Sokolik Cup 2024 zakończony - finał młodzieżowego turnieju wspierał WIŚNIOWSKI
To kolejna edycja wydarzenia, które zgromadziło tysiące osób na stadionie Sokoła w Starym Sączu. Podczas turnieju Sokolik Cup 2024 udział wzięło 36 najlepszych, dziecięcych drużyn piłki nożnej z całego świata. Partnerem strategicznym i wielkim fanem zdrowej, sportowej rywalizacji była firma WIŚNIOWSKI.
Turniej Sokolik Cup to największy turniej dla dzieci w Europie Środkowej, cieszący się niesłabnącą popularnością. Finał wydarzenia organizowanego przez Fundację Ja też mam marzenia już 13. rok z rzędu dał możliwość lokalnym drużynom (m.in. klubowi Sandecja, Dunajcec, Limanovia, AP Sanok, Sokoliki Stary Sącz) rozgrywek ze światowymi klubami, takimi jak FC Barcelona, Liverpool, Paris Saint-Germain, Rapid Wiedeń, FS Mriya czy Deportivo La Coruna.
Do udziału w losowaniu grup zaproszono przedstawicieli lokalnego biznesu, włodarzy miasta oraz partnerów strategicznych. Jednym z nich była firma WIŚNIOWSKI:
– Mamy wiele wspólnego z Fundacją Ja też mam marzenia, która realnie dba o to, by dzieciaki mogły rozwijać skrzydła i spełniać swoje sportowe marzenia. Nasi pracownicy sami chętnie uprawiają sport i piłkę nożną, zdarza się też, że ich dzieci grają w lokalnych klubach, biorących udział w corocznych rozgrywkach Sokolik Cup. Nasza firma od lat organizuje także wydarzenia dla młodych – m.in. w ramach Naukowej Wioski, w której dajemy przestrzeń do rozwijania pasji. Młodzi i zdolni są naszą przyszłością, dlatego nie mogliśmy przejść obok tego wydarzenia obojętnie – powiedziała Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu w WIŚNIOWSKI.
W dniach 7-9 czerwca w Starym Sączu odbyły się więc finałowe, emocjonujące rozgrywki pełne widowiskowych akcji, pięknych bramek oraz żywiołowych „kiwek”. W wielkim finale turnieju zagrały zespoły z Chorwacji i Czech. NK Lokomotiva Zagrzeb zremisował z Spartą Praga 1:1 i o tym, kto zdobędzie Puchar Sokolika musiała rozstrzygnąć seria rzutów karnych. Te lepiej wykonywali Chorwaci i to oni ostatecznie zostali zwycięzcą 13. turnieju Sokolik Cup 2024. Trzecie miejsce dla zespołu z Hiszpanii: Deportivo la Coruna, które pokonało niemiecki klub 1.FSV Mainz.
– Łącznie w eliminacjach i finałach udział wzięło ponad pół tysiąca dzieci. To ważne, by dać im możliwość spełnienia sportowej pasji. Sam byłem kiedyś dzieckiem i wiem, jak ważne są takie wydarzenia w życiu każdego z nich. Cieszę się, że turniej z roku na rok zdobywa coraz większe rzesze uczestników, ale i partnerów. Jestem ogromnie wdzięczy za udział firmy WIŚNIOWSKI w Sokolik Cup 2024. To wielka pomoc, wsparcie i przede wszystkim renoma, mieć takiego partnera u swego boku – powiedział Tomasz Popiela, organizator turnieju Sokolik 2023.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.