Król i Kwiatkowski klientami Publiconu
Publicon nawiązał współpracę z kolejnymi przedstawicielami sportów zimowych. Czołowi polscy snowboardziści – Aleksandra Król oraz Oskar Kwiatkowski – powierzyli agencji prowadzenie działań w obszarze relacji z mediami, pozyskiwania sponsorów oraz zarządzania mediami społecznościowymi.
Król i Kwiatkowski są nadziejami polskiej reprezentacji na medale podczas przyszłorocznych Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Aleksandra Król to multimedalistka mistrzostw Polski w snowboardzie alpejskim oraz aktualna międzynarodowa mistrzyni Polski. Dwukrotnie stawała na podium w Pucharze Świata oraz ośmiokrotnie w zawodach rangi Pucharu Europy i North America Cup. W swoim dorobku ma także złoty medal na Uniwersjadzie w Ałmatach w 2017 roku. Z kolei Oskar Kwiatkowski to triumfator ostatniej Uniwersjady w Krasnojarsku (2019) oraz 8. zawodnik klasyfikacji Pucharu Świata w slalomie gigancie równoległym. W swojej dotychczasowej karierze trzykrotnie zajmował miejsca na podium PŚ.
Agencja będzie wspierać snowboardzistów w działaniach medialnych, a także zajmie się opracowaniem strategii biznesowej. Król i Kwiatkowski dołączyli też do grona autorów na TheSport.pl - nowej platformie łączącej świat sportu, biznesu, marketingu i lifestyle’u.
– Reprezentujemy medialnie sportowców różnych dyscyplin, których jednak zawsze łączą wyjątkowa osobowość, pracowitość, pasja i duże ambicje. Ola i Oskar mają przed sobą jasny cel – chcą zdobyć medal Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Wierzymy w ich sukces i cieszymy się, że będziemy wspierać ich w drodze po marzenia – podkreśla Michał Zawada, Senior PR Manager w agencji Publicon.
Pomost pomiędzy sportem a biznesem
W ostatnim kwartale agencja rozpoczęła współpracę z Mateuszem Masternakiem, pretendentem do tytułu mistrza świata w wadze junior ciężkiej oraz Zuzanną Witych – najlepszą polską narciarką freeride’ową. Z kolei od początku 2021 roku Publicon obsługuje PKN ORLEN w zakresie komunikacji projektów sponsoringowych. Współpraca obejmowała m.in. prowadzenie biura prasowego i mediów społecznościowych podczas największych światowych wydarzeń sportowych i motorsportowych – z Igrzyskami Olimpijskimi, Formułą 1 i Rajdem Dakar na czele.
W portfolio agencji znaleźli się również najlepszy polski tenisista Hubert Hurkacz oraz Panthers Wrocław – mistrzowie Polski w futbolu amerykańskim. Za obsługę klientów z sektora sportowego odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Michała Tkaczyszyna.
– Wspólnie ze sportowcami rozwijamy ich marki osobiste oraz wspieramy ich w budowaniu relacji z biznesem. Stworzyliśmy sieć ambasadorów, w której jest miejsce zarówno dla sportowców rozpoznawalnych na całym świecie, jak i dla przedstawicieli niezwykle interesujących dyscyplin, choć na co dzień mniej eksponowanych w mediach. Chcemy podnosić poziom marketingu sportowego i pokazywać firmom, jak skuteczną platformą do realizacji celów biznesowych może być sport – podsumowuje Michał Tkaczyszyn, Head of Sport & Public w agencji Publicon.
Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!
Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.