Komunikaty PR

Lexus nawiązuje współpracę z Igą Świątek

2020-08-10  |  20:00
Biuro prasowe
Do pobrania Lexus/Iga ( 6.38 MB )

Wzorem międzynarodowego zaangażowania w tenis, Lexus Polska zaprosił do  współpracy najbardziej utalentowaną tenisistkę młodego pokolenia - Igę Świątek. Upór w dążeniu do perfekcji i inteligencja to cechy, które zdecydowanie łączą tenisistkę z uznaną marką motoryzacyjną.

Umowa uwzględnia branding, logotyp marki Lexus pojawi się na oficjalnym stroju turniejowym Igi.

-„Lexus zaangażował się w sport, ponieważ osiągnięcia sportowców są wymierne - to, co osiągnęli zawdzięczają swojej pracy, determinacji i talentowi. Są wzorem
 i inspiracją dla młodych ludzi. Jest nadzieja, że dzięki nim polski sport zaistnieje mocno na międzynarodowych arenach
" – mówi Jacek Pawlak, prezydent Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe.

Sport to pasja i praca. Kiedy Lexus spotyka na swojej drodze młodego, utalentowanego człowieka, który ambitnie podchodzi do swojej kariery zawodowej, stara się mu pomóc. Sezon 2019 był dla Igi Świątek bardzo udany. Dobre wyniki pozwoliły jej awansować do TOP 50 światowego rankingu WTA. Iga jest 2 tenisistką na świecie w swojej kategorii wiekowej (rocznik 2001).

- „Wybór Igi nie jest przypadkowy. Najlepsza technika i technologia, niezwykłe umiejętności oraz wrażliwość – te cechy możemy znaleźć zarówno u Igi,
jak i w naszych samochodach oraz całej filozofii Lexusa”
– powiedziała Monika Małek, Lexus PR Manager.

Lexus mocno angażuje się we wspieranie polskich sportowców. Japońska marka współpracowała m.in. z Agnieszką Radwańską i Marcinem Gortatem.

- „Jestem bardzo zadowolona nawiązaniem współpracy z marką Lexus Polska, opartej na wartościach, które wspólnie podzielamy. Cieszy mnie fakt, że Lexus wspiera moje zawodowe przedsięwzięcia. Mam poczucie, że razem możemy zajść naprawdę daleko” – przyznaje Iga Świątek

-,,Iga ma w Lexusowej rodzinie wsparcie i bez względu na wyniki - jest członkiem naszego teamu i wie, że może liczyć na nas w każdej sytuacji. Mam nadzieję, że czuje, iż stoi za nią potężna firma i wszędzie na świecie wychodząc na kort może być pewna, że jesteśmy z nią, że trzymamy kciuki i kibicujemy jej całym sercem”. – mówi Jacek Pawlak

Od czasu powstania marki w 1989 roku w USA. Lexus, wytyczył nie tylko nowe standardy, jakości produktu, lecz również zredefiniował koncepcję luksusu pojmowanego, jako całość doświadczeń w odniesieniu do technologii, wzornictwa i poczucia komfortu. Nic dziwnego, że filozofia marki Lexus, stanowi inspirację dla przedstawicieli świata kultury, sztuki i sportu na najwyższym, światowym poziomie. Teraz wraz z Igą marka Lexus będzie udowadniać, że ta filozofia ma przełożenie na sukces.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.