Komunikaty PR

Grupa Pingwina i marka Salomon oraz Atomic łączą siły

2021-12-07  |  10:00
Biuro prasowe

W nadchodzącym sezonie wszyscy miłośnicy białego szaleństwa, a latem trekkingu i biegów górskich, korzystający z infrastruktury należącej do Grupy Pingwina, będą mieli możliwość bliższego poznania marek Salomon oraz Atomic. Testy nart, specjalna strefa relaksu, nagrody z całej kolekcji narciarskiej, górskiej, ale też biegowej – to wszystko czeka na gości korzystających z całorocznych obiektów Grupy Pingwina w Beskidach.

 

Wspólna pasja – sporty zimowe

Przypomnijmy, że Grupa Pingwina skupia pięć całorocznych ośrodków narciarsko-rowerowych w Beskidach: Słotwiny Arena w Krynicy Zdrój, Skolnity Ski&Bike w Wiśle, Czarny Groń w Rzykach, a także Kasina Ski&Bike w Kasinie Wielkiej oraz na Mazurach (Kurza Góra). Wszystkie tworzą serdeczną atmosferę dla pasjonatów sportu i całych rodzin, dając im możliwość różnorodnego, aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu: na nartach, snowboardzie, rowerze albo po prostu spacerze wśród koron drzew i najpiękniejszych widoków w Polsce.

Salomon zaś i Atomic to najbardziej znane marki związane między innymi z narciarstwem. Wspomniany sprzęt narciarski jest tworzony przez pasjonatów dla pasjonatów w sercu francuskich Alp od 1947. Na nartach Atomica jeżdżą najznakomitsi narciarze alpejscy tacy jak Mikaela Schiffrin, a w Polsce wysoko plasowana na mistrzostwach świata Maryna Gąsienica. Natomiast nanartach Salomona m.in. zjechał z K2 znany skialpinista Andrzej Bargiel.

Salomon, Atomic i Grupa Pingwina zapraszają na moc zimowych atrakcji

Pobyt na wcześniej wspomnianych stokach, zarówno amatorom jak i profesjonalnym zawodnikom, umili szereg imprez planowanych przez Grupę Pingwina, a współorganizowanych także przez markę Salomon i Atomic. Po zabawie na stoku na narciarzy czekać będzie strefa relaksu marek dostępna przy każdej stacji narciarskiej. Z myślą o uczestnikach przygotowano także całą gamę różnorodnych atrakcji i konkursów. Na zwycięzców czekać będą wspaniałe nagrody od Salomona m.in. innowacyjne kaski i gogle, a także wiele innych gadżetów z całej kolekcji biegowej, górskiej i narciarskiej. Dla chętnych dostępne będą również zjazdy testowe i możliwość sprawdzenia nowych nart Salomona i Atomica.

„Salomon i Atomic posiadają wiele obszarów synergicznych, które planujemy wykorzystać w nadchodzącej współpracy, wierząc w jej duży potencjał. Obie marki związane są z narciarstwem jak i szeroko pojętym outdoorem. Rozmawiamy z tymi samymi konsumentami - aktywnymi osobami jeżdżącymi na nartach, na rowerach czy też chodzącymi po górach. Wspieramy się wzajemnie komplementarnie. Zachęcamy także ludzi do wyboru najlepszych sklepów narciarskich w Polsce zrzeszonych pod nazwą „Stacjaeksperta.pl” – to nasz wieloletni koncept, który wspiera wyróżnione sklepy narciarskie w rozwoju swoich eksperckich usług takich jak m.in. skanowanie stóp i termoformowanie butów narciarskich” mówi Iwona Skolicka Country Marketing Manager Salomon.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok

Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.

Problemy społeczne

Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami

Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.