PKN ORLEN wraz z teamem F1 wspiera Natana w walce z chorobą
Najbliższy wyścig o Grand Prix Abu Zabi będzie wyjątkowy dla wspieranego przez PKN ORLEN zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN. Na bolidach Kimiego Räikkönena oraz Antonio Giovinazziego pojawi się rysunek Natana Gajka, znanego jako Pan Torpeda. Siedmiolatek z Sosnowca, który jest wielkim fanem Formuły 1, od trzech lat zmaga się z nowotworem złośliwym. Zespół Alfa Romeo Racing ORLEN chce w ten sposób wesprzeć chłopca i wyrazić podziw dla jego woli walki.
„Pan Torpeda” to przydomek, jaki otrzymał Natan Gajk z Sosnowca. Chłopiec walczy z neuroblastomą, czyli jednym z najrzadszych nowotworów, który dotyka dzieci. Przez ostatnie trzy lata Natanek przeszedł wiele cykli chemioterapii, a wiosną tego roku również operację usunięcia guza mózgu. Historia Pana Torpedy poruszyła świat sportu, który mocno solidaryzuje się z chłopcem.
W najbliższy weekend (11-12 grudnia), podczas Grand Prix Abu Zabi, zespół ARRO przygotował niespodziankę dla małego wojownika. Na bolidach Kimiego Räikkönena oraz Antonio Giovinazziego pojawi się naklejka z rysunkiem wykonanym przez siedmiolatka.
Nasze zaangażowanie w Formułę 1, ale i w ogóle w sponsoring sportowy, ma charakter nie tylko biznesowy. Równie ważny jest dla nas wymiar społeczny, jesteśmy pod ogromnym wrażeniem pasji i woli walki Natana. Wierzymy, że jego rysunek na bolidzie Alfa Romeo Racing ORLEN podczas Grand Prix Abu Zabi sprawi mu radość i wzmocni w walce z ciężką chorobą – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
GP Abu Zabi jest ostatnim wyścigiem F1 w sezonie 2021. Bolidy Alfa Romeo Racing ORLEN z rysunkiem Pana Torpedy staną do rywalizacji w niedzielę, 12 grudnia o godz. 14.00. Dzień wcześniej o tej samej porze odbędą się kwalifikacje, które poprzedzi poranna sesja treningowa. Z kolei na piątek zaplanowano dwa treningi – o 10.30 oraz o 14.00.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.