Komunikaty PR

Poznaj zwycięskie szkoły Programu „Każdy Dzień na Medal”

2022-08-17  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt

Cały projekt „Każdy Dzień na Medal” podzielony był na dwie fazy. Od 19 maja do 16 czerwca szkoły zgłaszały projekty, na które chciałyby otrzymać dofinansowanie. Miały one dotyczyć działań, dzięki którym więcej dzieci będzie mogło rozwijać swoje sportowe pasje. Drugi etap – czyli głosowanie na najlepszy projekt – zakończył się 4 sierpnia. W jego efekcie 31 szkół, wiejskich i miejskich, reprezentujących wszystkie województwa naszego kraju, zdobyły granty.

Sprawdź zwycięskie szkoły z każdego województwa.

Projekt prowadzony przy udziale Polskiej Fundacji Olimpijskiej przy Polskim Komitecie Olimpijskim, ma na celu wsparcie publicznych szkół podstawowych w działaniach promujących sport wśród młodzieży. Wspólną ideą wszystkich partnerów jest budowanie właściwych nawyków w zakresie aktywności fizycznej u dzieci już od najmłodszych lat.

Głównym celem Polskiej Fundacji Olimpijskiej jest promocja sportu oraz dyscyplin olimpijskich wśród dzieci i młodzieży. Jednym z najważniejszych elementów składających się na zdrowy tryb życia jest właśnie aktywność fizyczna, która pozytywnie wpływa na samopoczucie oraz rozwój dorosłych i dzieci. W tej kwestii niezwykle ważną rolę pełnią szkoły – szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy sport i ruch znajdują silną konkurencję, m.in. w świecie wirtualnym. Oferując atrakcyjną ofertę zajęć sportowych i wspierając młodych sportowców, szkoły mają szansę wzbudzić w dzieciach zamiłowanie do aktywności fizycznej. Wsparcie projektów, które mogą być przez nie realizowane, daje szansę na dotarcie do wielu uczniów i wywarcie realnego wpływu.

– Sport odgrywa istotną rolę w rozwoju dzieci i młodzieży. Wywiera pozytywny wpływ zarówno na ich rozwój fizyczny, jak i psychiczny. Pomaga wierzyć we własne siły, pokonywać słabości, kształtować charakter. Uczy wygrywać i przegrywać. Niestety – w wielu przypadkach – barierą w rozwijaniu predyspozycji sportowych dzieci i młodzieży jest brak odpowiedniego zaplecza w postaci sprzętu sportowego czy wsparcia trenerów. Wierzę, że program, który wspólnie realizujemy, pomoże wychować przyszłych, niezwykle utalentowanych  sportowców oraz kształcić dzieci i młodzież zgodnie z olimpijskimi wartościami. Dziękuję P&G oraz sieci sklepów Biedronka za doskonałe rozumienie wychowawczej roli sportu i realizację edukacyjnej, sportowej misji – powiedział Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Fundacji Olimpijskiej.

P&G jest wieloletnim partnerem  ruchu olimpijskiego. W ramach współpracy firma realizowała między innymi kampanię „Dziękuję Ci, Mamo”, poprzez którą zwracała uwagę na osoby stojące za sukcesami sportowców – ich mamy, a także wspierała sport wyczynowy dzieci zdrowych i z niepełnosprawnością.

– W Procter & Gamble wierzymy, że kształtowanie zdrowych nawyków wśród dzieci, zaczyna się już od ich najmłodszych lat. Szkoły mogą w tym zakresie odegrać szczególną rolę. Dlatego cieszy nas tak duże zaangażowanie z ich strony w nasz program. 31 szkół podstawowych otrzyma dofinansowanie do swojego wymarzonego projektu sportowego. To pokazuje jak ważne są lekcje WF-u oraz dodatkowe zajęcia sportowe dla uczniów, dzięki nim nie tylko rozwijają swoje umiejętności fizyczne ale także społeczne. – komentuje Małgorzata Mejer, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.

Szkołom dziękujemy za udział w Programie „Każdy Dzień na Medal” i serdecznie gratulujemy zwycięzcom. Dziękujemy również wszystkim tym, którzy oddali głosy! Wspólnie zadbaliśmy o zdrowie i sprawność fizyczną dzieci w Polsce!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.