Komunikaty PR

Medicover wzmacnia swoją pozycję w branży fitness i inwestuje w kolejne kluby

2021-09-22  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Pobierz ( 0.55 MB )

Medicover konsekwentnie kontynuuje rozwój biznesu w obszarze sportu i rekreacji i zostaje większościowym właścicielem ogólnopolskiej sieci klubów fitness – Just GYM. We wrześniu sportowe portfolio Medicover powiększyło się o 22 nowoczesne kluby zlokalizowane w największych miastach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu. Dotychczasowy portfel siłowni Medicover to ponad 30 klubów fitness działających pod markami Holmes Place, Well Fitness (dawniej Fitness World Polska) i Calypso Fitness Club.

Z początkiem września 2021 roku Medicover, który od 26 lat świadczy kompleksowe usługi w zakresie zdrowia i wellbeingu, stał się większościowym udziałowcem ogólnopolskiej sieci klubów fitness – Just GYM. Sieć obejmuje 24 placówki (w tym dwa kluby będące w budowie), zlokalizowane na terenie całego kraju, w tym m.in.: w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach i we Wrocławiu. Just GYM oferuje przez 24 godziny na dobę możliwość przeprowadzenia treningu oraz uczestnictwo w zajęciach grupowych. Klubowicze uzyskują dostęp do nowoczesnego sprzętu w ramach m.in. stref cardio, treningu funkcjonalnego, wolnych ciężarów czy sportów walki.

Włączenie Just GYM do portfolio Medicover to kolejna inwestycja firmy w obszarze sportu i rekreacji od momentu przejęcia operatora pakietów sportowych OK System – dziś znanego pod marką Medicover Sport.

W planach jest dalszy rozwój oferty sportowej.

Konsekwentnie zwiększamy swoje udziały w rynku nowoczesnych klubów sportowych w Polsce, ponieważ wiemy, że konsumenci czy pacjenci są coraz bardziej wymagający. Oczekują holistycznego podejścia do zdrowia. Dziś zdrowie to nie tylko leczenie chorób, lecz także skuteczna profilaktyka – również na drodze aktywności fizycznej i dbałości o ogólny dobrostan

– mówi Artur Białkowski, Dyrektor Zarządzający, Pion Usług Biznesowych, Medicover sp. z o.o.

Inwestowanie w wiodące, świetnie wyposażone, skupiające duże społeczności kluby fitness to dla nas okazja do wymiany know-how i tworzenia nowej jakości na rynku. Tą jakością jest zintegrowana oferta z zakresu opieki zdrowotnej i wellbeingu, w której aktywność sportową widzimy jako kluczowy element podejścia do zdrowia

– dodaje.

Dla sieci klubów Just GYM to także szansa na dalszy rozwój i synergię ze znaną marką.

Intencją działalności Just GYM było od zawsze dążenie do poprawy zdrowia i samopoczucia naszych klubowiczów. Teraz jesteśmy przekonani, że z biznesowym partnerem, takim jak Medicover, będziemy w stanie jeszcze lepiej zadbać o tych, dla których sport i aktywność fizyczna są nieodłączną częścią stylu życia. Widzimy też duży potencjał i dalszy rozwój naszej marki we współpracy z Medicover

– komentuje Paweł Ciszek, założyciel i prezes zarządu Just GYM sp. z o.o.

Medicover planuje dalszy rozwój własnej sieci klubów sportowych, jak i poszerzanie bazy obiektów, w których można realizować pakiety Medicover Sport.

Obecnie Medicover Sport pozwala na dostęp do ok. 4,5 tysiąca partnerskich obiektów sportowych i rekreacyjnych, m.in.: klubów sportowych, siłowni, basenów, ośrodków przystosowanych do trenowania wielu dyscyplin sportu i organizacji zajęć, np. jogi czy zumby, kręgielni, torów gokartowych, sal bilardowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem Biuro prasowe
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.