Komunikaty PR

Nowy trend w branży fitness. Nadchodzi rewolucja na siłowniach

2022-05-24  |  09:00
Biuro prasowe

Jak wynika z raportu Mastercard Sport Economy Index, 44% badanych deklaruje, że ćwiczy więcej niż przed pandemią. Niemal co drugi ankietowany twierdzi, że wydał na sprzęt sportowy więcej niż w poprzednich latach. Wrocławska firma STreZ Fitness Solutions chce wpisać się w ten trend i odpowiedzieć na potrzeby rynku nowym produktem. Ma to tego wsparcie inwestora - Praise Group.

Pandemia koronawirusa pokazała, jaką rolę odgrywa aktywność fizyczna w kontekście dbania o zdrowie. Badania opublikowane przez „British Journal of Sport Medicine” dowodzą, że w przypadku osób ćwiczących przez co najmniej 2,5 godziny tygodniowo ryzyko zgonu z powodu choroby spada o 150% w porównaniu z nieaktywnymi.

Polacy są tego coraz bardziej świadomi. W sondażu przeprowadzonym przez SW Research, trzech na czterech respondentów uważało, że aktywność fizyczna może przyczynić się do poprawy odporności na infekcje, a sam ruch jest tak samo ważny jak wysypianie się i odpowiednia dieta.

Czas na rewolucję?

Branża fitness staje się coraz bardziej atrakcyjna, szczególnie dla przedsiębiorców. Firmy prześcigają się w kreatywnych pomysłach na pozyskanie klientów. Dostrzegają rosnącą świadomość wpływu aktywności fizycznej na komfort życia.

O wyznaczaniu nowych trendów myśli także STreZ Fitness Solutions, który popularyzuje ideę siłowni kontenerowych. To nowy typ obiektu sportowego, którego przewagą jest skupienie się na indywidualnych potrzebach użytkowników. Klienci mają do dyspozycji całe pomieszczenie wyłącznie dla siebie. Wynajmują je na określony czas, a po zakończonym treningu jest ono dezynfekowane i gotowe do użytku przez kolejną osobę.

- To atrakcyjna opcja także dla inwestorów. Takie siłownie mogą sprawdzić się zarówno jako przydomowe centrum sportu, jak i komercyjny projekt w samym sercu miasta. Twórcy przekonują, że już wkrótce będziemy mogli obserwować szybki rozwój tego pomysłu, szczególnie w dużych aglomeracjach. To ciekawy model biznesowy, który po zakupie szybko zacznie zarabiać na siebie - mówi Kajetan Maćkowiak, właściciel Praise Group, która od lat inwestuje w sport.

Innowacje z Dolnego Śląska

Wrocławska firma STreZ Fitness Solutions to producent wysokiej klasy sprzętu do ćwiczeń oraz zespół zajmujący się projektowaniem sal i studiów do treningów. Ma wieloletnie doświadczenie w branży i ponad 250 realizacji. Współpracowała między innymi z takimi markami jak Fitness Academy, CityFit czy Fitness World.

Przedsiębiorcy coraz częściej lokują swój kapitał w projektach z branży sport i fitness. Dobrym przykładem jest Kajetan Maćkowiak, właściciel Praise Group, posiadający rozbudowaną strategię opartą na najlepszych praktykach inwestycyjnych z USA.

- Zdecydowaliśmy się zainwestować w STreZ Fitness Solutions, ponieważ widzimy, jak firma odpowiada na nowe potrzeby konsumenckie i rodzące się trendy. To wpisuje się w naszą wizję tego, jak powinna funkcjonować branża fitness w Polsce. Co więcej, wybór tej marki doskonale dopełnia nasze portfolio projektów sportowych - mówi Kajetan Maćkowiak.

Dzięki współpracy STreZ Fitness Solutions otrzymuje wsparcie doświadczonych specjalistów, które pomoże im w budowaniu pozycji lidera w swojej kategorii.

- Nasi klienci mogą nam ufać, bo wiedzą, że doskonale ich znamy. Przez lata trenowaliśmy zawodowo. Wiemy, jakie są ich potrzeby, a dla każdego przygotowujemy indywidualny projekt - mówi Mariusz Latkowski, jeden z założycieli STreZ, olimpijczyk z Turynu.

Nowa era

Właściciele siłowni oraz klubów fitness muszą przygotować się do zainteresowania swoją ofertą nowych klientów. Po pandemii wzrosła świadomość na temat wpływu aktywności fizycznej na stan zdrowia. Rynek potrzebuje nowych rozwiązań, które odpowiedzą na potrzeby.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.