Podejmij wyzwanie i weź udział w Suunto World Vertical Week.
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
W dniach 1-7 marca 2021 roku na całym świecie odbędzie się Suunto World Vertical Week. To wyjątkowe wydarzenie i wyzwanie dla wszystkich aktywnych, którzy kochają piąć się w górę.
Suunto World Vertical Week. Podejmij wyzwanie i pnij się w górę.
Pierwszy tydzień marca będzie należał do miłośników górskich wypraw. Suunto World Vertical Week to wyzwanie, które podjąć może każdy. To także możliwość pokonywania własnych granic, regularny trening i wielka przygoda.
Wyzwanie polega na tym, aby w dniach 1 - 7 marca zaplanować wyjścia na wybrane przez siebie trasy górskie. To doskonała okazja na odkrywanie nowych pagórków, wzniesień i gór. Na nartach, pieszo, na rowerze - wspinaj się i poczuj radość z odbytych wypraw
Uczestnicy biorący udział w wydarzeniu, wspierają również swoją ojczyznę. Na koniec tygodnia, po zliczeniu wyników dowiemy się, który kraj dotarł najwyżej oraz jakie dyscypliny sportowe okazały się najbardziej popularne.
Ponadto w ramach wydarzenia organizowany jest konkurs fotograficzny, w którym można wygrać wyjątkowy zegarek sportowy Suunto 9 Baro.
Suunto World Vertical Week. Jak wziąć udział?
Aby wziąć udział w Suunto World Vertical Week 2021 oraz konkursie fotograficznym, wystarczy pobrać, a następnie uruchomić aplikację Suunto i kliknąć kartę Vertical Week w skrzynce odbiorczej (kliknij symbol dzwonka na górze ekranu).
Po wykonaniu wyzwania wystarczy między 1 a 8 marca udostępnić na Instagramie zdjęcie z nakładką danych aplikacji Suunto oraz użyć tagów @suunto @zegarownia_pl i #polandverticalweek.
Zainspiruj innych, pokaż coś ciekawego i wygraj zegarek Suunto 9 Baro.
Suunto World Vertical Week. Zegarek i aplikacja Suunto
Zdobywanie szczytów w ramach World Vertical Week może być łatwiejsze i bezpieczniejsze dzięki aplikacji oraz zegarkom marki Suunto. To idealny moment na poznanie ich możliwości i przydatnych funkcji. Oto niektóre z nich:
- Dostęp do profilu wysokości trasy, aby sprawdzić, ile jeszcze pozostało do szczytu.
- Nakładki na zdjęcia z określonymi parametrami wypraw - dostępne w bezpłatnej aplikacji - pozwolą stworzyć doskonałą pamiątkę z odbytych wycieczek.
- Funkcja Climb Suunto Plus, która zapewnia dane dotyczące treningu w czasie rzeczywistym
- Dane dotyczące tętna, które pomogą rozplanować wysiłek na trasie oraz wyznaczyć odpowiednią prędkość podczas podejść.
Tak więc do dzieła - Adventure starts here!
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.