Komunikaty PR

Soudal wspiera kolarzy amatorów

2020-09-30  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Dużym sukcesem zakończył się Wyścig by Tomasz Marczyński w Niepołomicach – w tym roku wspólnie z zawodnikiem zespołu Lotto Soudal na mecie stanęło prawie 500. kolarzy amatorów. Zawodnicy pokonali jedną z wybranych tras - o długości 37 lub 112 kilometrów. Tegoroczna, trzecia już edycja tej imprezy sportowej dla kolarzy amatorów stała się jedną z największych i najważniejszych wydarzeń rowerowych w Małopolsce, która w tym roku ściągnęła zawodników z całego kraju.

Wyścig by Tomasz Marczyński jest wyjątkowym wydarzeniem dla firmy Soudal - sponsora zawodowego zespołu kolarskiego Lotto Soudal, w którym jeździ Tomasz Marczyński. Szczególnie w tym roku, ponieważ organizacja wiązała się z wyjątkowymi wyzwaniami logistycznymi. „Trwający sezon kolarski jest dla nas zupełnie nieprzewidywalny ze względu na sytuację związaną z pandemią. Wydarzenia sportowe, do których przygotowywał się zespół Lotto Soudal, startowały w tym sezonie często w „ostatniej chwili”. Ten rok był trudny zarówno dla kolarstwa zawodowego, jak i amatorskiego. Dlatego tym bardziej cieszymy się z tego, że Wyścig zaczyna budzić tak duże, rosnące zainteresowanie wśród amatorów „dwóch kółek”. To dla nas szczególnie ważna impreza, bo odbywa się na terenie Polski, gdzie od lat staramy się wspierać działania edukacyjne i inwestować w rozwój kolarstwa, które jako dyscyplina sportowa jest spójne z wartościami naszej firmy - takimi jak siła, wytrzymałość i pokonywanie barier. Z drugiej strony - Tomasz Marczyński, który jest inicjatorem tego wydarzenia, jeździ na co dzień w drużynie kolarskiej Lotto Soudal i jest naszą polską „wizytówką” na międzynarodowych wyścigach kolarskich” – mówi Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający firmy Soudal. Wyścig by Tomasz Marczyński, który od trzech lat odbywa się w Niepołomicach jest wydarzeniem kolarskim wspieranym przez firmę Soudal od początku, ponieważ celem firmy jest promocja aktywnego stylu życia, kolarstwa oraz bezpieczeństwa na drodze. Firma nie tylko jest sponsorem, ale podejmuje również działania edukacyjne i promocyjne, aktywnie angażując się w organizację wydarzenia.

W tegorocznym sezonie kolarskim zawodnicy Lotto Soudal z powodzeniem brali udział w największych wydarzeniach sportowych – takich jak Tour de Pologne i Tour de France. W trakcie „Wielkiej Pętli” kilkukrotnie stawali na podium. Na kolarzy czekają w tym roku kolejne imprezy sportowe, przesunięte ze względu na sytuację związaną z pandemią. Już niebawem - 3 października rozpocznie się tegoroczny wyścig Giro d’Italia, a 20 października zapowiadany jest start Vuelta a Espana. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.