Light Hiking – nowa kolekcja marki Jack Wolfskin dla miłośników wędrówek
Light Hiking to najnowsza kolekcja marki Jack Wolfskin, zaprojektowana z myślą o miłośnikach górskich sportów i przygód. Innowacyjna kolekcja powstała z myślą o tym, aby poprawić wydajność w suchym, gorącym i wymagającym terenie. Optymalne dopasowanie i najwyższy komfort noszenia przydadzą się podczas letnich wędrówek po szlaku The Loop, jednym z najnowszych projektów na rzecz ochrony przyrody, którego partnerem jest Jack Wolfskin.
Osobom, które zechcą wybrać się na hikingową wycieczkę, marka Jack Wolfskin proponuje swoją nową kolekcję Light Hiking. Jest to unikalna linia produktów, stworzona z myślą o zwiększeniu wydajności w suchym, gorącym i wymagającym terenie. Oferuje optymalne dopasowanie oraz niezrównany komfort podczas wędrówek i górskich aktywności, dzięki czemu idealnie sprawdzi się w nadchodzącym, letnim sezonie. Kolekcja wyróżnia się przede wszystkim jakością swoich wiatro- i wodoodpornych ubrań, które doskonale zabezpieczają przed tymi czynnikami atmosferycznymi. Jej elementy charakteryzują się nie tylko doskonałą odpornością na wiatr i wodę, ale także wyjątkową lekkością i elastycznością, które są niezbędne podczas aktywności na świeżym powietrzu. Kolekcja obejmuje najwyższej klasy ubrania w wielu kolorach - dla niej i dla niego. Light Hiking to zarówno niezawodne, basicowe elementy garderoby, takie jak koszule, lekkie, ciepłe kurtki oraz kamizelki, ale także nietuzinkowe rozwiązania, typu skorty, czyli ciekawe połączenie spódnicy i szortów. Light Hiking to nie tylko ubrania - marka nie zapomniała także o specjalistycznych akcesoriach, niezbędnych podczas przemierzania górskich szlaków – butach, plecakach i namiotach, które mogą okazać się przydatne na trasie The Loop.
A czym właściwie jest The Loop? To wielka pętla beskidzka, czyli nowatorski szlak górski przeznaczony do trekkingu, w pełni oparty na istniejących trasach Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego i doskonale zintegrowany z siecią schronisk górskich, a także jeden z najnowszych projektów, którego Jack Wolfskin jest partnerem. Charakterystyczną cechą tego szlaku jest to, że rozpoczyna się i kończy w tym samym miejscu – w Bielsku Białej. Trasa została zaprojektowana tak, aby mogła zostać pokonana w ciągu dwutygodniowego urlopu. Na trasie zapewnione są noclegi w wysokim standardzie. The Loop to projekt, któremu przyświeca cel ochrony dziedzictwa kulturowego i krajobrazowego, dlatego wykorzystuje on unikalne walory Beskidów – Śląskiego, Żywieckiego i Małego. Szlak trekkingowy The Loop, liczący 250 kilometrów, można pokonać na raz albo podzielić go na trasy hikingowe – krótsze i łatwiejsze dystanse, których przejście nie zajmuje dłużej, niż jeden dzień. W kontekście takiej trasy, warto rozważyć wykorzystanie produktów ze wspomnianej kolekcji marki Jack Wolfskin, które idealnie sprawdzą się w takich warunkach.
Przemierzanie górskich szlaków wiąże się także z przebywaniem w naturze i zachwytem nad jej różnorodnością. Nie można jednak zapomnieć, że w obecnych czasach, gdy wpływ człowieka na środowisko naturalne oraz jego ekspansja na tereny zamieszkałe przez zwierzęta są bardziej intensywne niż kiedykolwiek, ważne jest, aby dbać o naturę, w której odnajdujemy wytchnienie i spokój. Zgodnie z hasłem „We Live To Discover”, marka Jack Wolfskin wspiera inicjatywy oraz stowarzyszenia, które aktywizują do spędzania czasu w outdoorze, a także działają na rzecz ochrony przyrody. Wilcza marka wspiera więc organizacje, których działania obejmują całą Polskę, a szczególnie Beskidy i okolice szlaku The Loop.
W najnowszej kolekcji każdy pasjonat outdooru znajdzie odpowiednie produkty, które spełnią zarówno jego praktyczne potrzeby, jak i estetyczne wymagania. Produkty doskonale sprawdzą się w trakcie eksploracji trasy The Loop, której oficjalne otwarcie odbyło się w ubiegły weekend, 27 maja. Jack Wolfskin serdecznie zaprasza do poznania tego malowniczego szlaku.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.