Komunikaty PR

Soudal wspiera kolarzy amatorów

2020-09-30  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Dużym sukcesem zakończył się Wyścig by Tomasz Marczyński w Niepołomicach – w tym roku wspólnie z zawodnikiem zespołu Lotto Soudal na mecie stanęło prawie 500. kolarzy amatorów. Zawodnicy pokonali jedną z wybranych tras - o długości 37 lub 112 kilometrów. Tegoroczna, trzecia już edycja tej imprezy sportowej dla kolarzy amatorów stała się jedną z największych i najważniejszych wydarzeń rowerowych w Małopolsce, która w tym roku ściągnęła zawodników z całego kraju.

Wyścig by Tomasz Marczyński jest wyjątkowym wydarzeniem dla firmy Soudal - sponsora zawodowego zespołu kolarskiego Lotto Soudal, w którym jeździ Tomasz Marczyński. Szczególnie w tym roku, ponieważ organizacja wiązała się z wyjątkowymi wyzwaniami logistycznymi. „Trwający sezon kolarski jest dla nas zupełnie nieprzewidywalny ze względu na sytuację związaną z pandemią. Wydarzenia sportowe, do których przygotowywał się zespół Lotto Soudal, startowały w tym sezonie często w „ostatniej chwili”. Ten rok był trudny zarówno dla kolarstwa zawodowego, jak i amatorskiego. Dlatego tym bardziej cieszymy się z tego, że Wyścig zaczyna budzić tak duże, rosnące zainteresowanie wśród amatorów „dwóch kółek”. To dla nas szczególnie ważna impreza, bo odbywa się na terenie Polski, gdzie od lat staramy się wspierać działania edukacyjne i inwestować w rozwój kolarstwa, które jako dyscyplina sportowa jest spójne z wartościami naszej firmy - takimi jak siła, wytrzymałość i pokonywanie barier. Z drugiej strony - Tomasz Marczyński, który jest inicjatorem tego wydarzenia, jeździ na co dzień w drużynie kolarskiej Lotto Soudal i jest naszą polską „wizytówką” na międzynarodowych wyścigach kolarskich” – mówi Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający firmy Soudal. Wyścig by Tomasz Marczyński, który od trzech lat odbywa się w Niepołomicach jest wydarzeniem kolarskim wspieranym przez firmę Soudal od początku, ponieważ celem firmy jest promocja aktywnego stylu życia, kolarstwa oraz bezpieczeństwa na drodze. Firma nie tylko jest sponsorem, ale podejmuje również działania edukacyjne i promocyjne, aktywnie angażując się w organizację wydarzenia.

W tegorocznym sezonie kolarskim zawodnicy Lotto Soudal z powodzeniem brali udział w największych wydarzeniach sportowych – takich jak Tour de Pologne i Tour de France. W trakcie „Wielkiej Pętli” kilkukrotnie stawali na podium. Na kolarzy czekają w tym roku kolejne imprezy sportowe, przesunięte ze względu na sytuację związaną z pandemią. Już niebawem - 3 października rozpocznie się tegoroczny wyścig Giro d’Italia, a 20 października zapowiadany jest start Vuelta a Espana. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem Biuro prasowe
2024-07-03 | 17:30

Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem

Wraz z publikacją raportu zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, ASICS ujawnia, jak priorytetowe traktowanie dobrostanu psychicznego i fizycznego pomaga napędzać jego agendę
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.