowym partner – twierdzi Kamila Kiersikowska, Dyrektor Galerii Młociny.

Umowa potrwa pięć miesięcy z możliwością jej późniejszego przedłużenia. - Chcemy nauczyć się współpracy z Galerią Młociny, poznać oczekiwania naszego Partnera oraz przetestować dostępne narzędzia promocji, dzięki czemu będziemy w stanie realizować skuteczne kampanie marketingowe. Po okresie „przetarcia” usiądziemy do rozmów i porozmawiamy o dalszym, być może szerszym zakresie współpracy – uzupełnia swoją wypowiedź Wojciech Jurkiewicz.

Galeria Młociny to największe centrum handlowe zbudowane w Warszawie od 15 lat, otwarte dla klientów w maju 2019 roku. Obiekt położony jest przy stacji metra Młociny i przy węźle komunikacyjnym (pętla autobusowa i tramwajowa).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Ochrona środowiska

PGE mocno inwestuje w odnawialne źródła energii. Prowadzi też analizy dotyczące Bełchatowa jako lokalizacji drugiej elektrowni jądrowej

Rekordowe w historii zyski Grupy PGE pozwolą na dalszą transformację energetyczną i kolejne inwestycje. Spółka planuje budowę bateryjnych magazynów energii, będzie też intensywnie rozwijać inwestycje w odnawialne źródła energii, szczególnie offshore, a także sieci dystrybucyjne. Analizuje też możliwość budowy elektrowni jądrowej w Bełchatowie. – Nasze plany to dalsza transformacja grupy zmierzająca w stronę tego, czego oczekuje od nas rynek – zapowiada Dariusz Marzec, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Handel

Niepewność powodowana amerykańskimi cłami wstrzymuje inwestycje. Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów

Chaotyczna polityka celna administracji Donalda Trumpa, polegająca na zapowiadaniu, wprowadzaniu, a potem zawieszaniu ceł na różne sektory działalności i kraje, utrudnia planowanie działalności gospodarczej i inwestowanie w warunkach rosnącej niepewności. W tej sytuacji wiele firm wstrzymuje się z inwestycjami bądź gromadzi zapasy surowców i półproduktów na kolejne tygodnie działalności. Amerykańskie cła powodują wprowadzenie taryf odwetowych ze strony dotkniętych nowymi przepisami krajów. W efekcie globalny handel wyhamuje, a wraz z nimi spowolni rozwój gospodarczy.

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.