Soudal wspiera kolarzy amatorów
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Dużym sukcesem zakończył się Wyścig by Tomasz Marczyński w Niepołomicach – w tym roku wspólnie z zawodnikiem zespołu Lotto Soudal na mecie stanęło prawie 500. kolarzy amatorów. Zawodnicy pokonali jedną z wybranych tras - o długości 37 lub 112 kilometrów. Tegoroczna, trzecia już edycja tej imprezy sportowej dla kolarzy amatorów stała się jedną z największych i najważniejszych wydarzeń rowerowych w Małopolsce, która w tym roku ściągnęła zawodników z całego kraju.
Wyścig by Tomasz Marczyński jest wyjątkowym wydarzeniem dla firmy Soudal - sponsora zawodowego zespołu kolarskiego Lotto Soudal, w którym jeździ Tomasz Marczyński. Szczególnie w tym roku, ponieważ organizacja wiązała się z wyjątkowymi wyzwaniami logistycznymi. „Trwający sezon kolarski jest dla nas zupełnie nieprzewidywalny ze względu na sytuację związaną z pandemią. Wydarzenia sportowe, do których przygotowywał się zespół Lotto Soudal, startowały w tym sezonie często w „ostatniej chwili”. Ten rok był trudny zarówno dla kolarstwa zawodowego, jak i amatorskiego. Dlatego tym bardziej cieszymy się z tego, że Wyścig zaczyna budzić tak duże, rosnące zainteresowanie wśród amatorów „dwóch kółek”. To dla nas szczególnie ważna impreza, bo odbywa się na terenie Polski, gdzie od lat staramy się wspierać działania edukacyjne i inwestować w rozwój kolarstwa, które jako dyscyplina sportowa jest spójne z wartościami naszej firmy - takimi jak siła, wytrzymałość i pokonywanie barier. Z drugiej strony - Tomasz Marczyński, który jest inicjatorem tego wydarzenia, jeździ na co dzień w drużynie kolarskiej Lotto Soudal i jest naszą polską „wizytówką” na międzynarodowych wyścigach kolarskich” – mówi Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający firmy Soudal. Wyścig by Tomasz Marczyński, który od trzech lat odbywa się w Niepołomicach jest wydarzeniem kolarskim wspieranym przez firmę Soudal od początku, ponieważ celem firmy jest promocja aktywnego stylu życia, kolarstwa oraz bezpieczeństwa na drodze. Firma nie tylko jest sponsorem, ale podejmuje również działania edukacyjne i promocyjne, aktywnie angażując się w organizację wydarzenia.
W tegorocznym sezonie kolarskim zawodnicy Lotto Soudal z powodzeniem brali udział w największych wydarzeniach sportowych – takich jak Tour de Pologne i Tour de France. W trakcie „Wielkiej Pętli” kilkukrotnie stawali na podium. Na kolarzy czekają w tym roku kolejne imprezy sportowe, przesunięte ze względu na sytuację związaną z pandemią. Już niebawem - 3 października rozpocznie się tegoroczny wyścig Giro d’Italia, a 20 października zapowiadany jest start Vuelta a Espana.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.