Medicover wzmacnia swoją pozycję w branży fitness i inwestuje w kolejne kluby
Medicover konsekwentnie kontynuuje rozwój biznesu w obszarze sportu i rekreacji i zostaje większościowym właścicielem ogólnopolskiej sieci klubów fitness – Just GYM. We wrześniu sportowe portfolio Medicover powiększyło się o 22 nowoczesne kluby zlokalizowane w największych miastach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu. Dotychczasowy portfel siłowni Medicover to ponad 30 klubów fitness działających pod markami Holmes Place, Well Fitness (dawniej Fitness World Polska) i Calypso Fitness Club.
Z początkiem września 2021 roku Medicover, który od 26 lat świadczy kompleksowe usługi w zakresie zdrowia i wellbeingu, stał się większościowym udziałowcem ogólnopolskiej sieci klubów fitness – Just GYM. Sieć obejmuje 24 placówki (w tym dwa kluby będące w budowie), zlokalizowane na terenie całego kraju, w tym m.in.: w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach i we Wrocławiu. Just GYM oferuje przez 24 godziny na dobę możliwość przeprowadzenia treningu oraz uczestnictwo w zajęciach grupowych. Klubowicze uzyskują dostęp do nowoczesnego sprzętu w ramach m.in. stref cardio, treningu funkcjonalnego, wolnych ciężarów czy sportów walki.
Włączenie Just GYM do portfolio Medicover to kolejna inwestycja firmy w obszarze sportu i rekreacji od momentu przejęcia operatora pakietów sportowych OK System – dziś znanego pod marką Medicover Sport.
W planach jest dalszy rozwój oferty sportowej.
– Konsekwentnie zwiększamy swoje udziały w rynku nowoczesnych klubów sportowych w Polsce, ponieważ wiemy, że konsumenci czy pacjenci są coraz bardziej wymagający. Oczekują holistycznego podejścia do zdrowia. Dziś zdrowie to nie tylko leczenie chorób, lecz także skuteczna profilaktyka – również na drodze aktywności fizycznej i dbałości o ogólny dobrostan
– mówi Artur Białkowski, Dyrektor Zarządzający, Pion Usług Biznesowych, Medicover sp. z o.o.
Inwestowanie w wiodące, świetnie wyposażone, skupiające duże społeczności kluby fitness to dla nas okazja do wymiany know-how i tworzenia nowej jakości na rynku. Tą jakością jest zintegrowana oferta z zakresu opieki zdrowotnej i wellbeingu, w której aktywność sportową widzimy jako kluczowy element podejścia do zdrowia
– dodaje.
Dla sieci klubów Just GYM to także szansa na dalszy rozwój i synergię ze znaną marką.
– Intencją działalności Just GYM było od zawsze dążenie do poprawy zdrowia i samopoczucia naszych klubowiczów. Teraz jesteśmy przekonani, że z biznesowym partnerem, takim jak Medicover, będziemy w stanie jeszcze lepiej zadbać o tych, dla których sport i aktywność fizyczna są nieodłączną częścią stylu życia. Widzimy też duży potencjał i dalszy rozwój naszej marki we współpracy z Medicover
– komentuje Paweł Ciszek, założyciel i prezes zarządu Just GYM sp. z o.o.
Medicover planuje dalszy rozwój własnej sieci klubów sportowych, jak i poszerzanie bazy obiektów, w których można realizować pakiety Medicover Sport.
Obecnie Medicover Sport pozwala na dostęp do ok. 4,5 tysiąca partnerskich obiektów sportowych i rekreacyjnych, m.in.: klubów sportowych, siłowni, basenów, ośrodków przystosowanych do trenowania wielu dyscyplin sportu i organizacji zajęć, np. jogi czy zumby, kręgielni, torów gokartowych, sal bilardowych.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.