Król i Kwiatkowski klientami Publiconu
Publicon nawiązał współpracę z kolejnymi przedstawicielami sportów zimowych. Czołowi polscy snowboardziści – Aleksandra Król oraz Oskar Kwiatkowski – powierzyli agencji prowadzenie działań w obszarze relacji z mediami, pozyskiwania sponsorów oraz zarządzania mediami społecznościowymi.
Król i Kwiatkowski są nadziejami polskiej reprezentacji na medale podczas przyszłorocznych Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Aleksandra Król to multimedalistka mistrzostw Polski w snowboardzie alpejskim oraz aktualna międzynarodowa mistrzyni Polski. Dwukrotnie stawała na podium w Pucharze Świata oraz ośmiokrotnie w zawodach rangi Pucharu Europy i North America Cup. W swoim dorobku ma także złoty medal na Uniwersjadzie w Ałmatach w 2017 roku. Z kolei Oskar Kwiatkowski to triumfator ostatniej Uniwersjady w Krasnojarsku (2019) oraz 8. zawodnik klasyfikacji Pucharu Świata w slalomie gigancie równoległym. W swojej dotychczasowej karierze trzykrotnie zajmował miejsca na podium PŚ.
Agencja będzie wspierać snowboardzistów w działaniach medialnych, a także zajmie się opracowaniem strategii biznesowej. Król i Kwiatkowski dołączyli też do grona autorów na TheSport.pl - nowej platformie łączącej świat sportu, biznesu, marketingu i lifestyle’u.
– Reprezentujemy medialnie sportowców różnych dyscyplin, których jednak zawsze łączą wyjątkowa osobowość, pracowitość, pasja i duże ambicje. Ola i Oskar mają przed sobą jasny cel – chcą zdobyć medal Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Wierzymy w ich sukces i cieszymy się, że będziemy wspierać ich w drodze po marzenia – podkreśla Michał Zawada, Senior PR Manager w agencji Publicon.
Pomost pomiędzy sportem a biznesem
W ostatnim kwartale agencja rozpoczęła współpracę z Mateuszem Masternakiem, pretendentem do tytułu mistrza świata w wadze junior ciężkiej oraz Zuzanną Witych – najlepszą polską narciarką freeride’ową. Z kolei od początku 2021 roku Publicon obsługuje PKN ORLEN w zakresie komunikacji projektów sponsoringowych. Współpraca obejmowała m.in. prowadzenie biura prasowego i mediów społecznościowych podczas największych światowych wydarzeń sportowych i motorsportowych – z Igrzyskami Olimpijskimi, Formułą 1 i Rajdem Dakar na czele.
W portfolio agencji znaleźli się również najlepszy polski tenisista Hubert Hurkacz oraz Panthers Wrocław – mistrzowie Polski w futbolu amerykańskim. Za obsługę klientów z sektora sportowego odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Michała Tkaczyszyna.
– Wspólnie ze sportowcami rozwijamy ich marki osobiste oraz wspieramy ich w budowaniu relacji z biznesem. Stworzyliśmy sieć ambasadorów, w której jest miejsce zarówno dla sportowców rozpoznawalnych na całym świecie, jak i dla przedstawicieli niezwykle interesujących dyscyplin, choć na co dzień mniej eksponowanych w mediach. Chcemy podnosić poziom marketingu sportowego i pokazywać firmom, jak skuteczną platformą do realizacji celów biznesowych może być sport – podsumowuje Michał Tkaczyszyn, Head of Sport & Public w agencji Publicon.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.