Pięściarz Mateusz Masternak nowym klientem Publiconu
Mateusz Masternak, czołowy polski pięściarz, rozpoczął współpracę z Publiconem. Dołączył tym samym m.in. do Huberta Hurkacza, powierzając agencji wspieranie rozwoju swojej kariery od strony biznesowej.
Mateusz Masternak to wrocławski pięściarz, który walczy w kategorii junior ciężkiej. Na zawodowych ringach stoczył do tej pory 51 walk, zwyciężając 46 z nich (z czego 31 przed czasem) i ponosząc 5 porażek. Według prestiżowego serwisu BoxRec.com jest obecnie najlepszym polskim pięściarzem bez podziału na kategorie wagowe. W swoim dorobku Masternak miał też m.in. tytuł zawodowego mistrza Europy EBU. Ostatnie zwycięstwo na swoim koncie odnotował w minioną sobotę na gali Knockout Boxing Night 18 w Zakopanem, pokonując przez nokaut w 4. rundzie Armenda Xhoxhaja.
- W Publiconie bardzo mocno stawiamy w ostatnim czasie na rozwój kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Chcemy budować pomost między marką sportowców, z którymi pracujemy, a biznesem. „Master” to niezwykle ambitny pięściarz, który mierzy w tytuł mistrza świata w kategorii cruiser. Z wielką dumą będziemy go wspierać komunikacyjnie w kontynuacji drogi na szczyt. Potencjał marketingowy Mateusza jest bardzo wysoki. Tylko w pierwszych trzech kwartałach tego roku wartość marketingowa publikacji na temat pięściarza w mediach tradycyjnych i społecznościowych przekroczyła 8,6 mln zł - podkreśla Michał Tkaczyszyn, Head of Sport&Public w agencji Publicon.
Agencja będzie obsługiwać pięściarza w obszarach media relations, relacji ze sponsorami oraz przygotowania strategii biznesowej. Masternak zostanie też jednym z autorów na TheSport.pl - nowej platformie łączącej świat sportu, biznesu, marketingu i lifestyle’u.
Od początku 2021 roku Publicon obsługuje PKN ORLEN w zakresie komunikacji projektów sponsoringowych. Współpracuje między innymi z Robertem Kubicą i Bartoszem Zmarzlikiem. Na przełomie lipca i sierpnia agencja odpowiadała za działania komunikacyjne związane z występem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej na igrzyskach w Tokio. W gronie klientów Publiconu jest od niedawna także najlepszy polski tenisista Hubert Hurkacz. Agencja obsługuje ponadto Panthers Wrocław – mistrzów Polski w futbolu amerykańskim oraz Zuzannę Witych - najlepszą polską narciarkę freeride’ową.
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
Co drugi rowerzysta boi się jazdy po ulicy – badanie rankomat.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze
Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.
Infrastruktura
Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach
W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.
Konsument
Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi
Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.