Medicover wzmacnia swoją pozycję w branży fitness i inwestuje w kolejne kluby
Medicover konsekwentnie kontynuuje rozwój biznesu w obszarze sportu i rekreacji i zostaje większościowym właścicielem ogólnopolskiej sieci klubów fitness – Just GYM. We wrześniu sportowe portfolio Medicover powiększyło się o 22 nowoczesne kluby zlokalizowane w największych miastach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu. Dotychczasowy portfel siłowni Medicover to ponad 30 klubów fitness działających pod markami Holmes Place, Well Fitness (dawniej Fitness World Polska) i Calypso Fitness Club.
Z początkiem września 2021 roku Medicover, który od 26 lat świadczy kompleksowe usługi w zakresie zdrowia i wellbeingu, stał się większościowym udziałowcem ogólnopolskiej sieci klubów fitness – Just GYM. Sieć obejmuje 24 placówki (w tym dwa kluby będące w budowie), zlokalizowane na terenie całego kraju, w tym m.in.: w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach i we Wrocławiu. Just GYM oferuje przez 24 godziny na dobę możliwość przeprowadzenia treningu oraz uczestnictwo w zajęciach grupowych. Klubowicze uzyskują dostęp do nowoczesnego sprzętu w ramach m.in. stref cardio, treningu funkcjonalnego, wolnych ciężarów czy sportów walki.
Włączenie Just GYM do portfolio Medicover to kolejna inwestycja firmy w obszarze sportu i rekreacji od momentu przejęcia operatora pakietów sportowych OK System – dziś znanego pod marką Medicover Sport.
W planach jest dalszy rozwój oferty sportowej.
– Konsekwentnie zwiększamy swoje udziały w rynku nowoczesnych klubów sportowych w Polsce, ponieważ wiemy, że konsumenci czy pacjenci są coraz bardziej wymagający. Oczekują holistycznego podejścia do zdrowia. Dziś zdrowie to nie tylko leczenie chorób, lecz także skuteczna profilaktyka – również na drodze aktywności fizycznej i dbałości o ogólny dobrostan
– mówi Artur Białkowski, Dyrektor Zarządzający, Pion Usług Biznesowych, Medicover sp. z o.o.
Inwestowanie w wiodące, świetnie wyposażone, skupiające duże społeczności kluby fitness to dla nas okazja do wymiany know-how i tworzenia nowej jakości na rynku. Tą jakością jest zintegrowana oferta z zakresu opieki zdrowotnej i wellbeingu, w której aktywność sportową widzimy jako kluczowy element podejścia do zdrowia
– dodaje.
Dla sieci klubów Just GYM to także szansa na dalszy rozwój i synergię ze znaną marką.
– Intencją działalności Just GYM było od zawsze dążenie do poprawy zdrowia i samopoczucia naszych klubowiczów. Teraz jesteśmy przekonani, że z biznesowym partnerem, takim jak Medicover, będziemy w stanie jeszcze lepiej zadbać o tych, dla których sport i aktywność fizyczna są nieodłączną częścią stylu życia. Widzimy też duży potencjał i dalszy rozwój naszej marki we współpracy z Medicover
– komentuje Paweł Ciszek, założyciel i prezes zarządu Just GYM sp. z o.o.
Medicover planuje dalszy rozwój własnej sieci klubów sportowych, jak i poszerzanie bazy obiektów, w których można realizować pakiety Medicover Sport.
Obecnie Medicover Sport pozwala na dostęp do ok. 4,5 tysiąca partnerskich obiektów sportowych i rekreacyjnych, m.in.: klubów sportowych, siłowni, basenów, ośrodków przystosowanych do trenowania wielu dyscyplin sportu i organizacji zajęć, np. jogi czy zumby, kręgielni, torów gokartowych, sal bilardowych.
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.