Komunikaty PR

Marka Salomon wystartowała z nową kampanią - ruszaj w outdoor na swoich zasadach

2021-04-06  |  15:00
Biuro prasowe

Salomon, francuska marka z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i projektowaniu innowacyjnych produktów outdoorowych, właśnie wystartowała z kampanią promującą najnowszą serię obuwia X Ultra 4. W ramach szeregu działań realizowanych przez markę organizowany jest m.in. konkurs konsumencki. Na miłośników przygód czekają wyjątkowe wyzwania, a najbardziej kreatywni uczestnicy mogą wygrać tydzień z Fordem Explorerem, obuwie X Ultra 4 oraz torby podróżne!

 

Do stworzenia modelu X Ultra 4 wykorzystano technologię, którą firma Salomon stosuje przy tworzeniu butów dla najlepszych biegaczy górskich na świecie. Dzięki jej odpowiedniemu dostosowaniu powstał produkt dedykowany szerszej aktywnej sportowo grupie. W wyniku tego połączenia stworzono wytrzymałe i lekkie obuwie, a także odzież i sprzęt turystyczny, które zapewniają komfort podczas każdej wyprawy. Wprowadzeniu na rynek nowych produktów outdoorowych towarzyszy kampania 360* obejmująca wszystkie kanały styku z konsumentem – zarówno online, jak i offline.

 

Globalna kampania X Ultra 4 startuje w połowie kwietnia i będzie obejmować przede wszystkim działania online oraz Influencer marketing.

 

Lokalnie twarzą wiosennej kampanii marki jest Andrzej Bargiel - trzykrotny mistrz Polski w skialpiniźmie, trzeci w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata. Bargiel jest rekordzistą świata w biegu na Elbrus oraz pierwszym Polakiem, któremu w 2013 r. udało się zdobyć ośmiotysięcznik Shishapangma na nartach oraz zjechać z jego wierzchołka. Wieloletni ambasador marki wykorzystuje produkty Salomona do treningów, korzysta także ze wsparcia sprzętowego podczas swoich ekstremalnych wypraw, np. zjazdu z K2 na nartach.

 

Tegoroczna wiosna będzie świetną okazją, aby sprawdzić najnowsze buty X Ultra 4 i dołączyć do wyjątkowego konkursu dla miłośników przygód, który stanowi część kampanii marki. Konkurs „Polowanie na kamienie” organizowany jest lokalnie w Polsce, Czechach i Słowacji. Trwa od 29 marca do 5 kwietnia. W pierwszy weekend po ogłoszeniu konkursu na polskiej grupie „Poluj na kamienie” na Facebooku zapisało się ponad 3 500 osób. Aby wziąć udział w konkursie należy zrobić sobie outdoorowe zdjęcie z kamieniem z logo Salomon (znalezionym na jednym z wyznaczonych przez markę szlaków lub samodzielnie stworzonym – ważne, aby miał logo), a następnie opublikować je na ww. grupie na Facebooku. Najbardziej kreatywni uczestnicy konkursu mogą wygrać tydzień z Fordem Explorerem, obuwie X Ultra 4 oraz torby podróżne!

 

Przez cały kwiecień na szlakach turystycznych w Sudetach, Pieninach, Beskidach, ale też na najbardziej popularnych ścieżkach spacerowych miast, takich jak Warszawa, Kraków, Gdańsk i Katowice, ambasador marki Salomon – Andrzej Bargiel wraz z przyjaciółmi będzie ukrywał czarne kamienie z logo Salomon.

Zadanie jest proste – wyrusz w teren i znajdź kamień! Jest to przepustka do konkursu. Należy odczytać zadanie, które zostało zapisane na kamieniu i odłożyć go na miejsce, by dać szansę innym na dołączenie do zabawy. W konkursie liczy się kreatywność!

Lokalizację kamieni, szczegóły zabawy oraz regulamin konkursu znajdują się na oficjalnym Facebooku marki Salomon.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.