Marka Salomon wystartowała z nową kampanią - ruszaj w outdoor na swoich zasadach
Salomon, francuska marka z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i projektowaniu innowacyjnych produktów outdoorowych, właśnie wystartowała z kampanią promującą najnowszą serię obuwia X Ultra 4. W ramach szeregu działań realizowanych przez markę organizowany jest m.in. konkurs konsumencki. Na miłośników przygód czekają wyjątkowe wyzwania, a najbardziej kreatywni uczestnicy mogą wygrać tydzień z Fordem Explorerem, obuwie X Ultra 4 oraz torby podróżne!
Do stworzenia modelu X Ultra 4 wykorzystano technologię, którą firma Salomon stosuje przy tworzeniu butów dla najlepszych biegaczy górskich na świecie. Dzięki jej odpowiedniemu dostosowaniu powstał produkt dedykowany szerszej aktywnej sportowo grupie. W wyniku tego połączenia stworzono wytrzymałe i lekkie obuwie, a także odzież i sprzęt turystyczny, które zapewniają komfort podczas każdej wyprawy. Wprowadzeniu na rynek nowych produktów outdoorowych towarzyszy kampania 360* obejmująca wszystkie kanały styku z konsumentem – zarówno online, jak i offline.
Globalna kampania X Ultra 4 startuje w połowie kwietnia i będzie obejmować przede wszystkim działania online oraz Influencer marketing.
Lokalnie twarzą wiosennej kampanii marki jest Andrzej Bargiel - trzykrotny mistrz Polski w skialpiniźmie, trzeci w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata. Bargiel jest rekordzistą świata w biegu na Elbrus oraz pierwszym Polakiem, któremu w 2013 r. udało się zdobyć ośmiotysięcznik Shishapangma na nartach oraz zjechać z jego wierzchołka. Wieloletni ambasador marki wykorzystuje produkty Salomona do treningów, korzysta także ze wsparcia sprzętowego podczas swoich ekstremalnych wypraw, np. zjazdu z K2 na nartach.
Tegoroczna wiosna będzie świetną okazją, aby sprawdzić najnowsze buty X Ultra 4 i dołączyć do wyjątkowego konkursu dla miłośników przygód, który stanowi część kampanii marki. Konkurs „Polowanie na kamienie” organizowany jest lokalnie w Polsce, Czechach i Słowacji. Trwa od 29 marca do 5 kwietnia. W pierwszy weekend po ogłoszeniu konkursu na polskiej grupie „Poluj na kamienie” na Facebooku zapisało się ponad 3 500 osób. Aby wziąć udział w konkursie należy zrobić sobie outdoorowe zdjęcie z kamieniem z logo Salomon (znalezionym na jednym z wyznaczonych przez markę szlaków lub samodzielnie stworzonym – ważne, aby miał logo), a następnie opublikować je na ww. grupie na Facebooku. Najbardziej kreatywni uczestnicy konkursu mogą wygrać tydzień z Fordem Explorerem, obuwie X Ultra 4 oraz torby podróżne!
Przez cały kwiecień na szlakach turystycznych w Sudetach, Pieninach, Beskidach, ale też na najbardziej popularnych ścieżkach spacerowych miast, takich jak Warszawa, Kraków, Gdańsk i Katowice, ambasador marki Salomon – Andrzej Bargiel wraz z przyjaciółmi będzie ukrywał czarne kamienie z logo Salomon.
Zadanie jest proste – wyrusz w teren i znajdź kamień! Jest to przepustka do konkursu. Należy odczytać zadanie, które zostało zapisane na kamieniu i odłożyć go na miejsce, by dać szansę innym na dołączenie do zabawy. W konkursie liczy się kreatywność!
Lokalizację kamieni, szczegóły zabawy oraz regulamin konkursu znajdują się na oficjalnym Facebooku marki Salomon.
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.