Produkty Philips TV & Sound z nagrodami Red Dot 2023
Produkty Philips TV & Sound – marki należącej do TP Vision, po raz kolejny otrzymały prestiżowe nagrody Red Dot Product Design Awards. Tym razem praca zespołu projektowego pozwoliła marce na zdobycie aż czterech wyróżnień. Jednym z nagrodzonych produktów jest produkowany w Polsce – w gorzowskiej fabryce TP Vision - telewizor Philips Ambilight TV OLED+ 908.
TP Vision od lat przykłada bardzo dużą wagę do najwyższej jakości wzornictwa swoich telewizorów i sprzętów audio marki Philips. Wysiłki te po raz kolejny zostały docenione w jednym z największych i najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa na świecie Red Dot Design Awards – w tegorocznej edycji nagrodzone zostały aż cztery produkty firmy, w kategorii „Product Design”.
Produkty Philips TV & Sound nagrodzone w konkursie:
Philips Ambilight TV OLED+ 908 – flagowy telewizor Philips Ambilight na 2023 rok, co podkreśla nie tylko najwyższej próby wzornictwo, ale też parametry techniczne - telewizory OLED+ wyróżniają się najlepszą jakością obrazu i dźwięku.
W modelu OLED+908 zastosowano dyskretne, zintegrowane rozwiązanie dźwiękowe firmy Bowers & Wilkins, opakowane w przygotowaną na zamówienie tkaninę z wełny akustycznej Kvadrat.
Aluminiowa podstawa z otwartą ramą zapewnia funkcje obrotowe, a nowy pilot zdalnego sterowania oferuje podświetlenie i kontekstowe użycie klawiszy dodatkowych w celu ułatwienia obsługi.
Telewizor Philips Ambilight TV OLED+ 908 montowany jest w Polsce – w fabryce TP Vision w Gorzowie Wielkopolskim.
Słuchawki Philips Fidelio T2 TWS – już sama nazwa Fidelio świadczy o tym, że mamy do czynienia z produktem audio klasy premium.
Bezprzewodowe słuchawki T2 to kontynuacja prostego, geometrycznego wzornictwa wprowadzonego dla Philips Fidelio jakiś czas temu. Słuchawki oraz ich etui, będące jednocześnie ładowarką, są przy tym kompaktowe i poręczne.
W słuchawkach zastosowano precyzyjne ceramiczne obramowanie oraz skórę Muirhead. Natomiast w etui do ładowania, poza skórą Muirhead, użyto wytłaczanego, anodyzowanego aluminium i dodano gumową podstawę ułatwiającą użytkowanie.
Słuchawki Philips Fidelio L4.
Słuchawki L4 są rozwinięciem prostego, geometrycznego wzornictwa, przyjętego dla Philips Fidelio, przy jednoczesnym zachowaniu ich charakteru premium. Dzięki zastosowaniu anodyzowanego aluminium i trwałej skóry Muirhead - Fidelio L4 są zaskakująco lekkie i kompaktowe.
Philips A5508 True Wireless - Philips przyjął podejście marki klasy "A" dla segmentu dedykowanego sportowemu audio. Model A5508 pomaga rozbudowywać gamę urządzeń sportowych Philips, oferując produkt True Wireless, który jest lekki, kompaktowy, wyrazisty i trwały. Rowkowane detale na wszystkich punktach styku z produktem pozwalają na łatwiejsze korzystanie bez konieczności zerkania na nie, a także usprawniają odprowadzanie potu z powierzchni produktu.
To, co czyni TP Vision wyjątkowym w dziedzinie elektroniki konsumenckiej, to skupienie się na wzornictwie. Dbamy o to, aby było ono głównym elementem tworzenia produktu, a nie tylko dodatkiem po nakreśleniu jego koncepcji. Doceniają to nasi klienci, którzy wierzą, że design posiadanego przez nich produktu jest kluczowy i sprawi im radość przez cały okres użytkowania. Cieszę się, że po raz kolejny idea ta została doceniona i otrzymała najwyższe wyróżnienie oraz uznanie profesjonalnej społeczności projektantów, zdobywając cztery nagrody Red Dot – powiedział Rod White, Chief Design Officer TP Vision
Od prawie 70 lat nagrody Red Dot przyznawane są firmom, które chcą wyróżnić swoje produkty i działalność poprzez design. W ramach Red Dot Design Award nagrody przyznawane są w trzech kategoriach: Product Design, Brands & Communication Design oraz Design Concept. Nagrody są wyrazem uznania dla najlepszego wzornictwa produktów, które oceniane są przez kilka dni przez niezależny panel 50 międzynarodowych ekspertów. Kryteria oceny uwzględniają szereg czynników, w tym: funkcjonalność, jakość, ergonomię, innowacyjność, trwałość i ekologiczną kompatybilność. Red Dot Design Award, z ponad 20 tys. nominacji co roku, to jeden z największych i najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa na świecie.
***
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.