Maksymalny odjazd w Porcie Łódź
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Takiej bezpłatnej atrakcji w Łodzi jeszcze nie było! Port Łódź otwiera park linowy na Patio. Na śmiałków do pokonania czeka 7 przeszkód na wysokości 6 metrów. To wystarczająco dużo, by poziom adrenaliny i pozytywnych emocji poszybował w górę. Park będzie czynny od poniedziałku, 2 sierpnia, do końca wakacji w godzinach 12.00- 20.00.
Druga połowa wakacji w Porcie Łódź upłynie pod znakiem ekscytacji. Centrum na Patio uruchomiło profesjonalny park linowy. Konstrukcja połączona jest z budynkiem Portu, co sprawia, że uczestnicy pokonują trasę nad głowami przechadzających się klientów.
Na początek ścianka wspinaczkowa, później m.in. 9 metrowa belka, beczka, mostek i ruchome kładki, czyli przeszkody pełne frajdy, tak by swoją przygodę na wysokości zakończyć odjazdowym i długim na 70 metrów zjazdem tyrolką. Moc niezapomnianych wrażeń i pełna dawka adrenaliny gwarantowane!
Z atrakcji korzystać mogą dorośli oraz dzieci o wzroście powyżej 130 cm. Nad bezpieczeństwem uczestników czuwają alpiniści, a park posiada certyfikat Polskich Parków Linowych.
Centrum handlowe pamięta także o najmłodszych dzieciach, dla których poziom trudności oraz wysokość przygotowanych przeszkód może być zbyt wymagająca. Na Patio w okolicy parku linowego czeka alternatywny tor przeszkód. Mogą z niego korzystać dzieci powyżej 3 roku życia.
Park linowy na Patio jest darmowy i będzie czynny do końca wakacji od poniedziałku do soboty oraz w niedzielę handlową 29 sierpnia w godzinach 12:00-20:00.
Regulamin parku linowego dostępny jest na stronie internetowej: www.portlodz.pl
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Transport
Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku
Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.