Komunikaty PR

GUESS otwiera sklep typu POP-up w Atrium Prome

2021-08-26  |  14:03
Biuro prasowe

Amerykańska marka Guess rozwija swój nowy koncept handlowy w Atrium Promenada. Sklep typu pop-up otwarty w warszawskiej galerii jest póki co jedynym w tym mieście i jednym z kilku w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 lokalizacji w tym koncepcie w całej Europie, a kolejne w 2022 roku.

 

W pop upie znajdą się produkty z kolekcji Activewear, która dzieli się na 2 kategorie: Athleisure (60% asortymentu) i Activewear (40%).

 

Pod brandem Activewear Guess oferuje funkcjonalną odzież, akcesoria i obuwie na każdy aktywny dzień. Produkty z tej linii cechują: minimalistyczny design i funkcyjne tkaniny. Asortyment tworzący tę kolekcję powstaje z zaawansowanych technologicznie, antybakteryjnych materiałów wykonanych z połączonych mikrowłókien i SUPPLEX®, ultra-lekkiej tkaniny z UCV o wysokiej wydajności zapewniającej ochronę przed wiatrem i innymi trudnymi warunkami pogodowymi.

 

Produkty Athleisure wykonane są przede wszystkim ze Scuba Lenzing oraz z materiałów organicznych
i pochodzących z recyklingu. Wszystkie powstały w sposób zrównoważony. Dzięki kodowi QR klienci mogą zapoznać się ze szczegółami procesu produkcji całego asortymentu marki.

 

Pop-up store’y to formuła dobrze sprawdzona w Promenadzie. Od kilku już lat z sukcesem udostępniamy naszą przestrzeń zarówno młodym polskim markom, stawiającym swoje pierwsze kroki w modowym biznesie offline, jak i dużym światowym brandom, które oferują limitowane kolekcje czy też weryfikują poprzez ten koncept handlowy swoje najnowsze koncepcje marketingowe. Cieszę się, że to właśnie w naszym centrum Guess zaoferuje swoje nowości warszawskim klientom. Wierzę też, że pop-up marki będzie skuteczną odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących najnowszych trendów, niepowtarzalnych, a przy tym zrównoważonych produktów wysokiej jakości, których nie można nabyć w standardowych sklepach mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.

 

Założona w 1981 roku firma Guess, znana przede wszystkim z produkcji jeansów, obecnie projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, jeansów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów. Asortyment marki jest dostępny w sklepach firmowych oraz najlepszych domach towarowych i salonach multibrandowych na całym świecie. W Polsce Guess posiada obecnie 36 sklepów. Nowo powstające pop-up’y stanowią uzupełnienie standardowej oferty marki.

Pop-up store Guess Activewear w Atrium Promenada znajduje się na poziomie 0, przy fontannie. To już drugi sklep tej marki w tym formacie w portfolio centrów handlowych Atrium w Polsce. W maju br. tymczasowy koncept handlowy brandu został uruchomiony w Atrium Copernicus w Toruniu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem Biuro prasowe
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.