Komunikaty PR

Polbruk sponsoruje i kibicuje drużynie Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle

2021-04-29  |  23:05
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl

Firma Polbruk SA jest jednym ze sponsorów drużyny Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. Nasi siatkarze zagrają wkrótce w wielkim Superfinale Ligi Mistrzów we włoskiej Weronie i staną przed szansą zdobycia najważniejszego trofeum w europejskiej siatkówce.  Zespół z Polski po raz trzeci w historii stoi przed szansą zdobycia niezwykle prestiżowego trofeum. Dwie najlepsze drużyny europejskiej siatkówki: Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle i Itas Trentino, zmierzą się ze sobą 1 maja 2021r. w hali AGSM Forum.

Siatkarze ZAKSY zagrają w finale w specjalnie przygotowanych strojach meczowych. Zespół wystąpi w kolorze czerwonym, symbolizującym Weronę jako miasto Romea i Julii, a także miłość do siatkówki, uzupełnionym o biały kolor. Oba wspólnie tworzą barwy polskiej flagi. Libero w stroju w kolorze niebieskim uzupełni barwy ZAKSY. Na koszulkach oprócz nazw sponsorów, numerów, nazwisk oraz oznaczenia finału Ligi Mistrzów znajduje się hasło: "Łykamy to, jedziemy dalej!". To hasło Pawła Brandta, fizjoterapeuty Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, które stało się symboliczne dla sezonu 2020/2021. Właśnie takim okrzykiem dopingował on siatkarzy podczas meczu rewanżowego półfinału Ligi Mistrzów. Mecz ze względu na obostrzenia związanie z wirusem Covid-19, odbywał się  bez udziału publiczności, więc okrzyki  były doskonale słyszane przez setki tysięcy kibiców oglądających to spotkanie na ekranach telewizorów.

„Jesteśmy dumni, że jesteśmy sponsorem tej wspaniałej drużyny. Mocno trzymamy kciuki i mamy nadzieję, że siatkarzom ZAKSA uda się zdobyć wymarzone przez wszystkich trofeum. Siatkówka to sport, który jest nam bardzo bliski i chętnie angażujemy się w różnego rodzaju inicjatywy, których celem jest propagowanie aktywności. Wczasach pandemii, pracy w systemie home office i nauki zdalnej stała się ona jeszcze bardziej ważna niż dotychczas. Zawodnicy drużyny Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle to wspaniały przykład i wzór godny do naśladowania. Cieszymy się, że nasze logo widnieje na strojach meczowych tak wyjątkowych sportowców. Serdecznie zapraszamy wszystkich do kibicowania naszym siatkarzom” -  mówi Mariusz Ferenc, Prezes Zarządu Polbruk SA.

Polbruk jako sponsor ZAKSA dla wszystkich sympatyków siatkówki przygotował specjalny konkurs, w którym można wygrać 5 koszulek Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, dokładnie takich jak z finałowego meczu. Informacje o konkursie znajdują się na profilu firmowym na FB.

Klub ZAKSA z Kędzierzyna-Koźle to jeden z najbardziej utytułowanych Klubów siatkarskich w Polsce. W trakcie swej wieloletniej historii zdobył prawie wszystkie liczące się nagrody i tytuły w polskiej siatkówce, m.in. Wicemistrz Polski 2020/2021 PlusLigi, Superpuchar Mistrzów Polski 2020, Superpuchar Polski 2019, Puchar Polski 2019 i tytuł Mistrza Polski 2019.

 

 

Polbruk S.A. – to największy obecnie na polskim rynku producent kostki brukowej, płyt betonowych oraz małej architektury w Polsce, stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów – Kostki i płyty, Architektura oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.

 

O firmie

www.polbruk.pl

www.facebook.com/polbruk

www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/

www.facebook.com/JestemFachowcem

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Limitowana edycja Suunto 9 Baro Titanium z okazji wyścigu Red Bull X-Alps 2021 Biuro prasowe
2021-06-10 | 01:00

Limitowana edycja Suunto 9 Baro Titanium z okazji wyścigu Red Bull X-Alps 2021

Red Bull X-Alps to najtrudniejszy wyścig przygodowy na świecie. Jego jubileuszowa 10. edycja rozpocznie się już 10 czerwca. Z tej okazji firma Suunto prezentuje limitowaną wersję zegarka
Sport Konkurs Huawei i SofaScore dla fanów futbolu, do wygrania 50x Watch 3 Pro
2021-06-09 | 12:00

Konkurs Huawei i SofaScore dla fanów futbolu, do wygrania 50x Watch 3 Pro

Huawei oraz SofaScore zapraszają fanów piłki nożnej do udziału w konkursie, w którym pula nagród to 50 najnowszych smartwatchy marki – Huawei Watch 3 Pro. Zadanie
Sport Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak.
2021-05-27 | 01:00

Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak.

