Lexus nawiązuje współpracę z Igą Świątek
Wzorem międzynarodowego zaangażowania w tenis, Lexus Polska zaprosił do współpracy najbardziej utalentowaną tenisistkę młodego pokolenia - Igę Świątek. Upór w dążeniu do perfekcji i inteligencja to cechy, które zdecydowanie łączą tenisistkę z uznaną marką motoryzacyjną.
Umowa uwzględnia branding, logotyp marki Lexus pojawi się na oficjalnym stroju turniejowym Igi.
-„Lexus zaangażował się w sport, ponieważ osiągnięcia sportowców są wymierne - to, co osiągnęli zawdzięczają swojej pracy, determinacji i talentowi. Są wzorem
i inspiracją dla młodych ludzi. Jest nadzieja, że dzięki nim polski sport zaistnieje mocno na międzynarodowych arenach" – mówi Jacek Pawlak, prezydent Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe.
Sport to pasja i praca. Kiedy Lexus spotyka na swojej drodze młodego, utalentowanego człowieka, który ambitnie podchodzi do swojej kariery zawodowej, stara się mu pomóc. Sezon 2019 był dla Igi Świątek bardzo udany. Dobre wyniki pozwoliły jej awansować do TOP 50 światowego rankingu WTA. Iga jest 2 tenisistką na świecie w swojej kategorii wiekowej (rocznik 2001).
- „Wybór Igi nie jest przypadkowy. Najlepsza technika i technologia, niezwykłe umiejętności oraz wrażliwość – te cechy możemy znaleźć zarówno u Igi,
jak i w naszych samochodach oraz całej filozofii Lexusa” – powiedziała Monika Małek, Lexus PR Manager.
Lexus mocno angażuje się we wspieranie polskich sportowców. Japońska marka współpracowała m.in. z Agnieszką Radwańską i Marcinem Gortatem.
- „Jestem bardzo zadowolona nawiązaniem współpracy z marką Lexus Polska, opartej na wartościach, które wspólnie podzielamy. Cieszy mnie fakt, że Lexus wspiera moje zawodowe przedsięwzięcia. Mam poczucie, że razem możemy zajść naprawdę daleko” – przyznaje Iga Świątek
-,,Iga ma w Lexusowej rodzinie wsparcie i bez względu na wyniki - jest członkiem naszego teamu i wie, że może liczyć na nas w każdej sytuacji. Mam nadzieję, że czuje, iż stoi za nią potężna firma i wszędzie na świecie wychodząc na kort może być pewna, że jesteśmy z nią, że trzymamy kciuki i kibicujemy jej całym sercem”. – mówi Jacek Pawlak
Od czasu powstania marki w 1989 roku w USA. Lexus, wytyczył nie tylko nowe standardy, jakości produktu, lecz również zredefiniował koncepcję luksusu pojmowanego, jako całość doświadczeń w odniesieniu do technologii, wzornictwa i poczucia komfortu. Nic dziwnego, że filozofia marki Lexus, stanowi inspirację dla przedstawicieli świata kultury, sztuki i sportu na najwyższym, światowym poziomie. Teraz wraz z Igą marka Lexus będzie udowadniać, że ta filozofia ma przełożenie na sukces.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.