Komunikaty PR

Light Hiking – nowa kolekcja marki Jack Wolfskin dla miłośników wędrówek

2023-05-29  |  01:00
Biuro prasowe

Light Hiking to najnowsza kolekcja marki Jack Wolfskin, zaprojektowana z myślą o miłośnikach górskich sportów i przygód. Innowacyjna kolekcja powstała z myślą o tym, aby poprawić wydajność w suchym, gorącym i wymagającym terenie. Optymalne dopasowanie i najwyższy komfort noszenia przydadzą się podczas letnich wędrówek po szlaku The Loop, jednym z najnowszych projektów na rzecz ochrony przyrody, którego partnerem jest Jack Wolfskin.  

 

            Osobom, które zechcą wybrać się na hikingową wycieczkę, marka Jack Wolfskin proponuje swoją nową kolekcję Light Hiking. Jest to unikalna linia produktów, stworzona z myślą o zwiększeniu wydajności w suchym, gorącym i wymagającym terenie. Oferuje optymalne dopasowanie oraz niezrównany komfort podczas wędrówek i górskich aktywności, dzięki czemu idealnie sprawdzi się w nadchodzącym, letnim sezonie. Kolekcja wyróżnia się przede wszystkim jakością swoich wiatro- i wodoodpornych ubrań, które doskonale zabezpieczają przed tymi czynnikami atmosferycznymi. Jej elementy charakteryzują się nie tylko doskonałą odpornością na wiatr i wodę, ale także wyjątkową lekkością i elastycznością, które są niezbędne podczas aktywności na świeżym powietrzu. Kolekcja obejmuje najwyższej klasy ubrania w wielu kolorach - dla niej i dla niego. Light Hiking to zarówno niezawodne, basicowe elementy garderoby, takie jak koszule, lekkie, ciepłe kurtki oraz kamizelki, ale także nietuzinkowe rozwiązania, typu skorty, czyli ciekawe połączenie spódnicy i szortów. Light Hiking to nie tylko ubrania - marka nie zapomniała także o specjalistycznych akcesoriach, niezbędnych podczas przemierzania górskich szlaków – butach, plecakach i namiotach, które mogą okazać się przydatne na trasie The Loop.

 

A czym właściwie jest The Loop? To wielka pętla beskidzka, czyli nowatorski szlak górski przeznaczony do trekkingu, w pełni oparty na istniejących trasach Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego i doskonale zintegrowany z siecią schronisk górskich, a także jeden z najnowszych projektów, którego Jack Wolfskin jest partnerem. Charakterystyczną cechą tego szlaku jest to, że rozpoczyna się i kończy w tym samym miejscu – w Bielsku Białej. Trasa została zaprojektowana tak, aby mogła zostać pokonana w ciągu dwutygodniowego urlopu. Na trasie zapewnione są noclegi w wysokim standardzie. The Loop to projekt, któremu przyświeca cel ochrony dziedzictwa kulturowego i krajobrazowego, dlatego wykorzystuje on unikalne walory Beskidów – Śląskiego, Żywieckiego i Małego. Szlak trekkingowy The Loop, liczący 250 kilometrów, można pokonać na raz albo podzielić go na trasy hikingowe – krótsze i łatwiejsze dystanse, których przejście nie zajmuje dłużej, niż jeden dzień. W kontekście takiej trasy, warto rozważyć wykorzystanie produktów ze wspomnianej kolekcji marki Jack Wolfskin, które idealnie sprawdzą się w takich warunkach.

Przemierzanie górskich szlaków wiąże się także z przebywaniem w naturze i zachwytem nad jej różnorodnością. Nie można jednak zapomnieć, że w obecnych czasach, gdy wpływ człowieka na środowisko naturalne oraz jego ekspansja na tereny zamieszkałe przez zwierzęta są bardziej intensywne niż kiedykolwiek, ważne jest, aby dbać o naturę, w której odnajdujemy wytchnienie i spokój. Zgodnie z hasłem „We Live To Discover”, marka Jack Wolfskin wspiera inicjatywy oraz stowarzyszenia, które aktywizują do spędzania czasu w outdoorze, a także działają na rzecz ochrony przyrody. Wilcza marka wspiera więc organizacje, których działania obejmują całą Polskę, a szczególnie Beskidy i okolice szlaku The Loop.

 

W najnowszej kolekcji każdy pasjonat outdooru znajdzie odpowiednie produkty, które spełnią zarówno jego praktyczne potrzeby, jak i estetyczne wymagania. Produkty doskonale sprawdzą się w trakcie eksploracji trasy The Loop, której oficjalne otwarcie odbyło się w ubiegły weekend, 27 maja. Jack Wolfskin serdecznie zaprasza do poznania tego malowniczego szlaku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.