GUESS otwiera sklep typu POP-up w Atrium Prome
Amerykańska marka Guess rozwija swój nowy koncept handlowy w Atrium Promenada. Sklep typu pop-up otwarty w warszawskiej galerii jest póki co jedynym w tym mieście i jednym z kilku w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 lokalizacji w tym koncepcie w całej Europie, a kolejne w 2022 roku.
W pop upie znajdą się produkty z kolekcji Activewear, która dzieli się na 2 kategorie: Athleisure (60% asortymentu) i Activewear (40%).
Pod brandem Activewear Guess oferuje funkcjonalną odzież, akcesoria i obuwie na każdy aktywny dzień. Produkty z tej linii cechują: minimalistyczny design i funkcyjne tkaniny. Asortyment tworzący tę kolekcję powstaje z zaawansowanych technologicznie, antybakteryjnych materiałów wykonanych z połączonych mikrowłókien i SUPPLEX®, ultra-lekkiej tkaniny z UCV o wysokiej wydajności zapewniającej ochronę przed wiatrem i innymi trudnymi warunkami pogodowymi.
Produkty Athleisure wykonane są przede wszystkim ze Scuba Lenzing oraz z materiałów organicznych
i pochodzących z recyklingu. Wszystkie powstały w sposób zrównoważony. Dzięki kodowi QR klienci mogą zapoznać się ze szczegółami procesu produkcji całego asortymentu marki.
– Pop-up store’y to formuła dobrze sprawdzona w Promenadzie. Od kilku już lat z sukcesem udostępniamy naszą przestrzeń zarówno młodym polskim markom, stawiającym swoje pierwsze kroki w modowym biznesie offline, jak i dużym światowym brandom, które oferują limitowane kolekcje czy też weryfikują poprzez ten koncept handlowy swoje najnowsze koncepcje marketingowe. Cieszę się, że to właśnie w naszym centrum Guess zaoferuje swoje nowości warszawskim klientom. Wierzę też, że pop-up marki będzie skuteczną odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących najnowszych trendów, niepowtarzalnych, a przy tym zrównoważonych produktów wysokiej jakości, których nie można nabyć w standardowych sklepach – mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.
Założona w 1981 roku firma Guess, znana przede wszystkim z produkcji jeansów, obecnie projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, jeansów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów. Asortyment marki jest dostępny w sklepach firmowych oraz najlepszych domach towarowych i salonach multibrandowych na całym świecie. W Polsce Guess posiada obecnie 36 sklepów. Nowo powstające pop-up’y stanowią uzupełnienie standardowej oferty marki.
Pop-up store Guess Activewear w Atrium Promenada znajduje się na poziomie 0, przy fontannie. To już drugi sklep tej marki w tym formacie w portfolio centrów handlowych Atrium w Polsce. W maju br. tymczasowy koncept handlowy brandu został uruchomiony w Atrium Copernicus w Toruniu.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.