Komunikaty PR

GUESS otwiera sklep typu POP-up w Atrium Prome

2021-08-26  |  14:03
Biuro prasowe

Amerykańska marka Guess rozwija swój nowy koncept handlowy w Atrium Promenada. Sklep typu pop-up otwarty w warszawskiej galerii jest póki co jedynym w tym mieście i jednym z kilku w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 lokalizacji w tym koncepcie w całej Europie, a kolejne w 2022 roku.

 

W pop upie znajdą się produkty z kolekcji Activewear, która dzieli się na 2 kategorie: Athleisure (60% asortymentu) i Activewear (40%).

 

Pod brandem Activewear Guess oferuje funkcjonalną odzież, akcesoria i obuwie na każdy aktywny dzień. Produkty z tej linii cechują: minimalistyczny design i funkcyjne tkaniny. Asortyment tworzący tę kolekcję powstaje z zaawansowanych technologicznie, antybakteryjnych materiałów wykonanych z połączonych mikrowłókien i SUPPLEX®, ultra-lekkiej tkaniny z UCV o wysokiej wydajności zapewniającej ochronę przed wiatrem i innymi trudnymi warunkami pogodowymi.

 

Produkty Athleisure wykonane są przede wszystkim ze Scuba Lenzing oraz z materiałów organicznych
i pochodzących z recyklingu. Wszystkie powstały w sposób zrównoważony. Dzięki kodowi QR klienci mogą zapoznać się ze szczegółami procesu produkcji całego asortymentu marki.

 

Pop-up store’y to formuła dobrze sprawdzona w Promenadzie. Od kilku już lat z sukcesem udostępniamy naszą przestrzeń zarówno młodym polskim markom, stawiającym swoje pierwsze kroki w modowym biznesie offline, jak i dużym światowym brandom, które oferują limitowane kolekcje czy też weryfikują poprzez ten koncept handlowy swoje najnowsze koncepcje marketingowe. Cieszę się, że to właśnie w naszym centrum Guess zaoferuje swoje nowości warszawskim klientom. Wierzę też, że pop-up marki będzie skuteczną odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących najnowszych trendów, niepowtarzalnych, a przy tym zrównoważonych produktów wysokiej jakości, których nie można nabyć w standardowych sklepach mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.

 

Założona w 1981 roku firma Guess, znana przede wszystkim z produkcji jeansów, obecnie projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, jeansów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów. Asortyment marki jest dostępny w sklepach firmowych oraz najlepszych domach towarowych i salonach multibrandowych na całym świecie. W Polsce Guess posiada obecnie 36 sklepów. Nowo powstające pop-up’y stanowią uzupełnienie standardowej oferty marki.

Pop-up store Guess Activewear w Atrium Promenada znajduje się na poziomie 0, przy fontannie. To już drugi sklep tej marki w tym formacie w portfolio centrów handlowych Atrium w Polsce. W maju br. tymczasowy koncept handlowy brandu został uruchomiony w Atrium Copernicus w Toruniu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność! Biuro prasowe
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi
Sport Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open
2024-10-07 | 14:00

Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open

Austriacka firma waterdrop® rozpoczyna wieloletnie partnerstwo z Australian Open. Jako oficjalny partner, firma dostarczy butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej zawodnikom, ich
Sport 46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa
2024-09-05 | 15:15

46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa

Badania amerykańskich naukowców pokazują, że osoby pijące więcej wody częściej deklarują, że są szczęśliwe. Jednocześnie co trzeci respondent przyznaje, że regularne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.