Koronawirus. GO Sport wprowadza zmiany w funkcjonowaniu sklepów stacjonarnych.
W nocy, z piątku na sobotę (13-14 marca), w Polsce wprowadzony został stan zagrożenia epidemicznego. Jednym ze skutków tej decyzji jest ograniczenie działalności galerii handlowych i zamknięcie obecnych tam sklepów oferujących sprzedaż ubrań, biżuterii, kosmetyków, narzędzi oraz wszelkich innych towarów. Sportowa sieć GO Sport zalicza się do grona tego rodzaju placówek, w związku z czym wszystkie sklepy stacjonarne marki zostały zamknięte.
Zawieszenie działalności sklepów w centrach handlowych nie oznacza braku możliwości robienia zakupów w GO Sport. Klienci wciąż mogą zamawiać produkty przez stronę internetową, a co więcej, GO Sport wdrożył darmową dostawę dla wszystkich zamówień, niezależnie od ich wartości. Kupujący mogą wybrać spośród dostępnych form dostarczania przesyłek, czyli odbiór z paczkomatów InPost, dostawa kurierem DHL do domu lub do punktu DHL.
Kwestia zwrotów również została dostosowana do aktualnej sytuacji. Towary zakupione w sklepach stacjonarnych przed ich zamknięciem będzie można zwracać do 14 dni od ponownego otwarcia salonów GO Sport. Obecnie w związku z zamknięciem sklepów stacjonarnych nie ma możliwości zwrotu w sklepie. Z kolei produkty zakupione online, należy standardowo zwracać przez stronę internetową.
Więcej informacji dotyczących funkcjonowania sklepów GO Sport znajduje się na stronie https://www.go-sport.pl/funkcjonowanie-sklepow-go-sport-od-14-03-2020.
Aktualne informacje na temat COVID-19 można znaleźć na stronie internetowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej – gis.gov.pl lub na stronie Ministerstwa Zdrowia – www.gov.pl/web/koronawirus.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.