Designed for all the things that cannot be measured. Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak. Stworzony z myślą o wyjątkowych doświadczeniach, jakie daje sport i

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Choć 53 proc. start-upów odczuło brak nowych odbiorców produktów lub usług, a 35 proc. spadki sprzedaży, to stosunkowo niewiele z nich ocenia wpływ pandemii na swoją działalność jako negatywny. Ponad jedna trzecia tego typu biznesów generuje obecnie przyc

Choć 53 proc. start-upów odczuło brak nowych odbiorców produktów lub usług, a 35 proc. spadki sprzedaży, to stosunkowo niewiele z nich ocenia wpływ pandemii na swoją działalność jako negatywny. Ponad jedna trzecia tego typu biznesów generuje obecnie przychody większe niż przed jej wybuchem – pokazuje ostatnia edycja raportu Fundacji Startup Poland z listopada 2020. Szansą rozwoju dla młodych, innowacyjnych biznesów jest współpraca z dużymi korporacjami, które mogą zapewnić im zaplecze i wsparcie eksperckie. Takie możliwości w ramach swojego akceleratora oferuje start-upom Orange Polska. Operator stawia zwłaszcza na innowacje związane z 5G.

Prawo

Rynek crowdfundingu zostanie uregulowany i będzie podlegać nadzorowi KNF. Nowe przepisy zaczną obowiązywać w listopadzie

Trwają prace nad przepisami, które uregulują rynek finansowania społecznościowego. Platformy, które się tym zajmują, zgodnie z proponowaną ustawą będą działać zgodnie z licencją i podlegać nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego. Zwiększy się jednak kwota – z 1 mln do 5 mln euro – którą będą mogły pozyskać w ramach crowdfundingu. Podwyższony limit zacznie obowiązywać od listopada 2023 roku. – W krótkim terminie nowe przepisy zapewnią w miarę bezpieczne funkcjonowanie rynku, w długiej perspektywie mogą umożliwić rozwój platform, również za granicą – ocenia Artur Granicki, prezes Navigator Crowd.

Handel

Przedsiębiorcy postulują zróżnicowanie regionalne płacy minimalnej. Może to pomóc w rozwoju mniej zamożnych obszarów kraju

Mali i średni przedsiębiorcy chcą, by płaca minimalna różniła się w poszczególnych regionach kraju w zależności od średniego wynagrodzenia oraz cen i kosztów życia. Ma to ułatwić życie właścicielom firm w mniej zamożnych regionach oraz powstrzymać odpływ pracowników i mieszkańców do bogatszych aglomeracji. Co ważne, warunkiem zadziałania tego mechanizmu powinna być nie sama rejestracja siedziby w danym regionie, ale faktyczne funkcjonowanie w nim firmy i miejsce pracy danego pracownika. Według Rzecznika MŚP takie rozwiązanie pobudzi rozwój mniej zamożnych powiatów.

Konsument

Dynamiczny wzrost aktywności deweloperów. Znacznie więcej wydanych pozwoleń na budowę i rozpoczętych inwestycji

Pierwsze cztery miesiące roku zakończyły się optymistycznymi wynikami dla deweloperów mieszkaniowych. Oddają oni więcej mieszkań do użytkowania, znacznie więcej budów zgłaszają i rozpoczynają. Tu wzrosty są kilkudziesięcioprocentowe względem 2020 roku. Problemami branży deweloperskiej pozostają dostępność gruntów i spowolnienie w wydawaniu decyzji administracyjnych, ale prognozy na przyszłość są dobre. – Na rynku nieruchomości brakuje 2 mln mieszkań, aby zaspokoić potrzeby mieszkaniowe Polaków, więc mamy nadzieję, że popyt będzie stabilny, a ceny nowych mieszkań utrzymają się na podobnym poziomie lub nieznacznie wzrosną – mówi Anna Wojciechowska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu na Gdańsk i Poznań w spółce Robyg.