Poznaj zwycięskie szkoły Programu „Każdy Dzień na Medal”

Cały projekt „Każdy Dzień na Medal” podzielony był na dwie fazy. Od 19 maja do 16 czerwca szkoły zgłaszały projekty, na które chciałyby otrzymać dofinansowanie. Miały one dotyczyć działań, dzięki którym więcej dzieci będzie mogło rozwijać swoje sportowe pasje. Drugi etap – czyli głosowanie na najlepszy projekt – zakończył się 4 sierpnia. W jego efekcie 31 szkół, wiejskich i miejskich, reprezentujących wszystkie województwa naszego kraju, zdobyły granty.
Sprawdź zwycięskie szkoły z każdego województwa.
Projekt prowadzony przy udziale Polskiej Fundacji Olimpijskiej przy Polskim Komitecie Olimpijskim, ma na celu wsparcie publicznych szkół podstawowych w działaniach promujących sport wśród młodzieży. Wspólną ideą wszystkich partnerów jest budowanie właściwych nawyków w zakresie aktywności fizycznej u dzieci już od najmłodszych lat.
Głównym celem Polskiej Fundacji Olimpijskiej jest promocja sportu oraz dyscyplin olimpijskich wśród dzieci i młodzieży. Jednym z najważniejszych elementów składających się na zdrowy tryb życia jest właśnie aktywność fizyczna, która pozytywnie wpływa na samopoczucie oraz rozwój dorosłych i dzieci. W tej kwestii niezwykle ważną rolę pełnią szkoły – szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy sport i ruch znajdują silną konkurencję, m.in. w świecie wirtualnym. Oferując atrakcyjną ofertę zajęć sportowych i wspierając młodych sportowców, szkoły mają szansę wzbudzić w dzieciach zamiłowanie do aktywności fizycznej. Wsparcie projektów, które mogą być przez nie realizowane, daje szansę na dotarcie do wielu uczniów i wywarcie realnego wpływu.
– Sport odgrywa istotną rolę w rozwoju dzieci i młodzieży. Wywiera pozytywny wpływ zarówno na ich rozwój fizyczny, jak i psychiczny. Pomaga wierzyć we własne siły, pokonywać słabości, kształtować charakter. Uczy wygrywać i przegrywać. Niestety – w wielu przypadkach – barierą w rozwijaniu predyspozycji sportowych dzieci i młodzieży jest brak odpowiedniego zaplecza w postaci sprzętu sportowego czy wsparcia trenerów. Wierzę, że program, który wspólnie realizujemy, pomoże wychować przyszłych, niezwykle utalentowanych sportowców oraz kształcić dzieci i młodzież zgodnie z olimpijskimi wartościami. Dziękuję P&G oraz sieci sklepów Biedronka za doskonałe rozumienie wychowawczej roli sportu i realizację edukacyjnej, sportowej misji – powiedział Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Fundacji Olimpijskiej.
P&G jest wieloletnim partnerem ruchu olimpijskiego. W ramach współpracy firma realizowała między innymi kampanię „Dziękuję Ci, Mamo”, poprzez którą zwracała uwagę na osoby stojące za sukcesami sportowców – ich mamy, a także wspierała sport wyczynowy dzieci zdrowych i z niepełnosprawnością.
– W Procter & Gamble wierzymy, że kształtowanie zdrowych nawyków wśród dzieci, zaczyna się już od ich najmłodszych lat. Szkoły mogą w tym zakresie odegrać szczególną rolę. Dlatego cieszy nas tak duże zaangażowanie z ich strony w nasz program. 31 szkół podstawowych otrzyma dofinansowanie do swojego wymarzonego projektu sportowego. To pokazuje jak ważne są lekcje WF-u oraz dodatkowe zajęcia sportowe dla uczniów, dzięki nim nie tylko rozwijają swoje umiejętności fizyczne ale także społeczne. – komentuje Małgorzata Mejer, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.
Szkołom dziękujemy za udział w Programie „Każdy Dzień na Medal” i serdecznie gratulujemy zwycięzcom. Dziękujemy również wszystkim tym, którzy oddali głosy! Wspólnie zadbaliśmy o zdrowie i sprawność fizyczną dzieci w Polsce!

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.