Pięściarz Mateusz Masternak nowym klientem Publiconu
Mateusz Masternak, czołowy polski pięściarz, rozpoczął współpracę z Publiconem. Dołączył tym samym m.in. do Huberta Hurkacza, powierzając agencji wspieranie rozwoju swojej kariery od strony biznesowej.
Mateusz Masternak to wrocławski pięściarz, który walczy w kategorii junior ciężkiej. Na zawodowych ringach stoczył do tej pory 51 walk, zwyciężając 46 z nich (z czego 31 przed czasem) i ponosząc 5 porażek. Według prestiżowego serwisu BoxRec.com jest obecnie najlepszym polskim pięściarzem bez podziału na kategorie wagowe. W swoim dorobku Masternak miał też m.in. tytuł zawodowego mistrza Europy EBU. Ostatnie zwycięstwo na swoim koncie odnotował w minioną sobotę na gali Knockout Boxing Night 18 w Zakopanem, pokonując przez nokaut w 4. rundzie Armenda Xhoxhaja.
- W Publiconie bardzo mocno stawiamy w ostatnim czasie na rozwój kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Chcemy budować pomost między marką sportowców, z którymi pracujemy, a biznesem. „Master” to niezwykle ambitny pięściarz, który mierzy w tytuł mistrza świata w kategorii cruiser. Z wielką dumą będziemy go wspierać komunikacyjnie w kontynuacji drogi na szczyt. Potencjał marketingowy Mateusza jest bardzo wysoki. Tylko w pierwszych trzech kwartałach tego roku wartość marketingowa publikacji na temat pięściarza w mediach tradycyjnych i społecznościowych przekroczyła 8,6 mln zł - podkreśla Michał Tkaczyszyn, Head of Sport&Public w agencji Publicon.
Agencja będzie obsługiwać pięściarza w obszarach media relations, relacji ze sponsorami oraz przygotowania strategii biznesowej. Masternak zostanie też jednym z autorów na TheSport.pl - nowej platformie łączącej świat sportu, biznesu, marketingu i lifestyle’u.
Od początku 2021 roku Publicon obsługuje PKN ORLEN w zakresie komunikacji projektów sponsoringowych. Współpracuje między innymi z Robertem Kubicą i Bartoszem Zmarzlikiem. Na przełomie lipca i sierpnia agencja odpowiadała za działania komunikacyjne związane z występem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej na igrzyskach w Tokio. W gronie klientów Publiconu jest od niedawna także najlepszy polski tenisista Hubert Hurkacz. Agencja obsługuje ponadto Panthers Wrocław – mistrzów Polski w futbolu amerykańskim oraz Zuzannę Witych - najlepszą polską narciarkę freeride’ową.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.