Król i Kwiatkowski klientami Publiconu
Publicon nawiązał współpracę z kolejnymi przedstawicielami sportów zimowych. Czołowi polscy snowboardziści – Aleksandra Król oraz Oskar Kwiatkowski – powierzyli agencji prowadzenie działań w obszarze relacji z mediami, pozyskiwania sponsorów oraz zarządzania mediami społecznościowymi.
Król i Kwiatkowski są nadziejami polskiej reprezentacji na medale podczas przyszłorocznych Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Aleksandra Król to multimedalistka mistrzostw Polski w snowboardzie alpejskim oraz aktualna międzynarodowa mistrzyni Polski. Dwukrotnie stawała na podium w Pucharze Świata oraz ośmiokrotnie w zawodach rangi Pucharu Europy i North America Cup. W swoim dorobku ma także złoty medal na Uniwersjadzie w Ałmatach w 2017 roku. Z kolei Oskar Kwiatkowski to triumfator ostatniej Uniwersjady w Krasnojarsku (2019) oraz 8. zawodnik klasyfikacji Pucharu Świata w slalomie gigancie równoległym. W swojej dotychczasowej karierze trzykrotnie zajmował miejsca na podium PŚ.
Agencja będzie wspierać snowboardzistów w działaniach medialnych, a także zajmie się opracowaniem strategii biznesowej. Król i Kwiatkowski dołączyli też do grona autorów na TheSport.pl - nowej platformie łączącej świat sportu, biznesu, marketingu i lifestyle’u.
– Reprezentujemy medialnie sportowców różnych dyscyplin, których jednak zawsze łączą wyjątkowa osobowość, pracowitość, pasja i duże ambicje. Ola i Oskar mają przed sobą jasny cel – chcą zdobyć medal Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Wierzymy w ich sukces i cieszymy się, że będziemy wspierać ich w drodze po marzenia – podkreśla Michał Zawada, Senior PR Manager w agencji Publicon.
Pomost pomiędzy sportem a biznesem
W ostatnim kwartale agencja rozpoczęła współpracę z Mateuszem Masternakiem, pretendentem do tytułu mistrza świata w wadze junior ciężkiej oraz Zuzanną Witych – najlepszą polską narciarką freeride’ową. Z kolei od początku 2021 roku Publicon obsługuje PKN ORLEN w zakresie komunikacji projektów sponsoringowych. Współpraca obejmowała m.in. prowadzenie biura prasowego i mediów społecznościowych podczas największych światowych wydarzeń sportowych i motorsportowych – z Igrzyskami Olimpijskimi, Formułą 1 i Rajdem Dakar na czele.
W portfolio agencji znaleźli się również najlepszy polski tenisista Hubert Hurkacz oraz Panthers Wrocław – mistrzowie Polski w futbolu amerykańskim. Za obsługę klientów z sektora sportowego odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Michała Tkaczyszyna.
– Wspólnie ze sportowcami rozwijamy ich marki osobiste oraz wspieramy ich w budowaniu relacji z biznesem. Stworzyliśmy sieć ambasadorów, w której jest miejsce zarówno dla sportowców rozpoznawalnych na całym świecie, jak i dla przedstawicieli niezwykle interesujących dyscyplin, choć na co dzień mniej eksponowanych w mediach. Chcemy podnosić poziom marketingu sportowego i pokazywać firmom, jak skuteczną platformą do realizacji celów biznesowych może być sport – podsumowuje Michał Tkaczyszyn, Head of Sport & Public w agencji Publicon.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju
Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.
Robotyka i SI
Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.
Sport
Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.