Marki Unilever partnerem UEFA EURO 2024™
Unilever oraz Unia Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) ogłosiły dziś, że marki koncernu należące do części biznesu odpowiadających za artykuły spożywcze (Nutrition) oraz środki higieny osobistej (Personal Care), zostały oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024™.
Marki spożywcze z portfolio Unilever, które będą aktywne podczas UEFA EURO 2024™, to Hellmann’s, Knorr, Colman’s, Amora i The Vegetarian Butcher. Oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024™ będą także marki z portfolio higieny osobistej: Rexona (znana również na całym świecie jako Sure, Shield i Degree), Dove Men+Care, Axe (Lynx w Wielkiej Brytanii), Radox i Dusch Das.
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej – najpopularniejszego sportu na świecie, aktywnie śledzonego przez 67% Europejczyków[1] – zgromadzą miliony miłośników. Przewiduje się, że UEFA EURO 2024™ przyciągnie na żywo łącznie 5 miliardów ludzi na całym świecie. UEFA EURO 2024™ będzie gościć 2,7 mln fanów, którzy obejrzą 51 meczów w dziesięciu niemieckich miastach.
– Przyjemność jedzenia odgrywa bardzo ważną rolę podczas spotkań z przyjaciółmi i rodziną z okazji wydarzeń sportowych. Niezależnie od tego, czy oglądamy je razem z tysiącami innych osób na stadionach, czy kibicujemy w domowym zaciszu. Jesteśmy dumni z tego, że marki Unilever Nutrition mogą być częścią tego europejskiego święta piłki nożnej o globalnym zasięgu. – mówi Peter Dekkers, Nutrition General Manager Europe w Unilever.
– Współpraca z UEFA EURO 2024™ jest dla nas powodem do ogromnej dumy. Misją naszych marek Personal Care jest bowiem wsparcie konsumentów w budowaniu pewności siebie poprzez zapewnienie poczucia świeżości oraz czystości w każdej sytuacji, również w czasie aktywności fizycznej. Dlatego nasza obecność na mistrzostwach jest świetnym sposobem na nawiązanie kontaktu z milionami konsumentów, niezależnie od tego, czy będą wspierać swoje reprezentacje narodowe, czy też budować miłość do piłki nożnej w lokalnych społecznościach – mówi Fulvio Guarneri, Personal Care General Manager Europe w Unilever.
– Z przyjemnością ogłaszamy partnerstwo Unilever i UEFA EURO 2024™. To współpraca, która celebruje wspólną pasję i zaangażowanie w nawiązywanie kontaktu z fanami piłki nożnej w Europie i na świecie – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu w UEFA. – Marki z portfolio produktów spożywczych i higieny osobistej Unilever każdego dnia docierają do miliardów ludzi i jestem pewny, że razem zapewnimy fanom na całym świecie nowy wymiar zaangażowania i piłkarskich emocji.
W okresie poprzedzającym turniej i w jego trakcie marki Unilever będą współpracować z kluczowymi partnerami detalicznymi w całej Europie, oferując kibicom okazje do wygrania biletów i udział w akcjach specjalnych dla fanów. Marki będą także obecne w oficjalnych strefach kibica podczas turnieju.
[1] Źródło: Global Web Index; All Adults aged 16-65 year old; Markets (15): Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Netherlands, Norway, Romania, Spain, Sweden, UK / Wave: Q4 2022 / N: ~70,000

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.