Komunikaty PR

Marka Salomon wystartowała z nową kampanią - ruszaj w outdoor na swoich zasadach

2021-04-06  |  15:00
Biuro prasowe

Salomon, francuska marka z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i projektowaniu innowacyjnych produktów outdoorowych, właśnie wystartowała z kampanią promującą najnowszą serię obuwia X Ultra 4. W ramach szeregu działań realizowanych przez markę organizowany jest m.in. konkurs konsumencki. Na miłośników przygód czekają wyjątkowe wyzwania, a najbardziej kreatywni uczestnicy mogą wygrać tydzień z Fordem Explorerem, obuwie X Ultra 4 oraz torby podróżne!

 

Do stworzenia modelu X Ultra 4 wykorzystano technologię, którą firma Salomon stosuje przy tworzeniu butów dla najlepszych biegaczy górskich na świecie. Dzięki jej odpowiedniemu dostosowaniu powstał produkt dedykowany szerszej aktywnej sportowo grupie. W wyniku tego połączenia stworzono wytrzymałe i lekkie obuwie, a także odzież i sprzęt turystyczny, które zapewniają komfort podczas każdej wyprawy. Wprowadzeniu na rynek nowych produktów outdoorowych towarzyszy kampania 360* obejmująca wszystkie kanały styku z konsumentem – zarówno online, jak i offline.

 

Globalna kampania X Ultra 4 startuje w połowie kwietnia i będzie obejmować przede wszystkim działania online oraz Influencer marketing.

 

Lokalnie twarzą wiosennej kampanii marki jest Andrzej Bargiel - trzykrotny mistrz Polski w skialpiniźmie, trzeci w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata. Bargiel jest rekordzistą świata w biegu na Elbrus oraz pierwszym Polakiem, któremu w 2013 r. udało się zdobyć ośmiotysięcznik Shishapangma na nartach oraz zjechać z jego wierzchołka. Wieloletni ambasador marki wykorzystuje produkty Salomona do treningów, korzysta także ze wsparcia sprzętowego podczas swoich ekstremalnych wypraw, np. zjazdu z K2 na nartach.

 

Tegoroczna wiosna będzie świetną okazją, aby sprawdzić najnowsze buty X Ultra 4 i dołączyć do wyjątkowego konkursu dla miłośników przygód, który stanowi część kampanii marki. Konkurs „Polowanie na kamienie” organizowany jest lokalnie w Polsce, Czechach i Słowacji. Trwa od 29 marca do 5 kwietnia. W pierwszy weekend po ogłoszeniu konkursu na polskiej grupie „Poluj na kamienie” na Facebooku zapisało się ponad 3 500 osób. Aby wziąć udział w konkursie należy zrobić sobie outdoorowe zdjęcie z kamieniem z logo Salomon (znalezionym na jednym z wyznaczonych przez markę szlaków lub samodzielnie stworzonym – ważne, aby miał logo), a następnie opublikować je na ww. grupie na Facebooku. Najbardziej kreatywni uczestnicy konkursu mogą wygrać tydzień z Fordem Explorerem, obuwie X Ultra 4 oraz torby podróżne!

 

Przez cały kwiecień na szlakach turystycznych w Sudetach, Pieninach, Beskidach, ale też na najbardziej popularnych ścieżkach spacerowych miast, takich jak Warszawa, Kraków, Gdańsk i Katowice, ambasador marki Salomon – Andrzej Bargiel wraz z przyjaciółmi będzie ukrywał czarne kamienie z logo Salomon.

Zadanie jest proste – wyrusz w teren i znajdź kamień! Jest to przepustka do konkursu. Należy odczytać zadanie, które zostało zapisane na kamieniu i odłożyć go na miejsce, by dać szansę innym na dołączenie do zabawy. W konkursie liczy się kreatywność!

Lokalizację kamieni, szczegóły zabawy oraz regulamin konkursu znajdują się na oficjalnym Facebooku marki Salomon.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.