Król i Kwiatkowski klientami Publiconu
Publicon nawiązał współpracę z kolejnymi przedstawicielami sportów zimowych. Czołowi polscy snowboardziści – Aleksandra Król oraz Oskar Kwiatkowski – powierzyli agencji prowadzenie działań w obszarze relacji z mediami, pozyskiwania sponsorów oraz zarządzania mediami społecznościowymi.
Król i Kwiatkowski są nadziejami polskiej reprezentacji na medale podczas przyszłorocznych Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Aleksandra Król to multimedalistka mistrzostw Polski w snowboardzie alpejskim oraz aktualna międzynarodowa mistrzyni Polski. Dwukrotnie stawała na podium w Pucharze Świata oraz ośmiokrotnie w zawodach rangi Pucharu Europy i North America Cup. W swoim dorobku ma także złoty medal na Uniwersjadzie w Ałmatach w 2017 roku. Z kolei Oskar Kwiatkowski to triumfator ostatniej Uniwersjady w Krasnojarsku (2019) oraz 8. zawodnik klasyfikacji Pucharu Świata w slalomie gigancie równoległym. W swojej dotychczasowej karierze trzykrotnie zajmował miejsca na podium PŚ.
Agencja będzie wspierać snowboardzistów w działaniach medialnych, a także zajmie się opracowaniem strategii biznesowej. Król i Kwiatkowski dołączyli też do grona autorów na TheSport.pl - nowej platformie łączącej świat sportu, biznesu, marketingu i lifestyle’u.
– Reprezentujemy medialnie sportowców różnych dyscyplin, których jednak zawsze łączą wyjątkowa osobowość, pracowitość, pasja i duże ambicje. Ola i Oskar mają przed sobą jasny cel – chcą zdobyć medal Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Wierzymy w ich sukces i cieszymy się, że będziemy wspierać ich w drodze po marzenia – podkreśla Michał Zawada, Senior PR Manager w agencji Publicon.
Pomost pomiędzy sportem a biznesem
W ostatnim kwartale agencja rozpoczęła współpracę z Mateuszem Masternakiem, pretendentem do tytułu mistrza świata w wadze junior ciężkiej oraz Zuzanną Witych – najlepszą polską narciarką freeride’ową. Z kolei od początku 2021 roku Publicon obsługuje PKN ORLEN w zakresie komunikacji projektów sponsoringowych. Współpraca obejmowała m.in. prowadzenie biura prasowego i mediów społecznościowych podczas największych światowych wydarzeń sportowych i motorsportowych – z Igrzyskami Olimpijskimi, Formułą 1 i Rajdem Dakar na czele.
W portfolio agencji znaleźli się również najlepszy polski tenisista Hubert Hurkacz oraz Panthers Wrocław – mistrzowie Polski w futbolu amerykańskim. Za obsługę klientów z sektora sportowego odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Michała Tkaczyszyna.
– Wspólnie ze sportowcami rozwijamy ich marki osobiste oraz wspieramy ich w budowaniu relacji z biznesem. Stworzyliśmy sieć ambasadorów, w której jest miejsce zarówno dla sportowców rozpoznawalnych na całym świecie, jak i dla przedstawicieli niezwykle interesujących dyscyplin, choć na co dzień mniej eksponowanych w mediach. Chcemy podnosić poziom marketingu sportowego i pokazywać firmom, jak skuteczną platformą do realizacji celów biznesowych może być sport – podsumowuje Michał Tkaczyszyn, Head of Sport & Public w agencji Publicon.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.