Kolarze na start – wielkie otwarcie Milko Mazury MTB
Marka Milko jest ich sponsorem tytularnym, a SM Mlekpol sponsorem strategicznym Mistrzostw Polski w Kolarstwie Górskim MTB XCO / XCR, które odbywają się w ramach cyklu.
Wielkie otwarcie piątego sezonu Milko Mazury MTB nastąpi w dniach 25-26 lipca w Pasymiu, natomiast finał cyklu odbędzie się 20 września w Wilkasach. Podobnie jak w latach ubiegłych trasy wyścigów przebiegają przez najatrakcyjniejsze miejscowości na Warmii i Mazurach, pośród malowniczych krajobrazów.
„Zmagania kolarskie Milko Mazury MTB to znakomita okazja do wysiłku fizycznego, przeżycia sportowej przygody, dobrej zabawy i zdrowej rywalizacji w otoczeniu mazurskich pejzaży. Cieszymy się, że takie wydarzenie odbywa się właśnie na tym terenie. Nasze produkty Milko w opakowaniach „on the go” powstają w Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Mrągowie, więc region ten jest nam szczególnie bliski. Jesteśmy sponsorem tytularnym zawodów, bo Milko to marka dla osób aktywnych, uprawiających sport i ceniących spędzanie czasu na świeżym powietrzu” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Zmiany spowodowane COVID-19 wpłynęły na rozkład startów, będzie on częstszy i bardziej intensywny.
„Opracowaliśmy nowy harmonogram zawodów. W tej edycji każdy etap będzie imprezą dwudniową. Na mapie wyścigu pojawią się trzy nowe miasta: Lidzbark Welski, Ryn i Pasym
- trasy znane z poprzednich cykli zostaną odświeżone lub zmienione, ale wszystkie przebiegają wzdłuż stromych brzegów jezior, skrywają też wiele pagórków, które urozmaicą wyścig” – mówi Arkadiusz Cała, organizator wyścigów Milko Mazury MTB. „Jeden z etapów to także możliwość zmierzenia się amatorów kolarstwa z trasą Mistrzostw Polski w Kolarstwie Górskim MTB XCO / XCR. Wszystko to czyni rywalizację jeszcze bardziej ciekawą” – dodaje.
Cykl wyścigów skierowany jest do sympatyków kolarstwa, a wśród nich do dzieci i młodzieży, którzy także mogą spróbować swoich sił na specjalnie przygotowanych trasach w ramach rywalizacji w Łaciate Junior Strider Racing. Marka Łaciate Junior, jako sponsor strategiczny, angażuje się w etap dla dzieci, promując tym samym zdrowe współzawodnictwo wśród najmłodszych.
Zawodowe grupy kolarskie, amatorzy oraz pasjonaci kolarstwa górskiego, fani rowerów elektrycznych, dzieci i młodzież – wszyscy znajdą coś dla siebie podczas tego kolarskiego święta.
Terminarz wyścigów Milko Mazury MTB 2020:
- 25-26 lipca – Etap 1 – Pasym – WIELKIE OTWARCIE SEZONU MILKO MAZURY MTB
- 1-2 sierpnia – Etap 2 – Mrągowo
- 15 sierpnia – Etap 3 – Mrągowo – MISTRZOSTWA POLSKI W KOLARSTWIE GÓRSKIM MTB XCO / XCR 2020
- 22-23 sierpnia – Etap 4 – Ryn
- 29-30 sierpnia – Etap 5 – Giżycko
- 5-6 września – Etap 6 – Węgorzewo
- 12-13 września – Etap 7 – Lidzbark Welski
- 19-20 września – Etap 8 – Wilkasy – WIELKI FINAŁ MILKO MAZURY MTB
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.