Komunikaty PR

Podejmij wyzwanie i weź udział w Suunto World Vertical Week.

2021-02-26  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

W dniach 1-7 marca 2021 roku na całym świecie odbędzie się Suunto World Vertical Week. To wyjątkowe wydarzenie i wyzwanie dla wszystkich aktywnych, którzy kochają piąć się w górę.

 

Suunto World Vertical Week. Podejmij wyzwanie i pnij się w górę.

Pierwszy tydzień marca będzie należał do miłośników górskich wypraw. Suunto World Vertical Week to wyzwanie, które podjąć może każdy. To także możliwość pokonywania własnych granic, regularny trening i wielka przygoda.

Wyzwanie polega na tym, aby w dniach 1 - 7 marca zaplanować wyjścia na wybrane przez siebie trasy górskie. To doskonała okazja na odkrywanie nowych pagórków, wzniesień i gór. Na nartach, pieszo, na rowerze - wspinaj się i poczuj radość z odbytych wypraw

Uczestnicy biorący udział w wydarzeniu, wspierają również swoją ojczyznę. Na koniec tygodnia, po zliczeniu wyników dowiemy się, który kraj dotarł najwyżej oraz jakie dyscypliny sportowe okazały się najbardziej popularne.

Ponadto w ramach wydarzenia organizowany jest konkurs fotograficzny, w którym można wygrać wyjątkowy zegarek sportowy Suunto 9 Baro.

 

Suunto World Vertical Week. Jak wziąć udział?

Aby wziąć udział w Suunto World Vertical Week 2021 oraz konkursie fotograficznym, wystarczy pobrać, a następnie uruchomić aplikację Suunto i kliknąć kartę Vertical Week w skrzynce odbiorczej (kliknij symbol dzwonka na górze ekranu).

Po wykonaniu wyzwania wystarczy między 1 a 8 marca udostępnić na Instagramie zdjęcie z nakładką danych aplikacji Suunto oraz użyć tagów @suunto @zegarownia_pl i #polandverticalweek.

Zainspiruj innych, pokaż coś ciekawego i wygraj zegarek Suunto 9 Baro.

 

Suunto World Vertical Week. Zegarek i aplikacja Suunto

Zdobywanie szczytów w ramach World Vertical Week może być łatwiejsze i bezpieczniejsze dzięki aplikacji oraz zegarkom marki Suunto. To idealny moment na poznanie ich możliwości i przydatnych funkcji. Oto niektóre z nich:

 

  • Dostęp do profilu wysokości trasy, aby sprawdzić, ile jeszcze pozostało do szczytu.
  • Nakładki na zdjęcia z określonymi parametrami wypraw - dostępne w bezpłatnej aplikacji - pozwolą stworzyć doskonałą pamiątkę z odbytych wycieczek.
  • Funkcja Climb Suunto Plus, która zapewnia dane dotyczące treningu w czasie rzeczywistym
  • Dane dotyczące tętna, które pomogą rozplanować wysiłek na trasie oraz wyznaczyć odpowiednią prędkość podczas podejść.

 

Tak więc do dzieła - Adventure starts here!

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem Biuro prasowe
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.