Komunikaty PR

Rozszerzenie działalności klubu szansą na rekordową ekspozycję marki

2021-10-27  |  15:15
Biuro prasowe

Sposób działania Chemeko-System Gwardii Wrocław potwierdza tezę, że poszukując własnej drogi, warto podążać mniej utartym szlakiem. Wrocławski klub, występujący w siatkarskiej TAURON 1. Lidze, pod koniec zeszłego roku dość niespodziewanie zaangażował się w siatkówkę plażową. Udział w tegorocznych PKN ORLEN Mistrzostwach Polski przyniósł gwardzistom nie tylko wynik sportowy, ale też rekordową ekspozycję medialną. 

Kiedy wpadłem na pomysł otworzenia się na siatkówkę plażową, nie wszyscy w naszym środowisku wierzyli w jego powodzenie. Od początku powtarzaliśmy jednak, że naszym celem jest medal mistrzostw Polski, a w dalszej perspektywie udział w igrzyskach olimpijskich w Paryżu. Konsekwentnie będziemy do tego dążyć, budując przy okazji marketingowy potencjał Gwardii – mówił Łukasz Tobys, prezes Chemeko-System Gwardii Wrocław.

Przystępując do rywalizacji, reprezentujący Gwardię Jakub Zdybek i Paweł Lewandowski nie należeli do faworytów. W walce o złoto mierzyli się ze świeżo upieczonymi olimpijczykami z Tokio – Michałem Brylem i Bartoszem Łosiakiem. 

Zwycięstwo wrocławian było olbrzymią niespodzianką i odbiło się szerokim echem w całym kraju, co przełożyło się na wysokie wskaźniki związane z ekspozycją marki Gwardia. Raport autorstwa Sponsoring Insight pokazał, że występy Zdybka i Lewandowskiego od lutego do sierpnia 2021 roku wygenerowały łącznie 1 141 publikacji medialnych. Pozyskany z nich szacunkowy ekwiwalent medialny wyniósł aż 861 756,41 zł, z czego ponad 80% jego wartości stanowiły materiały o zasięgu ogólnopolskim. Dla klubu z zaplecza PlusLigi tak duża efektywność marketingowa wydawała się niemal niemożliwa do osiągnięcia.

Uważam, że siatkówka plażowa oraz halowa nie muszą ze sobą konkurować, a mogą stanowić unikalne połączenie, u podstaw którego leży pasja do tego sportu. Start w turnieju przyniósł sukces sportowy, ale był też elementem budowy rozpoznawalności marki Gwardia wśród kibiców siatkówki w całym kraju. Nasz przykład najlepiej pokazuje, że warto poszukiwać nieoczywistych rozwiązań, zarówno w obszarze sportu, jak i marketingu – podkreśla Kajetan Maćkowiak, współwłaściciel Gwardia Wrocław sp. z o. o. 

Chemeko-System Gwardia Wrocław gra obecnie w TAURON 1. Lidze. Celem wrocławskiego klubu jest powrót do krajowej elity.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.