Komunikaty PR

Grupa Pingwina i marka Salomon oraz Atomic łączą siły

2021-12-07  |  10:00
Biuro prasowe

W nadchodzącym sezonie wszyscy miłośnicy białego szaleństwa, a latem trekkingu i biegów górskich, korzystający z infrastruktury należącej do Grupy Pingwina, będą mieli możliwość bliższego poznania marek Salomon oraz Atomic. Testy nart, specjalna strefa relaksu, nagrody z całej kolekcji narciarskiej, górskiej, ale też biegowej – to wszystko czeka na gości korzystających z całorocznych obiektów Grupy Pingwina w Beskidach.

 

Wspólna pasja – sporty zimowe

Przypomnijmy, że Grupa Pingwina skupia pięć całorocznych ośrodków narciarsko-rowerowych w Beskidach: Słotwiny Arena w Krynicy Zdrój, Skolnity Ski&Bike w Wiśle, Czarny Groń w Rzykach, a także Kasina Ski&Bike w Kasinie Wielkiej oraz na Mazurach (Kurza Góra). Wszystkie tworzą serdeczną atmosferę dla pasjonatów sportu i całych rodzin, dając im możliwość różnorodnego, aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu: na nartach, snowboardzie, rowerze albo po prostu spacerze wśród koron drzew i najpiękniejszych widoków w Polsce.

Salomon zaś i Atomic to najbardziej znane marki związane między innymi z narciarstwem. Wspomniany sprzęt narciarski jest tworzony przez pasjonatów dla pasjonatów w sercu francuskich Alp od 1947. Na nartach Atomica jeżdżą najznakomitsi narciarze alpejscy tacy jak Mikaela Schiffrin, a w Polsce wysoko plasowana na mistrzostwach świata Maryna Gąsienica. Natomiast nanartach Salomona m.in. zjechał z K2 znany skialpinista Andrzej Bargiel.

Salomon, Atomic i Grupa Pingwina zapraszają na moc zimowych atrakcji

Pobyt na wcześniej wspomnianych stokach, zarówno amatorom jak i profesjonalnym zawodnikom, umili szereg imprez planowanych przez Grupę Pingwina, a współorganizowanych także przez markę Salomon i Atomic. Po zabawie na stoku na narciarzy czekać będzie strefa relaksu marek dostępna przy każdej stacji narciarskiej. Z myślą o uczestnikach przygotowano także całą gamę różnorodnych atrakcji i konkursów. Na zwycięzców czekać będą wspaniałe nagrody od Salomona m.in. innowacyjne kaski i gogle, a także wiele innych gadżetów z całej kolekcji biegowej, górskiej i narciarskiej. Dla chętnych dostępne będą również zjazdy testowe i możliwość sprawdzenia nowych nart Salomona i Atomica.

„Salomon i Atomic posiadają wiele obszarów synergicznych, które planujemy wykorzystać w nadchodzącej współpracy, wierząc w jej duży potencjał. Obie marki związane są z narciarstwem jak i szeroko pojętym outdoorem. Rozmawiamy z tymi samymi konsumentami - aktywnymi osobami jeżdżącymi na nartach, na rowerach czy też chodzącymi po górach. Wspieramy się wzajemnie komplementarnie. Zachęcamy także ludzi do wyboru najlepszych sklepów narciarskich w Polsce zrzeszonych pod nazwą „Stacjaeksperta.pl” – to nasz wieloletni koncept, który wspiera wyróżnione sklepy narciarskie w rozwoju swoich eksperckich usług takich jak m.in. skanowanie stóp i termoformowanie butów narciarskich” mówi Iwona Skolicka Country Marketing Manager Salomon.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem Biuro prasowe
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.