Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa
Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Oficjalna współpraca rozpocznie się z początkiem marca tego roku i potrwa przynajmniej do końca lipca. Dzięki podpisanej umowie Galeria Młociny dołączy do grona oficjalnych partnerów „Dumy Bielan”, jak potocznie nazywany jest wielosekcyjny klub sportowy z siedzibą w najbardziej zielonej dzielnicy Warszawy. Poza klasycznymi formatami reklamy BTL oraz szeroko zakrojoną akcją promocyjną w social mediach planowany jest także szereg atrakcji dla kibiców.
– Już w marcu, o ile pozwolą na to obostrzenia sanitarne, zamierzamy zorganizować na terenie Galerii Młociny oficjalną prezentację zespołu. To szansa dla kibiców oraz wszystkich osób sympatyzujących z naszym zespołem na poznanie nowych zawodników drużyny, porozmawianie z trenerami oraz zadanie pytań na temat oczekiwań i planów sztabu związanych z drugą częścią sezonu – przekonuje Wojciech Jurkiewicz, wiceprezes zarządu Hutnik Warszawa.
Wspólne działania mają na celu przyciągnąć kibiców do Galerii oraz zaszczepić wśród nich ducha zdrowej, sportowej rywalizacji. W wakacje na Bielańskich Dechach (taras w Galerii Młociny) odbędzie się cykl otwartych warsztatów sportowych dla dzieci i młodzieży z różnych dyscyplin, prowadzonych pod okiem doświadczonych instruktorów i trenerów Hutnika.
Marka Galerii Młociny będzie obecna nie tylko na meczach seniorskiej piłki, ale również podczas innych projektów organizowanych lub realizowanych przez „Dumę Bielan”. Wsparcie Partnera obejmuje między innymi turnieje dla dzieci oraz cykl „Stalowych Zawodów”, przygotowujących do najbliższej edycji Przeszkodowego Biegu Hutnika (zawody OCR).
- Wspieranie „Dumy Bielan” idealnie wpisuje się w naszą strategię opartą na angażowaniu się w lokalne inicjatywy oraz budowaniu dobrych relacji z mieszkańcami sąsiadującej z nami dzielnicy. Hutnik to klub wielopokoleniowy, od blisko 65 lat osadzony w kulturze i folklorze Bielan. Zależy nam, aby podobnie „wsiąknąć” w klimat tej dzielnicy i wywoływać zbliżone emocje co nasz sportowym partner – twierdzi Kamila Kiersikowska, Dyrektor Galerii Młociny.
Umowa potrwa pięć miesięcy z możliwością jej późniejszego przedłużenia. - Chcemy nauczyć się współpracy z Galerią Młociny, poznać oczekiwania naszego Partnera oraz przetestować dostępne narzędzia promocji, dzięki czemu będziemy w stanie realizować skuteczne kampanie marketingowe. Po okresie „przetarcia” usiądziemy do rozmów i porozmawiamy o dalszym, być może szerszym zakresie współpracy – uzupełnia swoją wypowiedź Wojciech Jurkiewicz.
Galeria Młociny to największe centrum handlowe zbudowane w Warszawie od 15 lat, otwarte dla klientów w maju 2019 roku. Obiekt położony jest przy stacji metra Młociny i przy węźle komunikacyjnym (pętla autobusowa i tramwajowa).

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.