Polbruk sponsoruje i kibicuje drużynie Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
Firma Polbruk SA jest jednym ze sponsorów drużyny Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. Nasi siatkarze zagrają wkrótce w wielkim Superfinale Ligi Mistrzów we włoskiej Weronie i staną przed szansą zdobycia najważniejszego trofeum w europejskiej siatkówce. Zespół z Polski po raz trzeci w historii stoi przed szansą zdobycia niezwykle prestiżowego trofeum. Dwie najlepsze drużyny europejskiej siatkówki: Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle i Itas Trentino, zmierzą się ze sobą 1 maja 2021r. w hali AGSM Forum.
Siatkarze ZAKSY zagrają w finale w specjalnie przygotowanych strojach meczowych. Zespół wystąpi w kolorze czerwonym, symbolizującym Weronę jako miasto Romea i Julii, a także miłość do siatkówki, uzupełnionym o biały kolor. Oba wspólnie tworzą barwy polskiej flagi. Libero w stroju w kolorze niebieskim uzupełni barwy ZAKSY. Na koszulkach oprócz nazw sponsorów, numerów, nazwisk oraz oznaczenia finału Ligi Mistrzów znajduje się hasło: "Łykamy to, jedziemy dalej!". To hasło Pawła Brandta, fizjoterapeuty Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, które stało się symboliczne dla sezonu 2020/2021. Właśnie takim okrzykiem dopingował on siatkarzy podczas meczu rewanżowego półfinału Ligi Mistrzów. Mecz ze względu na obostrzenia związanie z wirusem Covid-19, odbywał się bez udziału publiczności, więc okrzyki były doskonale słyszane przez setki tysięcy kibiców oglądających to spotkanie na ekranach telewizorów.
„Jesteśmy dumni, że jesteśmy sponsorem tej wspaniałej drużyny. Mocno trzymamy kciuki i mamy nadzieję, że siatkarzom ZAKSA uda się zdobyć wymarzone przez wszystkich trofeum. Siatkówka to sport, który jest nam bardzo bliski i chętnie angażujemy się w różnego rodzaju inicjatywy, których celem jest propagowanie aktywności. Wczasach pandemii, pracy w systemie home office i nauki zdalnej stała się ona jeszcze bardziej ważna niż dotychczas. Zawodnicy drużyny Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle to wspaniały przykład i wzór godny do naśladowania. Cieszymy się, że nasze logo widnieje na strojach meczowych tak wyjątkowych sportowców. Serdecznie zapraszamy wszystkich do kibicowania naszym siatkarzom” - mówi Mariusz Ferenc, Prezes Zarządu Polbruk SA.
Polbruk jako sponsor ZAKSA dla wszystkich sympatyków siatkówki przygotował specjalny konkurs, w którym można wygrać 5 koszulek Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, dokładnie takich jak z finałowego meczu. Informacje o konkursie znajdują się na profilu firmowym na FB.
Klub ZAKSA z Kędzierzyna-Koźle to jeden z najbardziej utytułowanych Klubów siatkarskich w Polsce. W trakcie swej wieloletniej historii zdobył prawie wszystkie liczące się nagrody i tytuły w polskiej siatkówce, m.in. Wicemistrz Polski 2020/2021 PlusLigi, Superpuchar Mistrzów Polski 2020, Superpuchar Polski 2019, Puchar Polski 2019 i tytuł Mistrza Polski 2019.
Polbruk S.A. – to największy obecnie na polskim rynku producent kostki brukowej, płyt betonowych oraz małej architektury w Polsce, stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów – Kostki i płyty, Architektura oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.
O firmie
www.polbruk.pl
www.facebook.com/polbruk
www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/
www.facebook.com/JestemFachowcem
Co drugi rowerzysta boi się jazdy po ulicy – badanie rankomat.pl
Na szczycie bez zmian - Wai Ching Soh i Valentina Belotti najszybsi w Rondo 1
Szczytny cel. Wyjątkowi uczestnicy. Nietuzinkowa trasa. XII Bieg Na Szczyt Rond
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego ws. sztucznej inteligencji będzie ogromną zmianą na tym rynku. Brakuje wciąż regulacji dotyczącej praw autorskich
W połowie marca Parlament Europejski przyjął rozporządzenie w sprawie sztucznej inteligencji – AI Act. Nowe przepisy mają z jednej strony ułatwić wdrażanie nowych technologii opartych na SI, a z drugiej – wyeliminować te z nich, które stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa czy prywatności obywateli. Eksperci uważają, że wyzwaniem będzie wdrożenie nowego prawa na poziomie krajowym i jego odpowiednia interpretacja, ale jest to potrzebna regulacja, zwłaszcza w kontekście tak szybkiego rozwoju SI. W kolejce do opracowania czekają następne przepisy dotyczące między innymi ochrony własności intelektualnej.
Handel
Mimo utrudnień na drogach Polacy popierają protesty rolników. Ich postulatom towarzyszy jednak szereg mitów
Rolnicy od miesięcy organizują protesty, których głównym przedmiotem jest Europejski Zielony Ład oraz import zboża z Ukrainy. EZŁ stał się – w opinii ekspertów – „chłopcem do bicia”, tymczasem z założenia ma on wyrównać konkurencyjne szanse mniejszych gospodarstw wobec tych produkujących na skalę przemysłową. Mylnie pojmowana jest także konieczność ugorowania części gruntów, a także odchodzenia od pestycydów, które nadużywane, skażają wodę i glebę i szkodzą rolnictwu. Koalicja Żywa Ziemia zwraca uwagę na pokutujące w społeczeństwie przekonania, które są powszechne, a mijają się z prawdą.
Bankowość
Polacy obawiają się o swoje cyberbezpieczeństwo w obszarze finansów. Połowa odczuwa braki w wiedzy na ten temat
47 proc. Polaków stwierdziło, że cyberbezpieczeństwo to zagadnienie w obszarze finansów, w którym odczuwają największe braki w posiadanej wiedzy – wynika z raportu „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024” realizowanego na zlecenie Warszawskiego Instytutu Bankowości i Fundacji GPW. Choć bankowość elektroniczna jest już standardem, tylko 0,5 proc. badanych odpowiedziało poprawnie na pytania dotyczące różnych aspektów zabezpieczeń. Są jednak dziedziny, o których wiemy coraz więcej – to m.in. płatności bezgotówkowe.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.